וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

​​גול עצמי: הבוזגלוס מיצתה את עצמה לחלוטין

23.4.2019 / 7:21

​​​​התרחשויות לא מעניינות, אנרגיות חלשות וסצנות מעוררות פיהוק: העונה השלישית של הסדרה פשוט לא משכנעת. מלבד ההתמודדות עם הפציעות, שמספקות את הרגעים החזקים של העונה, גם לאנשים שאוהבים ספורט יש בה מעט מאוד

​כנגד ארבעה בנים דיברה "הבוזגלוס", שעונתה השלישית עלתה כעת ב-yes: אסי, אלמוג, אוהד ומאור. לא ברור מי מביניהם הוא תם או לא יודע לשאול, אבל דבר אחד דווקא ברור מאוד: הסדרה הזאת מיצתה את עצמה לחלוטין.

העונה שעברה של הסדרה עמדה בסימן הפציעה הקשה של מאור בוזגלו, והצעקות הנבזיות לעברו כששכב על כר הדשא באצטדיון טרנר בבאר שבע. העונה מתחלפות היוצרות: בוזגלו מסיים את השיקום וחוזר להתאמן - ואילו אחיו אלמוג, שחקן הפועל חיפה, עובר בעצמו פציעה קשה מאוד ומסיים את העונה - לעיניהם של אביו, אמו ושלושת אחיו.

הבוזגלוס עונה 3. אסנת רום,
סדרה מעוררת פיהוק. "הבוזגלוס"/אסנת רום

​מעבר לטרגדיה הספורטיבית, בלי ציניות, הפציעות מרחיקות את "הבוזגלוס" עוד יותר ממגרשי הכדורגל אל הדירות, המסיבות, המפגשים המשפחתיים והוויכוחים הסתמיים (לפחות בארבעת הפרקים שנשלחו לעיתונאים). לאנשים שאוהבים ספורט מצפה כאן מעט מאוד.

​​היתר פשוט לא משכנע מספיק כדי לצפות, לא כטראש, לא כרכילות, וגם לא כדרמה משפחתית. מלבד ההתמודדות עם הפציעות, שמספקת את הרגעים היותר חזקים של העונה, שאר הסצנות פשוט לא מספיק מעניינות, וגם סיטואציות שיוצאות מהשגרה (מירוץ מכוניות בין האחים, טקס נגד עין הרע) מעוררות בעיקר פיהוק, ולא ממש משעשעות.

הבוזגלוס. רפי דלויה
עייפנו. הבוזגלוס/רפי דלויה

​אסי הוא המשעשע מבין הארבעה, והסצנות בכיכובו מצליחות להחזיק יותר עניין מאשר האחרות (האב יעקב בוזגלו והרעיה מירן בוזגלו, שבלטו לטובה בעונה שעברה, קיבלו בפרקים הראשונים מעט תשומת לב). ככלל, הדינמיקות האישיות, בתוך המשפחות והזוגיות של כל אחד מהבנים, מעניינות יותר מאשר הפורום הכולל. אבל גם שם זה לא תמיד מתעלה לגבהים יוצאי דופן: בואו נגיד שיש התרחשויות מעט יותר מלהיבות מאשר מעברי דירה ושיחות משפחתיות גנריות במהלך נסיעות.

מעל הכל, גם אם לא סיפור מרתק, "הבוזגלוס" אמורה להיות כיף גדול, עם גיבורים כריזמטיים ומשעשעים ונראטיב מלהיב של משפחה אחת מול כל העולם. הסדרה הזאת אמורה להיות מרעננת. אבל במקום זאת, האנרגיות שלה מצביעות על ההפך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully