וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מהחודש הבא: השעון החכם של אפל מגיע לפרטנר בגרסת הדור הרביעי

21.5.2019 / 14:56

החל מחודש יוני: חברת פרטנר הודיעה כי השלימה את הטמעת הטכנולוגיה לסים מוטמע ובחודש הבא תשיק את השעון החכם של אפל בדור הרביעי. השעון יאפשר שליחת סמסים וביצוע שיחות ללא תלות בסמארטפון

השעון החכם של אפל דור רביעי. יח"צ,
השעון החכם בדור הרביעי יגיע גם לפרטנר./יח"צ

פרטנר הודיעה היום (שלישי) כי השלימה את הטמעת הטכנולוגיה לתמיכה בסים מוטמע בשעונים החכמים החדשים של אפל שיושקו בישראל. "החברה ערוכה כעת לתמיכה בשעונים החדשים של אפל המבוססים על טכנולוגיית esim, ברגע שיושקו רשמית במהלך חודש יוני", אמרו. ההודעה של פרטנר מצטרפת להכרזה של פלאפון מפברואר, אז הכריזה על כוונות זהות להשקת השעון החכם של אפל עם הדור הרביעי, כשהוא תומך ברשת פלאפון. פרטנר פתחה את ההרשמה באתר החברה, ותציע הטבות ייחודיות שיוענקו ללקוחות שירשמו וירכשו ראשונים את השעון החכם. עוד מסרה באתר כי בעתיד החברה תתמוך גם בשעונים החכמים של סמסונג.

"בשבועות האחרונים עבדנו בשיתוף עם הצוותים המקצועיים של אפל, על מנת להבטיח שלקוחות פרטנר יוכלו ליהנות מתמיכה מלאה בכל היכולות של ה-Apple Watch החדש מרגע שיושק בישראל, וכעת השלמנו את המשימה", אמר רז ברטוב, סמנכ"ל הטכנולוגיות של פרטנר. "אפל תשיק בישראל את השעון החדש בחודש הבא, ופרטנר כבר ערוכה לתמיכה ב-esim מהיום הראשון", הוסיף. זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון של פרטנר עם אפל. פרטנר מציעה ללקוחותיה הטבה בלעדית של מנוי Apple Music ללא עלות למשך חצי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully