וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער יפהפה ובישול לדאבור, צמד לתורג'מן, 90 דקות לסולומון

דאבור שלח כדור נפלא לחיבורים ב-1:3 של זלצבורג על וולפסברג, תורג'מן כבש פעמיים בתיקו של אוסטריה וינה. נאתכו יעזוב את אולימפיאקוס?

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

התקשורת ביוון מדווחת היום (רביעי) שביברס נאתכו ואולימפיאקוס ייפרדו בתום העונה. אחרי שראתה את פאוק סלוניקי מבטיחה לעצמה אליפות היסטורית מחזור אחד לפני תום העונה בליגה היוונית, הקבוצה מפיראוס שנאלצה להסתפק במקום השני החלה לתכנן את העונה הבאה, ועל פי מספר דיווחים קפטן נבחרת ישראל לא נמצא בתכניות שלה.

נאתכו חתם באולימפיאקוס בקיץ שעבר לשנתיים, כך שחוזהו ייגמר רק בתום העונה הבאה, אבל ההערכות ביוון הן שבשל רצונו לשחק על בסיס קבוע והעובדה שמאמנו הפורטוגלי פדרו מרטינס רואה בו בעיקר כשחקן ספסל, הצדדים קיבלו החלטה משותפת להיפרד, ונאתכו יחפש לעצמו קבוצה חדשה.

נאתכו בן ה-31, שחזר ליוון אשתקד אחרי ארבע עונות במדי צסק"א מוסקבה, רשם 20 משחקים במדי אולימפיאקוס, מתוכם פתח בהרכב בשישה בלבד, וכבש שער בודד - שער ניצחון דרמטי בתוספת הזמן שקבע 1:2 על אסטרס טריפוליס, במשחק שגם בו עלה הישראלי כמחליף רק בדקה ה-84.

* עדות למעמד המכובד אליו הגיע מנור סולומון ניתן היה לקבל הערב, כשפתח בהרכב והשלים 90 דקות במשחק העונה של הליגה האוקראינית, בין שחטאר דונייצק ודינמו קייב. ההתמודדות הסתיימה ללא שערים לאחר החמצת פנדל של ג'וניור מוראלס חמש דקות בתוך תוספת הזמן, ועל כן גם הסטטוס קוו בפסגה נותר כשם שהיה: סולומון וחבריו ראשונים עם 64 נקודות, דינמו קייב שנייה עם 57.

* אלון תורג'מן כבש צמד ראשון במדי אוסטריה וינה, שנפרדה מסט. פולטן ב-2:2 ביתי ומאכזב. החלוץ הישראלי מצא את הרשת בדקות 59 ו-70, אבל הקבוצה שלו איבדה נקודות במסגרת המאבק על מקום באירופה בעונה הבאה.

* מונס דאבור כבש שער יפהפה בדקה ה-90 ב-1:3 של רד בול זלצבורג על וולפסברג. האלופה פיגרה 1:0 עד הדקה ה-87, אבל ג'וניור אונגואנה השווה בדקה ה-87 ודאבור שלח כדור נהדר לחיבורים, מ-20 מטר בדקה ה-90. החלוץ הישראלי הוסיף לעצמו בישול בתוספת הזמן. זלצבורג הגדילה את הפער שלה בפסגה ל-12 נקודות.


עוד בנושא

ביום ראשון: נאתכו עלה מהספסל ובישל בתוך דקה בניצחון אולימפיאקוס
ביברס נאתכו בהרכב הזרים הכי טובים בהיסטוריה של רובין קאזאן

שחקן אולימפיאקוס, ביברס נאתכו. GettyImages
יחזור לרוסיה? ביברס נאתכו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully