וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלעדיכם, לא היינו אנחנו": הפרידה המרגשת של כוכבי "משחקי הכס" מהמעריצים

21.5.2019 / 10:48

רגע אחרי שידור הפרק האחרון של סדרת הפנטזיה, התפנו כמה מכוכביה להודות למעריצים ולדמויות אותן גילמו במשך 8 שנים. "לימדת אותי מהם חוסן, אומץ ועוצמה אמיתית", כתבה סופי טרנר לסאנסה, "הפכתם אותי מרובוט לילד אמיתי", השתעשע ג'ייקוב אנדרסון שגילם את תולע אפור

טריילר "משחקי הכס" עונה 8 פרק 6, הפרק האחרון/HBO

כשהחלו את דרכם הטלוויזיונית בפרק הראשון של "משחקי הכס" אי שם ב-2011, הם היו צעירים ואלמונים, חלקם ילדים שגילמו את התפקיד הראשון שלהם בתעשיית הבידור. היום, עם סיומה של הסדרה, הם כבר כוכבי ענק עם מיליוני עוקבים וחשבונות בנק נאים. כעת התפנו כוכבי הסדרה לרשתות החברתיות כדי לסכם את אחד הפרקים החשובים בקריירה שלהם ולהודות למעריצים על הדרך שעשינו יחד.

"הניסיון למצוא מילים לפוסט הזה הותירו אותי המומה מכמות הדברים שיש לי לומר, אבל כמה מילים מחווירות לעומת המשמעות של ודאני והסדרה עבורי", כתבה אמיליה קלארק בחשבון האינסטגרם שלה. "אם הדרקונים לקחה את כל חיי הבוגרים. האישה הזאת לקחה את לבי… משחקי הכס עיצבה אותי כאישה, כשחקנית וכאדם. אני רק מצטערת שאבי היקר לא זכה לראות כמה רחוק הצלחתי לעוף.

"ואתם, מעריצים קסומים ויקרים, אני חייבת לכם כל כך הרבה תודה על שחזיתם בקביעות במה שעשינו, ובמה שעשיתי אני עם דמות ששכנה בלבבות כה רבים, עוד הרבה לפני שחבשתי את פאת הפלטינום החלומית. בלעדיכם, לא היינו אנחנו".

בדומה לקלארק, גם סופי טרנר צירפה למילות הפרידה שלה תמונה של צוות השחקנים כולו יחד, כמו גם תמונה של האחים לבית סטארק.

"סאנסה, תודה שלימדת אותי מהם חוסן, אומץ ועוצמה אמיתית. תודה שלימדת אותי להיות סבלנית ולהנהיג באמצעות אהבה. גדלתי איתך. התאהבתי בך בגיל 13, וכעת 10 שנים מאוחר יותר… בגיל 23 אני מותירה אותך מאחור, אבל לעולם לא אשאיר מאחור את מה שלימדת אותי.

"לסדרה ולאנשים המדהימים שעשו אותה, תודה שהענקתם לי את שיעורי החיים והדרמה הטובים שיכולתי לבקש. בלעדיכם לא הייתי האדם שאני היום. תודה שהענקתם לי הזדמנות לפני כל כך הרבה שנים. ולסיום, למעריצים, תודה שהתאהבתם בדמויות האלה ותמכתם בסדרה עד הסוף. אתגעגע אליכם יותר מכול".

ג'ייקוב אנדרסון שגילם את תולע אפור, כינה את המסע בן 6 השנים שלו בסדרה "טיול בית הספר הפרוע ביותר שבו הייתי".

"תולע אפור. הפכת מרובוט לילד אמיתי. אני גאה בך. אתגעגע אליך ידידי", התלוצץ אנדרסון באינסטגרם לפני שהוסיף: "תודה לכל מי שהיה אכפת לו ממנו ועודד אותו. הוא היה מפוחד מאוד בתחילת הדרך, אבל גרמתם לו להרגיש אהוב. הוא מעריך את זה. שאלתי אותו".

גוונדלין כריסטי, שמגלמת את בריאן, שיתפה תמונה מקסימה עם קיט הרינגטון מהסט, וכתבה: "כשמספרים לך מה הסוף של 'משחקי הכס'".

View this post on Instagram

BEING TOLD THE ENDING TO @gameofthrones ?⚔️

A post shared by Gwendoline Christie (@gwendolineuniverse) on

"הלילה היה הצעד האחרון במסע ארוך ומופלא", סיכם ג'ון בראדלי (סאם טארלי). מסע שהחל עבורי בעשר בבוקר של 19 ביולי, 2010. אני יודע את זה כי לאחרונה מצאתי את הלו"ז לשבוע החזרות הראשון שלי. הוא ניתן לי כשנחתתי בבלפסט לראשונה, שבועות לפני תחילת הצילומים. נמצאת שם החזרה בה פגשתי לראשונה את קיט (הרינגטון, שמגלם את ג'ון שלג, א"ק), והפעם הראשונה שלבשתי את התלבושת שליוותה אותי במשך 8 עונות.

"אני שמח ששמרתי את זה. פגשתי כל כך הרבה אנשים שהפכו משמעותיים כל כך עבורי. לא הייתי מחליף את החוויה הזאת בעד שום דבר אחר".

ניקולאי קוסטר-וולדו, שגילם את ג'יימי לאניסטר, נפרד מדמותו ומשותפתו למסך כבר אחרי הפרק הקודם. "האחות-מאמא-אחרת הכי טוב, מתוקה ונפלאה, לינה הידי. זה היה עשור כיפי".

"כמעט שם. זה היה פשוט בלתי רגיל", צייץ בטוויטר ליאם קנינגהם, שמגלם את דאבוס סיוורת'. "תודה לכולכם".

פילו אסבק, שכולם שנאו בתפקיד יורון גרייג'וי אבל במציאות הוא איש מאוד חמוד, העלה לאינסטגרם וידאו של פעמוני כנסייה בדנמרק, ארץ מוצאו, מנגנים את נעימת הפתיחה של "משחקי הכס". הוא כתב: "איפשהו עכשיו כנסייה בדנמרק נפרדת לשלום. כך עשו גם מיליוני צופים בליל אמש... זו הייתה חוויה יוצאת דופן להיות חלק ממשהו כה מיוחד ושונה כמו 'משחקי הכס'. לנצח אהיה אסיר תודה".

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully