וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אינסטגרם עשויה להסיר את מונה הלייקים מהתמונות?

21.4.2019 / 7:03

סטיקרים, מילים לשירים והסרת מונה הלייקים: אינסטגרם עשויה להתעדכן ויש לנו בשורה שנויה במחלוקת. ג'יין וונג, המתמחה בהנדסה הפוכה, מצאה כי אינסטגרם בוחנת את האפשרות להסיר את מונה הלייקים מהתמונה. בצעד חריג, דובר אינסטגרם התייחס לדיווחים

אינסטגרם אייפון X. ShutterStock
אינסטגרם אייפון X/ShutterStock

האם מספר הלייקים באינסטגרם עשוי להעלם בקרוב מהתמונה? ג'יין וונג, המתמחה בהנדסה הפוכה, מצאה עדויות בקוד המקור של אינסטגרם באנדרואיד, כי החברה עשויה להעלים את מונה הלייקים מתוך התמונה. כיום ניתן לראות כמה אנשים עשו לייק לתמונה, בעוד שעל פי העדויות החדשות, נראה כי מונה הלייקים יעלם לחלוטין מהתמונה, אך עדיין יהיה חשוף למנהל החשבון. הסרת המונה עשוי לאפשר לאינסטגרם לגרום למשתמשים "להתמקד בתוכן ולא בכמות הלייקים", אם כי לא ברור עד כמה המשתמשים ישמחו מהעדכון שאולי צפוי להגיע.

דובר אינסטגרם הספיק להגיב כי החברה אינה בוחנת בשלב זה את האפשרות, אולם היא תמיד בוחנת "דרכים להורדת המתח" מהמשתמשים. נראה כי העדכון החדש עשוי לגרום למחלוקת בין משתמשי אינסטגרם; אם החברה תסיר את מונה הלייקים, לא מעט משתמשים עשויים לברך את השינוי, כאלו שמבחינתם מדובר רק במספר. אולם גם יש את הצד שיפגע, "המשפיענים" שמרוויחים כסף מכמות הלייקים והפופולריות שלה הם זוכים. העדכון החדש עשוי לגרום להם ללא מעט בעיות, כשהשקיפות תוסר לגמרי.

לפני יותר מחצי שנה, השיקה אינסטגרם אפשרות להוסיף מוזיקה אל תוך הסטורי. מדובר היה בפתיחת מלחמה מול מיוזיקלי וכעת נראה שהחברה מעלה הילוך. בין היתר, וונג חשפה כי אינסטגרם עשויה להוסיף אפשרות להוספת מילים לשירים ובין היתר גם שליחת סטיקרים בהודעות באינסטגרם, ממש בדומה למסנג'ר וווטסאפ.

עוד באותו נושא

אז כבר לא צריך את המסנג׳ר? פייסבוק עשויה להחזיר את הצ׳אט לאפליקציה

לכתבה המלאה

ג'יין מאנצ'ון וונג, סטודנטית למדעי המחשב באוניברסיטת מסצ'וסטס שבארצות הברית, גילתה בעבר לא מעט שינויים שביצעה פייסבוק. וונג נוברת בקוד התוכנה ומחפשת עדויות לפיצ'רים שטרם נחשפו, כשבעבר חשפה טרם שחררו, את הכלי שחושף בפני המשתמש את כמות הזמן ששהה באינסטגרם. עוד חשפה לאחרונה כי אינסטגרם עשויה להוסיף שאלונים בדומה לטריוויה וכי פייסבוק עשויה להוסיף את המסנג'ר אל תוך האפליקציה בחזרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully