וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאדאם X מי? הכוכבות האמיתיות של גמר האירוויזיון

19.5.2019 / 12:30

בר רפאלי ולוסי איוב הציגו גלאם אירוויזיוני בשיאו, דנה אינטרנשיונל והפאה הג'ינג'ית כבשו אותנו ומדונה הגיעה בלוק של ז'אן פול גוטייה, אך ההתרגשות האמיתית הייתה עם מעצבת התכשיטים הישראלית קרן וולף. כל הלוקים מערב הגמר

ניתן לזלזל בקלות על חגיגות המדיה פה סביב תחרות השירים האירופאית הזניחה מבחינה בינלאומית. במונחים אמריקאים זה לא ממש תופס, משפחת קרדשיאן והטראמפים לא קשורים לזה בשום צורה וגם בית המלוכה הבריטי מחוץ לתמונה. אבל עבור המורכבות היומיומית במדינה שלנו ועבור התקשורת שעסוקה יומיום בנושאים פחות נעימים מדובר באתנחתא מרעננת שאין כמוה. גם הדירוג המאכזב של קובי מרימי לצד הנאמבר המשובח או הפיאסקו של מדונה לא מצליחים לגרוע מההיי הכללי של הבוקר שאחרי בשל האירוע הסופר מוצלח בכל קנה מידה. בתוך כל זה אנחנו פה כדי לדבר על רגעי הסטייל המרהיבים שסיפק לנו האירוויזיון אמש (ש') ובעיקר על אלו שקשורים לתעשיית האופנה ולכישרונות המקומיים שקיבלו הזדמנות נדירה להפציץ ולהראות מה אנחנו שווים. ויש במה להתגאות.

לפני שנדבר על המנחות המרשימות או על נטע ברזילי החד פעמית, הכוכבת האמיתית של גמר האירוויזיון הייתה בכלל בצללים. מי שהייתה חתומה על לא מעט אופנה ישראלית באירוע הנוצץ היא מעצבת התכשיטים והאקססוריז קרן וולף, שכבר למעלה משבוע צמודה לפמלייה של גברת מדונה או בכינויה החדש מאדאם x.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מדונה, אירוויזיון. GettyImages
מאדאם X עושה משה דיין. מדונה מופיעה באירוויזיון/GettyImages

הקשר מול הסטייליסט הצמוד איוב יוהאנס נוצר לפני כחודש, אז התבקשה וולף לעצב סדרת פיסים לכוכבת לכבוד האלבום החדש בהתאם לקונספט המאדאם. שיתוף הפעולה המוצלח הניב בשבועיים האחרונה ארבעה פוסטים בחשבון הרשמי של מדונה, עם אימג'ים בהם היא מצולמת עם סדרת התכשיטים שעיצבה לה התכשיטנית המקומית כולל תיוגים, משהו שלרוב לא זוכים לו מעצבים שלא שילמו מאות אלפי דולרים עבור העניין. בנוסף, בשבוע האחרון טסה וולף ללונדון במיוחד על מנת להתאים למדונה באופן אישי עגילים וטבעות נוספות ועל הדרך התבקשה להשתלב בצוות ההלבשה, לתקן ולחבר מחדש אלמנטים מסויימים בשיריון איתו הופיעה.

מדונה, אירוויזיון. GettyImages
אאוטפיט של ז'אן פול גוטייה, אקססוריז של קרן וולף. מדונה/GettyImages

מאותו הרגע ועד שמדונה עלתה לבמה אמש, קרן הייתה שם איתם בלי הפסקה. בשיחה בלעדית לוואלה! אופנה היום לפנות בוקר היא מספרת: "הטוטאל לוק שאיתו היא עלתה לבמה הוא כמובן לא כולו שלי, רק הטבעות והעגילים, אבל הייתי איתה כל הזמן ותיקנתי את הבגד גם בלונדון ושוב בארץ. הסטייליסט יוהאנס הוא בחור מקסים ונהיה בינינו קשר מיוחד". עוד היא מוסיפה כי "עם המחוך של גוטייה התגייסתי כל כולי לעזור להם. גוטייה והצוות שלו היו זקוקים לבית המלאכה שלי פה ופתחתי אותו בפניהם לכל צורך בימים האחרונים. אני לא יכולה לפרט מעבר לכך אבל אני עדיין בהיי, זו חוויה בלתי נתפסת, ברמה המקצועית והאישית, כמו רכבת הרים מטורפת".

מלבד התלבושות למופע של מדונה, גוטייה דאג להלביש גם את אחת האושיות האהובות עליו מיס דנה אינטרנשיונל בגרסה אייטיזית מחודשת לסיפור התוכי מ-1998. לשמלה הצהובה עם הכתפיים המחודדות הצטרפה פאה ג'ינג'ית עם ווייבי מוברש ומדויק להפליא, תחת שרביטו של שגיא דהרי ואיפור של איציק וקיל.

דנה אינטרנשיונל בז'אן פול גוטייה

דנה אינטרנשיונל, אירוויזיון. יח"צ,
איפור: איציק וקיל, שיער: שגיא דהרי/יח"צ

רגעי סטייל נוספים נרשמו בגזרת הכוכבות המקומיות כשלוסי איוב המשגעת התחילה את הערב בשמלה שמיימית בגוון ניוד, שהורכבה ממחוך תחרה מעודן וחצאית משי ונוצות מהסטודיו של המעצבת ענבל דרור. שמלת הסריג המתכתית אליה החליפה בחלקו השני של הערב, הייתה של המעצבת דנה הראל עם צמיד אליו התווסף צמיד של ה.שטרן בשווי 800,000 ש"ח. מאחורי הלוקים המשובחים של לוסי עמדה הסטייליסטית סיון חימי שהקפידה לתת מקסימום במה למעצבים כחול-לבן, איפור נהדר של תהילה גוטליב ושיער של אדיר יעקב.

לוסי איוב בשמלת מחוך של ענבל דרור

סטיילינג: סיון חימי, תכשיטים: ה.שטרן

גם בר רפאלי הלכה על צמד שמלות מעולות בעיצובה של גליה להב, אותה דיזיינרית שהלבישה אותה בחצי הגמר. הפעם להב בשיתוף רפאלי והסטייליסט הקבוע שלה סיימון אלמלם יצרו שמלת מקסי מטאלית בגזרת סטרפלס זהובה ושמלה נוספת לבנה ואלגנטית יותר בעלת שרוולים ארוכים ומחשוף מתוכשט - שתיהן בעלות שסע עמוק לאורך הרגל. את הלוק היא השלימה עם נעליים של ג'ימי צ'ו (פקטורי 54) ותכשיטים של לוריין שוורץ.

בר רפאלי , אירוויזיון. אוהד קבה,
זורחת. בר רפאלי משגעת בשמלה של גליה להב. סטיילינג: סיימון אלמלם, איפור: מורן סטויצקי, שיער: יניב זאדה/אוהד קבה
בר רפאלי , אירוויזיון. אוהד קבה,
לוק שני - שמלה לבנה של גליה להב עם שסע עמוק/אוהד קבה

וולף גם הייתה אחראית על יצירת כתר האנטנות והציפורים המרחפות של נטע ברזילי, זה שהשלים את השמלה המוזהבת בעיצוב ג'ולי וינו. "פגשתי אישה סופר מיוחדת ונאמנה לעצמה ולאומנות שלה, זה היה כל כך מרגש תהליך העבודה איתה, כשהיא הקפידה לבוא לסטודיו כמה פעמים ולדייק כל מילימטר לשפה הייחודית שהיא מייצגת", סיפרה וולף.

לפני כן נטע נתנה שואו בפתיחת הערב באאוטפיט שעיצב מאור צברי ובהמשך עלתה לבמה עם הלהיט החדש "ננה בננה" בשמלת מיני בגזרת קומות צהובה ממשי, נוצות ועיטורי אבנים בעיצוב ויוי בלאיש. את הלוק השלימו תכשיטים של שגית רביבו. מי שעוד דיגמנה יצירה של בלאיש הייתה גל גדות שנכחה וירטואלית בקליפ מרים לישראל עם אוברול לבן מחויט ומטריף.

נטע ברזילי בכתר האנטנות של קרן וולף

נטע ברזילי באירוויזיון. AP
שמלת קומות צהובה של ויוי בלאיש/AP

גל גדות באוברול לבן מחויט של ויוי בלאיש

על ההופעה מרובת המשתתפים של עידן רייכל חתום המעצב ששון קדם שכתב ידו המדברי מתלבש כמו כפפה על הסגנון והמוסיקה שכה מזוהים עם עבודתו של רייכל. השניים עובדים יחד כבר 15 שנים אבל הפעם גם משפחת אלאייב הצטרפה לחבורה, שעלתה על הבמה ככיתה של 30 אנשים, ויחד איתה הצטרפו גם גזרות קימונו משולבות בסטייל מרוקאי. קדם סיפק תמונה שאנטית של גלאביות ושרוואלים בגווני חול, חאקי ולבן בסגנון בראשית עם הקפצות גלאם בדמות שמלת טול שעוצבה משכבות משי שלבשה הזמרת מאיה אברהם. "בתור מעצב אופנה, אני חייב לומר שהמקצוע הזה לא פשוט", סיפר לנו קדם בהתרגשות גדולה כמה דקות לאחר ההופעה, "יש רגעים בחיים שאתה נחשף לעוצמות מטורפות והמקום הזה הוא שיא ברמה הגבוהה ביותר של דיוק ואומנות".

עידן רייכל, אירוויזיון. GettyImages
עידן רייכל וחברי הלהקה לובשים ששון קדם/GettyImages

גם הזמרת אילנית עלתה בשמלה שחורה של עידן לרוס וגלי עטרי במכנסיים שחורים ועליונית תחרה מופלאה של אלון ליבנה. לסיכום אפשר להגיד שחלון ההזדמנויות שניתן למעצבים המוכשרים ולתעשייה המלוטשת פה נוצל באופן מרשים ומעורר גאווה, ולמרות שלרגע לא חשבנו אחרת עדיין יש מקום לטפיחה גדולה על השכם של כל אלו שרקמו ותפרו מאחורי הקלעים. עוד סיבה בגינה אפשר להשוויץ במדינה שלנו.

גלי עטרי ופיינליסטים של תחרויות האירוויזיון שרים "הללויה" באירוויזיון 2019. אורית פניני, באדיבות כאן תאגיד השידור,
הנאמבר שריגש - גלי עטרי לובשת אלון ליבנה/אורית פניני, באדיבות כאן תאגיד השידור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully