וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום שהתגשם: שכורה ומעוצבת במושב מגשימים

25.4.2019 / 8:40

היא שואבת מהסביבה הכפרית שעוטפת אותה, שופעת אישיות ומתהדרת בגינה מעוררת קנאה. כך נראית דירה שהגשימה עבור הדיירת ששוכרת אותה חלום מגורים ישן

שכורות ומעוצבות דירה במושב מגשימים. ראובן קסטרו
65 מ"ר של צבע, תאורה טבעית ותחושת בית. מבט לסלון/ראובן קסטרו

לאן הגענו
מושב מגשימים, לדירת פרטר בת 2 חדרים, בגודל 65 מ"ר.

כאן גרים
אבישג אהרוני (42), מנהלת מחלקת הדרכה בחברת התוכנה חילן ומדריכת טיולי ג'יפים בחברת MEDRAFT. "אחת לחודש אני טסה למונטנגרו עם קבוצה לטיול בהרים. מבחינתי, העבודה הזו היא שילוב של הדברים שאני אוהבת: טבע, נופים ואנשים. כל טיול הוא חוויה מדהימה בפני עצמה". כחלק מהחיבור לטבע, גם שעות הפנאי של הדיירת מוקדשות לפעילויות הקשורות בו, וביניהן גלישת גלים וסאפ, צלילה וטיולים. "זו הסיבה שבחרתי לגור במושב, אני אוהבת להקיף את עצמי בנופים מרגיעים ופסטורליים" היא מסבירה, "אבל כן משלבת בזמן הפנוי שלי גם תרבות, בעיקר הופעות".

שכורות ומעוצבות דירה במושב מגשימים. ראובן קסטרו
רהיטי בסיס מעץ ואקססוריז בגוונים משמחים/ראובן קסטרו

יגעת ומצאת
עד לפני שנה וחצי התגוררה אבישג בראש העין ובעקבות פרידה החלה לתור אחר סביבת מגורים חדשה. "שנים רציתי דירה במושב והפעם החלטתי ללכת על זה, מה שלקח לא מעט זמן. בסופו של דבר הדירה הזו התפרסמה ועל אף שראיתי אותה בערב ולא באור יום, היה לי ברור שהיא שלי. חיכיתי בשבילה חודש וחצי שתתפנה", נזכרת הדיירת בחיוך.

הום סטיילינג
בזמן שמחוץ לדירה שולט הצבע הירוק, את פנים דירתה בחרה אבישג לרהט ולאבזר בשלל צבעים. "מרבית רהיטי הבסיס עשויים עץ כי בכל זאת רציתי להכניס חומרים טבעיים גם אל תוך הדירה, אבל במקביל היה לי חשוב שיהיה הרבה צבע בעיניים". שולחן סלון צהבהב, כיסאות פינת אוכל בגוונים משמחים ואקססוריז צבעוניים, עושים את העבודה הנדרשת. אלמנט נוסף שהתווה את עיצוב החלל המרכזי קשור בתחביביה של הדיירת. חליפת גלישה התלויה בסלון, צילומים שלה מהופעת ג'ז המקשטים את אחד הקירות ואימום המהווה מזכרת מימים בהם תפרה להנאתה, מכניסים את אישיותה לדירה ומשדרים נינוחות ותחושה של בית.

עוד באותו נושא

קטנה גדולה: דירת 50 מ"ר שכורה ומעוצבת בפלורנטין

לכתבה המלאה
שכורות ומעוצבות דירה במושב מגשימים. ראובן קסטרו
יחידת מגירות יוצרת הפרדה בין הסלון והמטבח/ראובן קסטרו
שכורות ומעוצבות דירה במושב מגשימים. ראובן קסטרו
גלשן וחליפת צלילה מתפקדים גם על תקן אביזרים דקורטיביים/ראובן קסטרו

על מנת ליצור הפרדה בין הסלון והמטבח המצויים באותו חלל, הוצב במרכזו אי שיצרה הדיירת מיחידת מגירות ומעליה פלטת עץ. "זה מאפשר לי גם אחסון, גם הפרדה וגם שטח עבודה נוסף למטבח", היא מסבירה. "אני אוהבת לשלב בין כמה פריטים ולהפוך אותם למשהו מודולרי". שילוב שכזה אפשר למצוא גם בחדר השינה, שם יצרה לעצמה פינת עבודה ממיקס אנד מאץ' של פריטים. "כשנכנסתי היה כאן בכלל ארון. הוצאתו מהחדר פתחה את החלל ואפשרה לתאורה טבעית לחדור מבעד לחלון". מלבד התאורה, מן החלון נשקפים עציצים שנתלו על הקיר החיצוני, המשתלבים עם האווירה הכפרית שבחדר. שידת מיטה בעיצוב ייחודי מעץ עם עיטורי תפוזים, הכבשים של קדישמן המככבות מעל המיטה וארגזי עץ המשמשים כמדפים, יוצרים כאן אווירה פסטורלית, השואבת מן החוץ.

שכורות ומעוצבות דירה במושב מגשימים. ראובן קסטרו
האי המאולתר משמש גם לאחסון. מבט למטבח/ראובן קסטרו

כשמזג האוויר מאפשר זאת, תמצאו את הדיירת בעיקר בגינה המפוארת המשתרעת מחוץ לדירה. "הגינה היא הסיבה המרכזית שרציתי את הדירה הזאת. כל בוקר אני יוצאת לכאן ותוך עשרה צעדים אני כבר בשדות של המושב. בחורף אני מצטיידת במגפי גומי ומטיילת בשדות, שזה מרגיש כמו לחזור אחורה לילדות". לטובת השהות האהובה עליה בגינה, הציבה אבישג תחת עץ הלימון פינת ישיבה, שם היא אוהבת לשמוע מוזיקה, לקרוא או לארח חברים. פינה ייעודית לפויקה וערוגות של צמחי תבלין מוסיפים לקסם ומעצימים את החוויה הכפרית.

שכורות ומעוצבות דירה במושב מגשימים. ראובן קסטרו
מרחב הבילוי המועדף על הדיירת. הגינה/ראובן קסטרו
שכורות ומעוצבות דירה במושב מגשימים. ראובן קסטרו
כל בוקר נפתח עם המרחב הירוק הזה/ראובן קסטרו

מוציאים חוזה
שכ"ד- 4,000 שקלים לחודש, כולל חשבון מים וארנונה. חשמל- 120 שקלים לחודשיים.

פאנלים
"בגדול אני מנקה כשמלוכלך, שזה בערך פעם בשבועיים, אבל מאוד משתדלת שזה לא ינהל לי את הזמן", מסבירה הדיירת. "בקיץ למשל, אעדיף ללכת לים מאשר לנקות ובכל זאת הבית נראה טוב".

שכורות ומעוצבות דירה במושב מגשימים. ראובן קסטרו
הגלשן שקיבל מקום של כבוד בחדר השינה מעיד על האהבה לגלישה/ראובן קסטרו
שכורות ומעוצבות דירה במושב מגשימים. ראובן קסטרו
פינת עבודה בסימן מיקס אנד מאץ', משקיפה אל האדניות שבחוץ/ראובן קסטרו

דו"ח מקרר
בכל הקשור לתזונה, אבישג נוקטת באג'נדה מאוזנת. "אני משתדלת לאכול בריא אבל בהחלט גם מרשה לעצמי ג'אנק לפעמים". גם בתחום הבישול היא מפגינה יכולות על ספקטרום רחב, החל מאורז פרסי פשוט ועד ביף בורגיניון. במקרר הביתי יש באופן קבוע בירות, יין וחלב סויה.

שכורות ומעוצבות דירה במושב מגשימים. ראובן קסטרו
מאורז פרסי ועד ביף בורגיניון. הצצה אל המקרר של אבישג/ראובן קסטרו

עתידות
מגורים במושב הטובל בטבע מצד אחד וקרוב לעיר מצד שני, הם בבחינת הגשמת חלום עבור אבישג והיא רואה את עצמה ממשיכה לגור בדירה עוד שנים קדימה. "אני מאמינה שגם בעתיד אמשיך לשכור דירות כי בתפיסה שלי זה מאפשר חופש, שינוי וגיוון לעבור דירה אחת לכמה שנים. בכל מקרה אני רואה את עצמי גרה תמיד קרוב לטבע, אם לא במושב, אז לפחות ממש קרוב לים".

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com
רוצים להציץ לעוד דירות שכורות ברחבי הארץ? כנסו לכאן

שכורות ומעוצבות דירה במושב מגשימים. ראובן קסטרו
בחדר השינה - שידת מגירות בעיצוב ייחודי/ראובן קסטרו
שכורות ומעוצבות דירה במושב מגשימים. ראובן קסטרו
צילומים ממוסגרים של אבישג מקשטים את קיר הסלון/ראובן קסטרו
שכורות ומעוצבות אבישג מושב מגשימים. באדיבות המצולמים
מחוברת לטבע בכל רמ"ח אבריה. אבישג אהרוני/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully