ביונסה וג'יי זי. GettyImages
GettyImages

זה בדיוק מה שזה נראה: 10 הבגידות המכוערות בהיסטוריה

24.4.2019 / 9:46

בגידה היא אולי אחד הדברים הכי שכיחים בעולם - כולנו יודעים שפוטנציאלית כולם בוגדים, בגדו או יבגדו בעתיד, ועדיין אנחנו ממשיכים להזדעזע כל פעם מחדש אבל לעקוב בשקיקה אחרי הבגידות המכוערות של המפורסמים: פרוייקט עשר המכות של Sheee

זוגיות היא דבר נפלא, אין דבר טוב יותר מאדם קרוב שבחרנו לעצמנו, כזה שיחזיק לנו את היד כשקשה ושישמח איתנו כשטוב. אבל לצערנו אנחנו לא חיות בסרט של דיסני, אחוז הגירושים עולה ללא הפסקה והמכה הקשה ביותר שאנשים לעיתים נאלצים להתמודד איתה היא בגידה. כי בגידה היא תרתי משמע מכה מתחת לחגורה, כזו שצריך ללמוד לחיות אחריה מחדש, בין אם ביחד או לחוד.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ואולי קשה לכם לחשוב על מכה קשה יותר, אבל אנחנו הצלחנו - בגידה שידועה לכל, כזו שמרוחה בכל רחבי האינטרנט ושזרים מרשים לעצמם להגיב עליה. אמנם בארץ אין לנו סקנדלים עסיסיים במיוחד (למרות שכמה מהם ידועים בתעשייה ונשמרים בסוד. היי שחקנית בלונדינית יפיפיה! אנחנו יודעים מי את! וגם אתה, זמר מוצלח שכמוך, שהחברה שלך נשארת בבית בזמן שאתה יוצא לפגוש מישהי אחרת) אבל הוליווד מספקת לנו סקנדלים בשפע - אז תמצאו לעצמכם שקית הקאה, כי אלו הן 10 הבגידות הגדולות ביותר של הוליווד:

קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון. GettyImages
קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון/GettyImages

קלואי קרדשיאן וטריסטן תומפסון
אולי הצהובה והמכוערת מכולן. אחרי שנים בהן קלואי קרדשיאן חיפשה אהבה נראה שהיא סוף סוף הסתדרה עם שחקן הכדורסל טריסטן תומפסון. היא אפילו נכנסה להריון והכל היה נראה נפלא ביקום הקרדשיאני. עד לשבוע לפני הלידה, כשתומפסון נתפס במועדון עם מישהי שהיא ממש לא קלואי. אבל קלואי לא זרקה את טריסטן אחרי הסקדנל - המצב בין השניים היה לא ברור אבל נראה היה שהם עולים שוב על הדרך אל האושר. ומה עושה שחקן כדורסל בוגדני שקיבל הזדמנות שניה אתם שואלים? ובכן, הוא לא נשאר נאמן, אם זה מה שחשבתם. לא לא, הוא נתפס עם החברה הטובה ביותר של קיילי ג'נר, אחותה של קלואי. לנו אין מה להגיד על זה, אבל לחברים של קלואי יש, כי לאחרונה היא סיפרה שכולם אומרים לה שהגיע הזמן לוותר על שחקני כדורסל ולהתחיל לצאת עם רואי חשבון.

קריסטן סטוארט ורוברט פטינסון
פעם, ממש מזמן, כולנו היינו מאוהבות לפחות לרגע ברוברט פטינסון, הערפד הקשוח עם הלב הרך. והעולם ההוליוודי הפך למציאות כשפטינסון התאהב בחיים האמתיים בכוכבת שלצידו קריסטן סטוארט, בזמנו שחקנית ממורמרת עם מבט מרוגז שאהבה לספר שלהצטלם על השטיח האדום זה כמו לעבור אונס. כבר אז ידענו שהיא לא בשבילו, אבל הוא לא הקשיב לנו. במקום זה הוא היה צריך להתמודד עם תמונות של סטוארט מתנשקת עם הבמאי שלה על הסט של "שלגיה והצייד". במאי נשוי, כן? כזה שנזרק רגע אחרי על ידי אישתו. רוב לא למד וסלח לה, רק כדי להיפרד סופית ב2013.

ביונסה וג'יי זי
השמועות היו שם תמיד, גם הסרט ההוא ממצלמת האבטחה במעלית בו אחותה של ביונסה, סולאנז', מתנפלת עליו עם אגרופים. אבל אז הגיעה "למונייד" בו ביונסה רמזה (די באגרסיביות יש לומר) שלבעלה יש מאהבת. לב שבור או תוכן שיווקי מצוין לאלבום? אנחנו לא יודעים. אבל השמועות לא הפסיקו עד שכמה חודשים אחר כך ג'יי זי הודה שאכן בגד והזוג התגבר על כך בעזרת טיפול. אנחנו לגמרי בעדם.

בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק. GettyImages
בריטני ספירס וג'סטין טימבלייק/GettyImages

ג'ניפר אניסטון ובראד פיט
כל כך אהבנו את הזוגיות בין בראד פיט לג'ניפר אניסטון, הם תמיד נראו לנו חביבים וקצת מעושנים. אבל אז הגיע הסרט מיסטר ומיסס סמית, ואיתו שמועות על בגידה. היינו רוצות לכעוס על בראד פיט, כי לבגוד זה דוחה. אבל מצד שני אנחנו קצת מבינות את הקושי להגיד לא לאנג'לינה ג'ולי.

אניקו וקווין הארט
איך הוא נתפס? ובכן, מסתבר שקווין צולם בלאס ווגס עם אישה אחרת בזמן שאשתו היתה בהריון. אבל הוא לא סתם צולם, אלא נפל קורבן לניסיון סחיטה של האישה, שאיימה לפרסם את הסרטון אם לא ישלם לה 10 מיליון דולר. זה נגמר באף בי אי ובסרטון התנצלות באינסטגרם. אנחנו היינו מאיימות ברצח באמצעות 10 מיליון דבורים אבל אף אחד לא שאל אותנו.

היידי קלום וסיל
היידי היא עוד דוגמה לבוגדת עצלנית. אחרי עשרות שירים ששר לה בעלה לשעבר סיל, אלפי כתבות משתפכות ומאוהבות, תחפושות משותפות בהאלווין ושלושה ילדים משותפים הזוג נפרד ותמונות פפראצי של היידי מחובקת עם שומר הראש שלה בחופשה התחילו לצוץ בכל מקום. איך הגיב סיל? במשפט "הייתי מעדיף שהיידי תראה קצת יותר איפוק ולפחות תחכה עד שניפרד לפני שתתחיל לנאוף עם צוות העובדים" קלאסי.

הנסיכה דיאנה וצ'ארלס
זה לא סוד שהנישואים בין הנסיכה דיאנה לנסיך צ'ארלס לא הגיעו מתוך אהבה או תשוקה גדולה במיוחד. מצד שני, נראה ששניהם לא טרחו להסתיר את העובדה הזו יותר מדי - השמועות מדברות על כך שדיאנה גילתה מתנות שהעניק צ'ארלס לקמילה פארקר בולס, היום אשתו, עוד לפני החתונה בין השניים. בין היתר היה שם צמיד שגילתה הנסיכה ועליו חריטה של האותיות G ו- F, לכאורה ראשי התיבות של הכינויים של השניים אחד לשניה - גלאדיס ופרד (אנחנו היינו מעדיפות מאמי ומאמי, אבל לנו אין דמיון כנראה). בנוסף, הנסיכה צוטטה פעם אומרת ש"היו שלושה אנשים בנישואים האלו, וזה היה קצת צפוף". כאילו זה לא הספיק כדי להטריף את המלכה, בשנת 2005 קמילה וצ'ארלס התחתנו רשמית.

עוד באותו נושא

מצעד השוות: חמש הנשים הכי סקסיות בעולם מעל 50

לכתבה המלאה
דמי מור ואשטון קוצ'ר. GettyImages
דמי מור ואשטון קוצ'ר/GettyImages

דמי מור ואשטון קוצ'ר
למרות פער של כמעט 17 שנים, היה נראה לרגע שזה עובד בין אשטון קוצ'ר לדמי מור. אבל אז הגיעו שמועות על בילויים בג'קוזי עם בחורות אחרות ותמונות עם מישהי בשם שרה ליאל ביום הנישואים השישי של השניים. על זה דמי כבר לא סלחה ואחרי שנתיים של ריבים משפטיים השניים הגיעו להסכם שהיה יקר במיוחד עבור קוצ'ר. אנחנו לגמרי בעד שישלם.

בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק
היא אף פעם לא הודתה בבגידה, אבל כולנו יודעים שזה קרה ובכינו נהרות יחד עם ג'סטין טימברלייק, במיוחד אחרי שראינו בקליפ הסקסי של Cry me a river מישהי שנראית בדיוק כמו בריטני. מאז ג'סטין הפך לאחד הזמרים ואנשי העסקים כי גדולים בתעשייה והתחתן עם השחקנית ג'סיקה ביל, בזמן שבריטני קיבלה הופעה קבועה בווגאס ולאחרונה אישפזה את עצמה במוסד פסיכיאטרי. לא ברור למה, אבל ליבנו לגמרי עם בריטני.

מוניקה לוינסקי וביל קלינטון
אנחנו לא בטוחות בסטטיסטיקה, אבל מסתבר שבגידה במקם העבודה היא שכיחה יחסית. ואם כבר מקום עבודה, אז שיהיה הבית הלבן. ואם כבר להיתפס - אז שזה יהיה מול האומה כולה, עם פרופס בדמות סיגר ושמלה מוכתמת. מסתבר שאפילו טראמפ יכול לצאת בסדר מול גברים מסוימים.

היידי קלום וסיל. GettyImages
היידי קלום וסיל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully