וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביץ' טו טייבל: הדייגים שפתחו מסעדה

22.4.2019 / 12:50

דגי בטשון, אחת מחנויות הדגים המוצלחות בת"א, עברה בשבוע שעבר למקום חדש, בו היא מציעה את אותה סחורה מעולה וטרייה, רק שכעת תוכלו ליהנות מהדגים גם באכילה במקום: נאים, על הפלנצ'ה או בטיגון עמוק, במחירים אטרקטיבים במיוחד. כל הפרטים

פיש אנד צ'יפס. רעות סהר,
פיש אנד צ'יפס/רעות סהר

חובבי הדגים ופירות הים בוודאי ישמחו לשמוע שאחד הדייגים הכי ותיקים בעיר פתח בשבוע שעבר חנות דגים חדשה בתל אביב, אשר מלבד דגים טריים, מציעה גם ארוחות דגים ופירות ים, במחירים אטרקטיבים, הכל מהתוצרת הטרייה של החנות ועשוי בידי שף.

בטשון, משפחת דייגים ותיקה מיפו שעד לפני מספר ימים, אחזה בחנות דגים קטנה, אך ידועה, ברחוב לסקוב, זזה בשבוע שעבר כמה רחובות, ופתחה חנות חדשה וגדולה יותר ברחוב קרליבך, שכאמור הפעם מתפקדת גם כמסעדה.

טוטו, הבעלים של המקום, הבן של סולימאן הדייג ונכדו של תאופיק, מי שהקים את העסק לראשונה לפני 50 שנה, צירף לכוחותיו את השף עופר ששון. ששון עבד בעבר בקבלייר והרברט סמואל של רושפלד, וגם מתוקף היותו בנו של יונה ששון היה לו חלק במסעדת טופולינו הירושלמית ואחר כך בגלגול התל אביבי שלה- לוקה ולינו.

עוד מסעדות דגים ששוה לכם לבדוק:
אייבי החדשה של האחים דוקטור
שילה מסעדת הדגים הותיקה של שף שרון כהן

פירות ים. יעל לאור,
פירות ים מקומיים וטריים/יעל לאור

את הדגים הטריים של בטשון תוכלו לקנות הביתה, נקיים ומפולטים לפי רצונכם, או להזמין אותם אל הבר שנבנה במרכז המסעדה, לארוחת דגים טרייה, מלווה ביין או בירה. מה בתפריט? מנות במחירי דייגים של עד 50 שקלים (מנת פירות ים עד 65 שקלים), של דגים נאים, או על הפלאנצ'ה, או מטוגנים, ובצהריים גם תקבלו תוספות כמו לחם לצד טחינה ועגבניות מרוסקות, או צ'יפס טרי מנתחים שמנמנים של תפוח אדמה שהושרו בחומץ וטוגנו פעמיים.

עוד באותו נושא

8 מסעדות דגים נפלאות ששווה לבקר בהן

לכתבה המלאה
סביצ'ה טונה. רעות סהר,
סביצ'ה של טונה אדומה/רעות סהר

המקום רק נפתח בשבוע בעבר ופועל כרגע במתכונת הרצה, ככה שאפילו תפריט עוד לא תלוי על הקיר, אבל מאחורי הבר המרווח אפשר לראות את דגי הדניס והלברק מחכים להחלטה שלכם אם לשים אותם על הגריל או לטגן אותם, ויש גם ברבוניות אדומות או סרדינים כסופים קטנים שמכניסים לשמן, או מנה של פיש אנד צ'יפס, נתחים גדולים ללא עור, בבלילה דקיקה, שמגישים לכם עם פלח לימון לצד כמות נדיבה של צ'יפס.

אבל ההיצע לא נעצר בדגים, בעונה זו גם תמצאו בויטרינה של בטשון שרימפס וקלמרי טריים מקומיים, וגם סרטנים כחולים שאותם תצטרכו לפרק בעצמכם בשתי ידיים כשטוטו ייתן לכם טיפים איך לעשות את זה (ספוילר- משתמשים בצבתות של הסרטן כדי לדלות את הבשר מכל המקומות הצרים). יש גם סביצ'ה שיכינו לכם על פי טעמכם, מפלמידה לבנה או טונה אדומה, בשילובים מגוונים עם עשבי תיבול, בצל, צנוניות, צ'ילי חריף ושברי שקדים.

חנות דגים ומסעדה. רעות סהר,
חנות דגים ומסעדה- איך לא חשבו על זה קודם/רעות סהר

אחרי שתטעמו את התוצרת הטרייה של בטשון תוכלו להתפנות לבחון את היצע הדגים שתוכלו לקחת הביתה, החל מאילת הים, בורי, מוסר, סרדינים גדולים, דניס, לברק, סלמון וטונה, לוקוס סלעים שלא רואים בכל יום, וגם שרימפס, קלמרי, סרטנים ועוד הרבה הפתעות שהדייגים מוצאים בים המקומי שלנו.

בטשון, קרליבך 29 תל אביב, 077-5575315, שעות הפעילות ימים ב'-ש' 12:00-18:00, ולאחר תקופת ההרצה עד 23:00 בלילה מדי יום.

פירות ים. יעל לאור,
מהדייג לצלחת/יעל לאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully