וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי: "ל-VAR יש עוד לאן להשתפר"

25.4.2019 / 13:40

הקשר דיבר עם כלי התקשורת בהפנינג של הקבוצה לכבוד החג וביקר את מערכת ה-VAR שפסלה את שערו במשחק מול בני יהודה. על מעברו האפשרי אלי דסה לטורקיה: "צריך ללכת אחרי הלב שלו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: מאמן מכבי תל אביבי ולדימיר איביץ' מדבר אחרי המשחק נגד הפועל באר שבע

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי), בערב החג השני, יום פתוח לקהל. כ-700 הורים וילדים הגיעו לקרית שלום כדי להצטלם ולחגוג את החג עם השחקנים. עומר אצילי התראיין והתייחס למספר נושאים וההכנות של קבוצתו למשחק הקרוב נגד הפועל חדרה.

"כיף מאוד להיות עם כולם ככה, בטח בתקופה כזאת וכיף לקבל אהבה מהקהל. אנחנו מרגישים שאוהדים באים ותומכים בנו", פתח אצילי ופרגן לקהל של מכבי תל אביב העונה. על זה שקבוצתו קרובה לשבור את שיא הנקודות בליגת העל שעומד על 85, מספר ממנו הצהובים רחוקים חמש נקודות בלבד, אמר אצילי: "מה שמייחד אותנו הוא שאנחנו יחידה אחת מגובשת ולא כל אחד לעצמו. יש לנו עוד מטרות העונה ואנחנו רוצים לשבור את השיא הזה. אנחנו רוצים לשבור כמה שיותר שיאים עד סוף העונה".

עוד בנושא:

אלי אוחנה: "יוסי בניון יהיה עם סמכות מלאה"
הפועל באר שבע: אלונה ברקת תגיע לראשונה מאז הבחירות לאיצטדיון טרנר
מכבי נתניה: יובל שדה מועמד להגיע לקבוצה

שחקן מכבי תל אביב עומר אצילי. קובי אליהו
"מקווה להיות מוצג באור יותר חיובי ברשתות החברתיות". אצילי/קובי אליהו

השחקן שכבש העונה 13 שערים ובישל בנוסף עוד שישה דיבר על החמצת הפנדל מול בני יהודה וביקר את ה-VAR שפסל את השער: "החלקתי. זה יכול לקרות לכל אחד. לא ניסיתי למסור לאלירן עטר, אלא רציתי לבעוט. ה-VAR, במקום לאשר שערים, בינתיים רק פוסל, אבל בסדר יש עוד לאן להשתפר בנושא הזה". אצילי התייחס גם לבחירת הפנדל שלו למהלך השבוע בעמוד 3-3-4 הוויראלי ברשתות החברתיות: "מקווה להיכנס לשם בנסיבות יותר חיוביות ולא עם פאשלה. פעם הבאה אכנס עם גול מ-30 מטר".

אצילי דיבר גם על עצמו באופן אישי ואמר: "יש לי מספרים טובים, אבל לא התפוצצתי עם 17-18 גולים. יכולתי לעשות יותר, אבל מרוצה גם מהעונה שיש לי. אני עדיין מרגיש חלק גדול מהאליפות הזאת".
על המשא ומתן של אלי דסה והשאלה עם יעבור לבשיקטאש בעונה הבאה: "אני מאוד אשמח אם אלי יישאר, הוא אהוב מאוד בחדר ההלבשה וחבר טוב. זאת החלטה שלו בלבד והוא צריך ללכת עם הלב שלו". על מעבר אפשרי נוסף שלו לאירופה: "יכול להיות שזה יקרה בעתיד, אבל כרגע אני במכבי תל אביב ואני נהנה מאוד".

על המשחק הקרוב מול הפועל חדרה אמר קשר הצהובים: "חדרה קבוצה טובה מאוד וכבודה במקומה מונח. אנחנו מתרכזים רק בעצמנו ורוצים לנצח במשחק". אצילי התחמק מהשאלה במי יבחר למצטיין העונה: "אסור לנו לבחור בשחקנים מהקבוצה שלנו, אז זאת תהיה ממש בעיה. אולי אתן את הקול עבור אחד החברים הקרובים שלי בקבוצות האחרות".

אלי דסה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אהוב בחדר ההלבשה של הצהובים. דסה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully