וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה: "יוסי בניון יקבל סמכות מלאה עם כל האחריות, העזרה והמעטפת"

25.4.2019 / 13:30

יו"ר בית"ר ירושלים דיבר ברדיו ירושלים: "בלי סמכות מלאה, אין סיכוי לתפקיד כזה להצליח". על המאמן הבא של הקבוצה: "נחליט על מאמן בתוך כמה ימים, גם קלינגר ומאמנים זרים מועמדים"

עריכת וידאו: מתן חדד

יושב ראש בית"ר ירושלים, אלי אוחנה, התראיין היום (חמישי) לרדיו ירושלים ודיבר על העונה הנוכחית, הסמכות שיקבל יוסי בניון בתפקידו החדש כמנהל מקצועי, חוסר ההצלחה של הזרים, מאור בוזגלו, סוגיית השוערים והמטרות לעונה הבאה.

על העונה הנוכחית אמר: "עובדתית, חלק מהדברים לא הצליחו. אנחנו לא מתעסקים בהאשמות איש כזה או אחר. אנחנו עובדים במערכת כמו שאנחנו חושבים שצריך לעבוד. אם רוצים להפיל אחריות כזאת או אחרת אז שיפילו עליי, אין לי בעיה לספוג את זה". על העונה הבאה: "אנחנו עובדים כבר כמה חודשים מתחת לפני השטח, עושים דברים בשקט. אנחנו רואים שחקנים, חושבים על דברים כאלה ואחרים. הדברים מורכבים. נחליט על מאמן לעונה הבאה בתוך כמה ימים, שבוע עד עשרה ימים. יש מועמדים, כולל המאמן הנוכחי ניר קלינגר. נשב ונחשוב טוב אם נכון להמשיך איתו או להביא מאמן אחר. ניפגש עם מאמנים בימים הקרובים ואחרי שיהיה מה, נודיע. גם מאמנים זרים נמצאים על הפרק".

אלי אוחנה יושב ראש בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"פלייאוף עליון אמור להיות דבר מובן מאליו". אלי אוחנה/קובי אליהו

אוחנה דיבר על התפקיד של יוסי בניון, שיהיה המנהל המקצועי העונה הבאה: "הגישה שלי ושל משה חוגג היא לתת לו את כל האחריות, העזרה והמעטפת. להוציא ממכבי תל אביב בעידן ג'ורדי קרויף, התפקיד הזה לא ממש הצליח בארץ. כשמינו מישהו למנהל ספורטיבי לא נתנו לו את הסמכות. ברגע שאתה לא נותן סמכות, אין סיכוי לתפקיד כזה להצליח. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא, ההחלטות יהיו משותפות. ליוסי יש תפקיד מאוד משמעותי, התפקיד אולי הכי חשוב היום בבית"ר ירושלים. ניתן לו כל מה שצריך כדי לעבוד ולבנות קבוצה טובה. אני בטוח שהוא יהיה מנהל מקצועי מצוין".

היו"ר התייחס גם לחוסר ההצלחה עם הזרים העונה: "חוסר ההצלחה הגדול ביותר בגזרת הזרים היה ארון אולנארה. הוא הגיע עם רזומה מסוים. קיווינו והאמנו שלמרות שהוא לא שיחק והתאמן מספר חודשים הוא ייתן את התפוקה, אבל התברר שהוא בן אדם שלא ממש רצה להיות פה. כשאתה קונה ורוכש שחקנים זרים אתה יוצא מתוך הנחה שהחלטת נכון ושהוא ייתן את מה שמצפים ממנו. לצערי, לא תמיד כל מה שאתה רוצה, מקווה או מתכנן יוצא לפועל. אם נפגע ב-60-70% מהזרים בעונה הבאה, זאת תהיה הצלחה".

על מאור בוזגלו וסוגיית השוער בעונה הבאה: "צפויה לנו פגישה בשבוע הבא עם יעקב בוזגלו או עם הנציגים שלו. נשמע ונשמיע את דעתנו. כל דבר ייבחן במכלול של דברים: יכולת מקצועית וגם הדרישות הכלכליות, הכל ייצטרך ללכת יד ביד. לא כל שחקן שאנחנו רוצים ויבוא עם דרישות מוגזמות יהיה בבית"ר ירושלים. אם נחליט שאנחנו לא רוצים אותו מבחינה מקצועית, הוא לא יהיה בבית"ר ירושלים. ארנסטס שטקוס כבר הוכיח את עצמו בליגת העל, אבל לדעתי איתמר ניצן הוא שחקן העונה של בית"ר ירושלים ביי פאר. הוא עבר עונה לא קלה בכלל והוכיח אופי. ההישג שלו גדול מאשר כל עונה אחרת. עדיין לא קיבלנו החלטות בעניין הזה, יש לנו מספיק זמן, עוד לא סיימנו את העונה. אנחנו שמים שיש לנו את הפריבלגיה להחליט בין שני שוערים טובים. יש סיכוי ששניהם יישארו, אבל הוא לא גבוה".

אוחנה גם דיבר על המטרות של הקבוצה לעונה הבאה: "המטרה היא הרביעייה הראשונה. בית"ר ירושלים צריכה להיות בצמרת. פלייאוף עליון מבחינת בית"ר אמור להיות דבר מובן מאליו, בכל עונה. בגלל זה בכל פעם שאנחנו יושבים עם שחקן והוא דורש מענק פלייאוף עליון, הוא מקבל פרצוף ולא חוזר שוב על הבקשה הזאת". אוחנה גם סיפר שהתקציב של מחלקת הנוער יגדל בעונה הבאה.

על הירידה של הפועל ירושלים לליגה ב': "זה יום עצוב. גם אם קטמון יעלו ליגה, זה בעיני לא יהיה דרבי כמו בית"ר נגד הפועל. היריבות הייתה כל כך גדולה. חבל לי מאוד באופן אישי. אני מקווה שיעשו משהו עם המועדון הזה, הפועל ירושלים זה מותג שחבל שיימחק".

עוד באותו נושא

ניר קלינגר מעדיף שלא להתעסק בעתידו: "מה שיקרה, יקרה לטובה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully