וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה טיילור סוויפט הרסה את המסיבה של הבסטי ג'יג'י חדיד?

ג'יג'י חדיד חגגה אמש (ב') יום הולדת 24 בניו יורק סיטי עם הפמלייה הצמודה בהן האחות בלה, אמא יולנדה, אבא מוחמד ושאר דוגמניות מצליחות. גם הבסטי טיילור סוויפט הוזמנה לחגיגה רק חבל מאוד שהיא לא נשמעה להוראות

ג'יג'י חדיד. splash
ג'יג'י חדיד חוגגת יום הולדת 24/splash

בשנים האחרונות נראה כי אי אפשר רק להזמין את החברות למסיבת יום הולדת. ריקודים, אלכוהול ועוגה זה פשוט לא מספיק - צריך קונספט! משהו שיאגד תחתיו את כל עניין החגיגה כשלרוב דרס קוד הוא מה שמנחה את האירוע. ג'יג'י חדיד חגגה אמש (ב') יום הולדת 24 במסעדה במנהטן שבניו יורק סיטי וכמובן שכל החברות המוצלחות שלה הגיעו להרים. בלה חדיד, המשפחה, קולגות וחברה אחת שהחליטה שהיא לא נצמדת להוראות.

לעוד חדשות אופנתיות:
מהסניקרס של אבא לעקבים של סבתא
חיה רעה: נעמי קמפבל שורפת את המסלול

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'יג'י חדיד. splash
ג'ינס עם הקדשה. מזל טוב ג'ורג'ס/splash

הסופרמודל חגגה במסעדה מפונפנת וכמו שזה נראה ביקשה מכולם להגיע בטוטאל לוק דנים. חדיד היפה הגיעה בג'ינס של ליוויס כשעליו המספר 24 שנרקם במיוחד עבורה על ידי המותג לרגל יום ההולדת . הסטייליסטית הצמודה צירפה למכנסיים טי-שירט בטן לבנה, ז'קט ג'ינס תואם, ד"ר מרטינס, תיק צהוב ומלא שרשראות שהביאו לנו השראה לקיץ. הסיסטר בלה לקחה את הלוק לאקסטרים במחוך, מכנסיים וז'קט מג'ינס, תיק של לואי ויטון, נעלי טרקים והחישוקים הידועים.

עוד באותו נושא

טיילור סוויפט אוהבת להתלבש כמו תחבורה ציבורית - צפו בהוכחות

לכתבה המלאה
בלה חדיד. splash
הסיסטר בלה הגיעה לחגיגה/splash

גם אמא יולנדה הפציעה בחליפת שלושה חלקים דנים סופר הדוקה שהחמיאה לה במיוחד, האבא המגניב מוחמד שידרג עם ז'קט עור חום. מיס יוניברס לשעבר אוליביה קולפו נכשלה במשימת הסטייל אך לפחות נצמדה להוראות, הלנה כריסטנסן בת ה-50 הגיעה במחוך תחרה שחור וג'ינס פדלפון ואשלי גרהאם בז'קט ג'ינס ארוך שהפך לשמלה עם חגורה דקה באיזור המותניים, תיק שחור של פנדי ומגפונים שחורים עד מעל הברך.

טיילור סוויפט שידועה בתור הבסטי של חדיד, על אף שהייתה מחוץ לרדאר בשנה האחרונה החליטה שלא חשקה נפשה בפריט ג'ינס והגיעה בלוק אביבי. חצאית פרחונית, בלייזר משבצות אדום, סנדלי קטיפה בסגול בהיר ועגילי פרחים. ייהמר לזכותה שהלוק היה מוצלח במיוחד ואנחנו מאוד מקוות בשבילה שהיא דאגה למתנת יום הולדת שווה כפיצוי על הפדיחה.

יולנדה חדיד. splash
אמא יולנדה מהודקת ומוקפדת/splash
טיילור סוויפט. splash
פארטי פופר - טיילור סוויפט פרחונית בלי טיפת דנים/splash
מוחמד חדיד. splash
אפילו אבוש הקשיב לדרס קוד. מוחמד חדיד/splash
אשלי גרהאם. splash
אשלי גרהאם בז'קט ג'ינס ארוך וחגורה שחורה/splash
אוליביה קולפו. splash
אוליביה קולפו בלי הרבה סטייל אבל נצמדת להוראות/splash
הלנה קריסטנסן. splash
פדלפון ומחוך לנז'רי. הלנה כריסטנסן/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully