וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ-1984 עד 2018: גוגל מציגה בהילוך מהיר איך אנחנו הורסים את כדור הארץ

25.4.2019 / 7:12

התייבשות ים המלח, היעלמות הדיונות שבראשון לציון, הפשרת קרחון קולומביה שבאלסקה ועוד. גוגל מעדכנת את גוגל Earth ומאפשרת לצפות בהילוך מהיר, את הנזקים שאנחנו גורמים לסביבה. ההילוך המהיר מאפשר תצלום רציף של לווינים משנת 1984 ועד לשנת 2018

לכבוד יום כדור הארץ שצוין השבוע ברחבי העולם, גוגל תאפשר לכל אחד לראות מה קרה לכדור הארץ במשך 35 השנים האחרונות, או יותר נכון: איך כדור הארץ נהרס במהלך 35 השנים האחרונות. התמונות מופיעות באמצעות הילוך מהיר. מדובר בצילום לוויני רציף של אזורים שונים ברחבי העולם משנת 1984 ועד 2018. בין התמונות המרהיבות ניתן למצוא את התייבשות ים המלח והיעלמות הדיונות בראשון לציון, הפשרת קרחון קולומביה שבאלסקה, התייבשות ימת אראל שגבול קזחסטאן ואוזבקיסטאן, הגידול של העיר לאס וגאס ועוד. התמונות החדשות נמצאות בעדכון שזמין החל מהיום (חמישי) בבוקר, שהאפשרות לצפות בתמונות בהילוך מהיר, זמינה גם בטאבלטים וסמארטפונים.

צילום ים המלח. צילום מסך, צילום מסך
התייבשות ים המלח בהילוך מהיר./צילום מסך, צילום מסך

גוגל ארת' הפכה לנגישה לציבור בשנת 2005 ומאפשרת לצפות בתצלומי לוויין של כדור הארץ ברזולוציית צילום גבוהה ביותר, לרבות ערים מפורסמות כמו ניו יורק, לונדון, פריז או מוסקבה. הפלטפורמה מציגה תצלומי לוויין דינמיים, המכילים מידע גאוגרפי רב-ממדי. עוד גוגל מאפשרת צפייה במאדים, צפייה בירח, בחלל החיצון וגם צפייה מתחת למים. האפליקציה זמינה לאנדרואיד, ל-iOS וגם למשתמשי ווינדוס ומק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully