וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני סייף: "פרד רוטן הבטיח לתת לי הזדמנות, אבל לא קיבלתי אפילו אחת"

הקשר שהושאל מאנדרלכט לסינסינטי בעקבות מיעוט דקות המשחק, תקף את המאמן ההולנדי המפוטר: "הוא העניש אותי כבר במשחקי הידידות, לא הבנתי למה". 64 דקות לחמד, בולטון ירדה לליגה השלישית

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על "דרבי היהודיות" בין אייאקס לטוטנהאם בחצי גמר ליגת האלופות

שש דקות של משחק - זה כל מה שקיבל קני סייף מהרגע שבו פרד רוטן מונה למאמנה של אנדרלכט. הדחיקה הזו לקצה הרוטציה גרמה לקשר הישראלי שבחר לשחק בנבחרת ארה"ב, לצאת לתקופת השאלה בסינסינטי מליגת ה-MLS האמריקאית, אבל עכשיו הוא מקווה שפיטוריו של רוטן יאפשרו לו לקבל הזדמנות מחודשת עם חזרתו לאנדרלכט בסוף דצמבר.

שחקן סינסינטי קני סייף חוגג. טוויטר רשמי קני סייף, אתר רשמי
בינתיים חוזר לחייך בסינסינטי. קני סייף/אתר רשמי, טוויטר רשמי קני סייף

בראיון בבלגיה גילה סייף כי כבר מהרגע הראשון לא היה קליק בינו לבין המאמן שפוטר עוד קודם לכן ממכבי חיפה. "הוא לא צעק עליי, אבל העניש אותי כבר במשחקי הידידות", אמר סייף. "הייתי השחקן שקיבל הכי מעט דקות. אלו היו משחקים שאתה אמור להראות את עצמך, אבל לא קיבלתי אפילו את ההזדמנות. תהיתי למה, באמת שלא הבנתי את זה".

סייף המשיך: "הוא לא אמר לי כלום בנושא. שאלתי אותו מה קרה, והוא ענה שאני עושה עבודה טובה והוא ייתן לי הזדמנות. אבל לא קיבלתי אפילו אחת כזו, למרות שהוא הבטיח לי".

על אנדרלכט אמר: "אני ממשיך לעקוב אחר הקבוצה. לפעמים אנחנו באימון בזמן שאנדרלכט משחקת, אבל אני מקבל עדכונים על התוצאות".

* תומר חמד פתח בהרכב קווינס פארק ריינג'רס, שהפסידה בביתה 2:1 לבלקבורן. הוא הוחלף בדקה ה-64. ק.פ.ר. ניצבת במקום ה-17 בצ'מפיונשיפ, 8 נקודות מעל הקו האדום. בולטון ירדה לליגה השלישית לאחר הפסד 2:0 לאסטון וילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully