וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון סנואו מ"משחקי הכס" עונה למבקרים: "לכו תזד#%"

21.5.2019 / 10:25

כוכב "משחקי הכס" החליט שעם כל הכבוד לביקורת של הצופים, הוא לא מוכן לשבת בשקט וענה להם כמו שרק הוא יודע: "לכו תזדי#%",אמר השחקן קיט הרינגטון בראיון למגזין אמריקאי. וואלה! סלבס לא נותנת לכל אחד

קיט הרינגטון, משחקי הכס. GettyImages
עונה למבקרים. קיט/GettyImages

זהו, זה נגמר! סוף העולם הגיע ואיתו הפרק האחרון של אחת מסדרות הטלוויזיה המדוברות של כל הזמנים - או כך לפחות מרגישים המעריצים של הסדרה. אז נכון, הסוף היה די מאכזב, הצופים לא הבינו למה זה מגיע להם וכולם הפכו להיות מבקרי טלוויזיה מהשורה הראשונה, שרק מתלוננים על סיום מאכזב לאחת מיצירות המופת הטובות שנראו על המסך הקטן. אז מה הפלא שהשחקן הראשי כל כך עצבני על המבקרים?

קיט הרינגטון. ספלאש
לא להתעסק עם הסנואו/ספלאש

רגע אחרי ששודר פרק הסיום של "משחקי הכס" עם הבטחה של היוצרים שלא תהיה עוד עונה, החלו אנשים מכל העולם להעביר ביקורת על סיום הסדרה - היו כאלו שאמרו שהוא מאכזב, אחרים אמרו שהוא מפתיע לרעה וחלק אמרו שהפרק האחרון היה פשוט נורא והרס את כל הסדרה. והשחקן הראשי שמגלם את דמותו של ג'ון סנואו? הוא החליט להעביר ביקורת על המבקרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לכו.../מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיון שנתן למגזין אסקוויר, אמר קיט הרינגטון, "על כל מבקר שמבזבז חצי שעה בשביל לכתוב על העונה ונותן את השיפוט שלו, אני חושב בראש שלי 'הם יכולים ללכת להזדיין'", אמר השחקן המפורסם, "כי אני יודע כמה עבודה הושקעה בהפקת הסדרה".

וואלה! סלבס הולכת להזד%# גם מבלי להעביר ביקורת.

קיט הרינגטון, משחקי הכס. GettyImages
לא נשאר חייב/GettyImages
קיט הרינגטון. ספלאש
כך יעשה למבקרים/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully