וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי אנדרואיד? העדכון שחיכיתם לו מגיע בקרוב לווטסאפ

24.4.2019 / 9:12

אחרי שמשתמשי האייפון קיבלו את העדכון לפני חודשיים, נראה שהעדכון המשמעותי ביותר באנדרואיד צפוי להגיע ממש בקרוב: הוספת נעילת האפליקציה באמצעות טביעת אצבע. בנוסף לעדכון, ווטסאפ עשויה להתחדש בסטיקרים מאויירים ואפשרות לחסימת צילום מסך

ווטסאפ לוגו. AP, AP
ווטסאפ מתעדכת: סטיקרים מונפשים ונעילת הווטסאפ באמצעות טביעת אצבע./AP, AP

העדכון שמשתמשי האנדרואיד חיכו לו? ווטסאפ עשויה להתעדכן בקרוב עם סטיקרים מונפשים, ממש בדומה למסנג'ר של פייסבוק ואף לאפשר למשתמשים לנעול את הגישה לאפליקציה באמצעות טביעת אצבע. אתר WABetaInfo העוסק בעדכוני ווטסאפ, מצא עדויות ראשונות לניסוי שהחברה מקיימת. לפי האתר, האפשרות החדשה התגלתה בגרסת הבטא האחרונה של ווטסאפ. ברגע שבפייסבוק יסיימו לבדוק את העדכון עבור הווטסאפ, נראה כי העדכון יהיה זמין לכולם.

בצורה משונה, נראה כי גם נעילת הווטסאפ באמצעות טביעת אצבע, חוסמת את האפשרות לבצע צילומי מסך. חסימת צילומי מסך מתבצעת רק בצד השולח כך שהצד השני עדיין יכול לבצע צילומי מסך. ייתכן והאפשרות החדשה תהיה פונקציונלית ושימושית, אם באמת חשוב שלא ייקחו מהמשתמש את הסמארטפון ויבצעו ממנו צילומי מסך עבור שיחות. רק לפני חודשיים ווטסאפ הוסיפה אפשרות לנעילת הווטסאפ באייפון, באמצעות קורא טביעת האצבע וזיהוי הפנים של אפל.

נעילת הודעות בווטסאפ. צילום מסך
נעילת הווטסאפ זמינה כבר חודשיים עבור משתמשי האייפון וכנראה שממש בקרוב, גם עבור משתמשי האנדרואיד./צילום מסך

עוד ווטסאפ צפויה להתעדכן בקרוב ולאפשר למשתמשים לשלוח סטיקרים מונפשים, ממש בדומה לסטיקרים שיש במסנג'ר בפייסבוק. רק לאחרונה ווטסאפ הוסיפה אפשרות לשליחת סטיקרים, אפשרות שהתקבלה באהדה ופופולריות רבה. בעקבות ההצלחה הרבה שנחלה לאפשרות החדשה, החברה תוסיף ממש בקרוב את האפשרות לשלוח סטיקרים מונפשים ואף תשנה את האימוג'ים ותעדכן אותם לכאלו שדומים יותר לאימוג'ים באייפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully