וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלפה לרשת: זו סקודה סופרב המחודשת

22.5.2019 / 7:20

יומיים לפני החשיפה הרשמית שלה, תמונות רשמיות של סקודה סופרב מתוחת הפנים דלפו לרשת, אלו הפרטים שאנחנו יודעים עליה

סוקדה סופרב, מתיחת הפנים דלפה. צילום מסך, ניר בן טובים
עוד סממני יוקרה לספינת הדגל של סקודה/ניר בן טובים, צילום מסך

בעוד החברה הרשמית הסתפקה רק בשחרור איורים דרמטיים שלא אומרים כלום, אפשר תמיד לסמוך על הסינים שידליפו את התמונות הרשמיות לפני מועד החשיפה הרשמי. כך, בעוד שהחשיפה הרשמית נקבעה ל-23 במאי כבר אתמול פרסם אתר רכב סיני תמונות רשמיות ראשונות של סקודה סופרב.

עדכון העיצוב של הסופרב שהדור הנוכחי שלה הוצג בשנת 2015, אינו חריג מבחינת ההופעה החיצונית, אבל מיישם כמה מאפיינים שמופיעים לראשונה במשפחתית הגדולה של החברה הצ'כית. הפנסים הקדמיים שנראים צרים יותר מאשר אלו הנוכחיים, יקבלו את טכנולוגיית המטריקס לד בפעם הראשונה. באמצעות שליטה על כל אחת מעשרות נורות הלד המרכיבות את יחידות התאורה, המערכת יכולה לשלוט באלומת האור בצורה מדויקת. ולהאיר את סביבת המכונית מבלי לסנוור את הנהגים מלפנים או ממול.

סוקדה סופרב, מתיחת הפנים דלפה. צילום מסך, ניר בן טובים
פנסי חזית צרים יותר עם תאורת מטריקס לד/ניר בן טובים, צילום מסך

מאחור השינוי הבולט ביותר הוא החלפת הלוגו של סקודה על ידי כיתוב שם החברה באנגלית. מהלך שהחל עם הסקאלה וכעת נראה שיתרחב לכלל דגמי המותג. המטרה היא לסייע בהחדרת שם החברה והזיהוי של המכוניות שלה לשווקים אותם סימנה סקודה כגדולים ביותר והאסטרטגיים מבחינתה - סין והודו.

עוד שינויים הם עיצוב חדש לתאורת הלד האחורית. ככל הנראה הסופרב גם הולכת לקבל איתות דינאמי, בו נע האור הכתום במעין "גל" עם כיוון האיתות, בדומה לאופן בו נעשה אצל חלק מדגמי אודי.

עוד באותו נושא

השקה: סקודה סקאלה בנהיגה ראשונה

לכתבה המלאה
סוקדה סופרב, מתיחת הפנים דלפה. צילום מסך, ניר בן טובים
תאורה אחורית בעיצוב חדש וכיתוב SKODA שמחליף את הלוגו/ניר בן טובים, צילום מסך

מלבד השינויים החיצוניים, במחלקת ההנעה גם צפויים עדכונים משמעותיים. אמנם מנועי הבנזין יישארו בהיצע המוכר כעת, עם נפחים שבין 1.5 ליטרים (150 כ"ס) עד 2.0 ליטרים (272 כ"ס) והנעה קדמית או כפולה בהתאם לגרסה, כולן עם תיבת הילוכים כפולת מצמד 7 הילוכים.

החדשות החדשות באמת הן גרסה נטענת שקע, שתהייה למעשה מכונית מחושמלת ראשונה לסקודה. המכונית תונע באמצעות שילוב בין מנוע בנזין 1.4 ליטר למנוע חשמלי, כאשר ההספק המשולב צפוי להיות 218 כ"ס ותיבת הילוכים כפולת מצמד בת שישה הילוכים.

לישראל צפויה להגיע מתיחת הפנים וכן הגרסה נטענת השקע ההיברידית עד סוף השנה הנוכחית.

סוקדה סופרב, מתיחת הפנים דלפה. צילום מסך, ניר בן טובים
אין שינויים מרחיקי לכת בפרופיל/ניר בן טובים, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully