וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס אנטטוקומפו נרגש, דונובן מיטשל מהלל את "הלב והנשמה" של יוטה

כוכב מילווקי חגג את הסוויפ: "מסע מדהים". גארד הג'אז שיבח את קראודר: "קרע את התחת". קאפלה סובל משתי מחלות במערכת הנשימה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מספרי העונה הסדירה ב-NBA

עד הלילה (בין שני לשלישי), הפעם האחרונה שמילווקי השלימה סוויפ בסדרת הטוב משבעה משחקים בפלייאוף ה-NBA התרחשה 11 שנים לפני שיאניס אנטטוקומפו נולד; הפעם האחרונה שהבאקס עברו סיבוב בפלייאוף היתה ב-2001, כשהגריק פריק היה בסך הכל בן שבע. והנה מילווקי שוב במרכז הבמה, ולא נראה שמישהו מסוגל להזיז אותה משם. הקבוצה של מייק בודנהולזר השלימה 104:127 ו-0:4 קליל על דטרויט בסיבוב הראשון, כשהניצחון בפער הנמוך ביותר היה במשחק השלישי, בהפרש של 16 נקודות.

"אני זוכר את סדרת הפלייאוף הראשונה שלנו", אמר יאניס, שקלע 41 נקודות על הפעם שפגש את שיקגו ב-2015. "במשחק האחרון, משחק 6, הם הביסו אותנו באיזה 50 נקודות או משהו מטורף כזה. איפה שהיינו אז ואיפה שאנחנו היום - זה היה מסע מדהים".

אנטטוקומפו כמובן לא מסתפק בניצחון סדרת פלייאוף בפעם הראשונה בקריירה - כעת הוא מקווה להכניע גם את בוסטון ולהשיג את הכרטיס לגמר המזרח. "אנחנו הולכים ליהנות מזה הלילה, ונתחיל לדאוג לגבי בוסטון מחר", אמר אריק בלדסו, שאכזב בסדרת הפלייאוף מול הסלטיקס אשתקד, אותה הפסיד 4:3.

"זה ערב מוצלח עבור מילווקי ועבור הבאקס", הוסיף בודנהולזר. "זה חשוב שניקח כמה רגעים ונהנה מזה. כשאנחנו משיגים עצירות ויכולים לרוץ, זה נותן לנו את הסיכוי הטוב ביותר לנצח. יאניס היה מיוחד הלילה".

מלקולם ברוגדון אמור לשוב ולהצטרף לחבריו בעוד 3-5 ימים, כך על פי מאמנו: "הוא מתקדם מדי יום ובדרך הנכונה, אני מקווה שלא יהיו עיכובים".

כשנדמה היה שהעונה של יוטה הולכת להסתיים עם סוויפ עגום מול יוסטון כבר בסיבוב הראשון, הראה דונובן מיטשל שהוא אולי צעיר, אבל גם מלא כישרון. שחקן השנה השנייה קלע 13 מ-15 הנקודות של קבוצתו, שפתחה את הרבע האחרון ב-1:15 ודהרה לניצחון 91:107 כדי לצמק את הסדרה ל-3:1 ולהשאיר לעצמה סיכוי תיאורטי למהפך היסטורי.

"היינו עם הגב אל הקיר הרבה פעמים בשנתיים האחרונות, אנחנו מכירים את הסיטואציה הזו", אמר מיטשל. "כולם הגיבו כפי שציפינו. החברים שלי לקבוצה חיפו עלי אחרי כל טעות. כשיש לך תמיכה כזאת בחדר ההלבשה מדי יום, זה מקל עליך גם אם אתה פותח משחקים עם שני איבודים".

עבור הכוכב הגדול של הג'אז, איש המשחק לא היה הוא אלא ג'יי קרואדר, שקלע 23 נקודות. "עזבו אותי, ג'יי קרע את התחת הלילה", אמר. "כולנו התקשינו בסדרה הזו, והוא פשוט בא לשחק. הוא הלב והנשמה של הקבוצה הזו". קראודר עצמו הסביר: "הם ניסו לעשות לנו נוקאאוט. פשוט נשארנו על הרגליים, ספגנו את המכות והיינו מוכנים לשחק ברבע הרביעי".

מנגד, קלינט קאפלה סיפק את משחקו החלש ביותר העונה - 4 נקודות (1 מ-6 מהשדה) ו-7 ריבאונדים. בסיום המשחק, התברר כי סנטר הרוקטס סובל משתי מחלות הקשורות במערכת הנשימה שלו, וישוב לכשירות מלאה רק בעוד 4-5 ימים. "לא היה לו את הכוח שבדרך כלל יש לו", אמר מייק ד'אנטוני.

שחקן יוטה ג'אז ג'יי קראודר. רויטרס
לא הסכים ליפול. קראודר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully