וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פלס ואמיר דדון בדרך למופע חנוכה

21.5.2019 / 12:06

אחרי שכיכבו ביחד במופע אירוטי נועז, עכשיו השניים עוברים לצד השני של הבמה ומנהלים משא ומתן לככב במופע לכל המשפחה שיעלה בחנוכה הקרוב - אז מה יותר מתאים להם? וואלה! סלבס סופגנייה

יח"צ - חד פעמי

מוכנים? כי זה מתחיל - המירוץ המטורף על ליבם של הקהל לקראת חג החנוכה. אז נכון, יש אמנם יותר מחצי שנה, אבל היי, מי שממצמץ - מפספס, כך שבימים אלו עומלים המפיקים הבכירים על ליהוק של השמות הכי גדולים בתעשיית הבידור, כאלו שיביאו את הקהל אל האולמות הגדולים ויגרמו להם לפתוח את הארנק.

קרן פלס. רפי דלויה,
מופע חדש. קרן פלס/רפי דלויה

וואלה! סלבס מביאה לכם בפרסום ראשון כי בימים אלו נמצאים שניים מהשמות הגדולים בתעשיית המוזיקה - קרן פלס ואמיר דדון - במגעים עם מופע החנוכה "פופ אפ" על מנת לקחת חלק במופע השנה, זאת לאחר שבשנה שעברה, זכה המופע, שעלה לראשונה, לביקורות חיוביות.

בואו לרכל על הליהוק של אמיר וקרן באינסגטרם

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אמיר דדון. יח"צ,
הפעם לכל המשפחה.אמיר דדון/יח"צ

כזכור, זו הפעם השנייה שהמופע הזה יעלה - זאת לאחר שבשנה שעברה לקחו בו חלק אמנים כמו נינט טייב, עומר אדם, מארינה מקסימיליאן ושלישיית "מה קשור". עבור דדון ופלס זו לא הפעם הראשונה על הבמה, השניים כיכבו בשנתיים האחרונות במופע הקברט האירוטי "אחד באפריל" שזכה להצלחה רבה. "אחרי ההצלחה והכימיה המטורפת שלהם על הבמה במופע המשותף שלהם, החליטו בהפקת 'פופ אפ' ללהק אותם למופע החנוכה", סיפר גורם המעורב בפרטים, "כמו שזה נראה, החוזה יסגר בקרוב".

מהפקת המופע נמסר בתגובה: "בימים אלו נמשכים הליהוקים המעניינים לקראת המופע המצליח שיעלה שוב בחנוכה הקרוב. כשתושלם מלאכת עבודת הליהוק נפרסם את שמות האמנים. יש למה לצפות".

וואלה! סלבס לוהקה למופע החנוכה "סופגנייה גדולה מאוד" על תקן הסופגנייה.

קרן פלס. ניר פקין
לא רק למבוגרים. פלס/ניר פקין
נינט טייב, עידן עמדי. אור גפן,
שנה שעברה זה עבד. נינט ועידן/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully