וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאסו: הסנדלים שיעשו לכן חשק לחופשה ביוון

19.5.2019 / 7:00

ההצלחה של סנדלי Greek sandals הובילו לפתיחת חנות שתאכלס את הקולקציה לקונספט שכולו חופשה ביוון. לצד סנדלי העור השטוחים שהפכו למאסט בכל לוק קייצי, תמצאו גם תיקי עור, מטפחות וכובעי קש

גריק סנדלס. solal fakiel,
390 ש"ח. Greek sandals/solal fakiel

מאחורי הסיפור של המותג Greek sandals TLV עומדות שתי בחורות תל אביביות, סנדרה קדוש זקהיים וסלומה פקיאל דיין, שהשכילו להבין מה בדיוק חסר כאן בארץ בגזרת הנעליים עבור הלך הרוח בקיץ הישראלי המאתגר. כי עם כל הכבוד לחוקי הסטייל שמתהווים להם נון סטופ בפריז, לונדון, קופנהגן, מילנו וניו יורק- פה בפועל ארבעה חודשים בשנה, אם לא יותר, כולנו מוצאות את עצמינו חוזרות שוב ושוב לאותם כפכפי אצבע מגומי שמהווים את הבחירה הכי נוחה בהתאם לתכתיבי האקלים המקומי. החיבור הגורלי ביניהן חל כשהשתיים נקלעו יחד לבילוי של שבוע על סירת קטמרן בטיול באיי יוון אי שם בקיץ 2014.

כצרכניות אדוקות של סנדלי העור היווניים הן עלו הנישה המשוועת לתחליף ברמת מחירים סבירה לכפכפי הגומי הפושטים שפלשו ממקומם הטבעי בחוף הים לכל חלקת רחוב אפשרית. אחרי הגדרת המשימה, שהייתה בגדר גלגל הצלה לכל מלתחה נשית פה בישראל, השתיים יצאו למסע חיפוש אחר בתי מלאכה רלוונטיים ביוון המתמחים בייצור סנדלי עור.

לעוד חדשות אופנתיות:
כובע טמבל משודרג וחליפת סריג: 7 פריטים שעשו לנו את השבוע
ארים ראשי: לינור אברג'יל מחזירה את הטרנד העתיק בעולם

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

גריק סנדלס. solal fakiel,
360 ש"ח/solal fakiel

לכשמצאו את המפעל המיוחל שהתאים להוציא לפועל את משנתן האסתטית הן יצאו לדרך לפני כשלוש שנים עם מכירה שקטה יחסית דרך אתר אונליין. ההתפתחות הטבעית שהגיעה עם ההצלחה הביאה אותן הקיץ לפתוח חנות שתאכלס את הקולקציה שהתרחבה בינתיים לקונספט שכולו חופשה ביוון או 'איך לעבור את הקיץ הישראלי במינימום מאמץ ומקסימום שיק'. בנוסף, מדובר במגמה עולמית שמרחיבה עוד ועוד את אוספי הריזורט של בתי האופנה הגדולים ומתאימה אותן גם לשימוש יומיומי שאינו מוגדר כ'מוד חופשה'.

השתיים מילאו את הבוטיק החדש בתמהיל ממגנט שכולל 30 דגמים של סנדלי עור שטוחים, שהם גם סופר נוחים וקלילים, לצד תיקים וכובעים מקש, סדרה של שלושה תיקי עור בגזרות מנצחות בגוון חול, בגדי ים מושלמים של המעצבת היווניה סופי דה לודי, מגבות חוף ומטפחות פריאו באותה שפה חסרת מאמץ אופיינית.

עוד באותו נושא

מהר, לפני שיגמר: האתר של זארה באוויר ואלה הפריטים שאתן חייבות לרכוש

לכתבה המלאה
גריק סנדלס. solal fakiel,
360 ש"ח/solal fakiel

גולת הכותרת והמוצר המרכזי הם כאמור הסנדלים שמעוצבים בגזרות שונות על מנת לתת מענה לכל מבנה כף רגל תוך הקפדה על סוליות רכות המעניקות תחושה של הליכה יחפה ומגיעים בגווני חום, אבן, ניוד, לבן, שחור, כסף, זהב ומנוחש.

טווח מחירים:
סנדלים: 290-430 ש"ח
תיקים: 155-1,200 ש"ח
בגדי ים: 780-810 ש"ח
אביזרים נלווים: 90-290 ש"ח

להשיג ב: מסריק 12, תל אביב

ובאתר: www.greeksandalsofficial.com

גריק סנדלס. solal fakiel,
390 ש"ח/solal fakiel
גריק סנדלס. solal fakiel,
330 ש"ח/solal fakiel
גריק סנדלס. solal fakiel,
360 ש"ח/solal fakiel
  • עוד באותו נושא:
  • סנדלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully