וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא פולד, זה פלופ": בעולם מדווחים שהסמארטפון המתקפל של סמסונג נשבר בקלות

19.4.2019 / 6:36

בעוד שההשקה העולמית בעוד מספר שבועות, עיתונאים ברחבי העולם הספיקו לקבל את הסמארטפון המתקפל ולדווח כי הוא נשבר בקלות, ממש בקלות. האם זו התוצאה כשחברה טכנולוגית כל כך ממהרת להשיק מכשיר פורץ דרך ולא מסיימת את הבדיקות הנדרשות?

הסמארטפון המתקפל של סמסונג. עמית לגו, מערכת וואלה!
זה לא פולד, זה פלופ./מערכת וואלה!, עמית לגו

זה המחיר שחברת טכנולוגיה משלמת כשהיא משחררת סמארטפון לא בשל? חברת סמארטפון סופגת לא מעט תלונות על כך שהמסך בסמארטפון המתקפל, ה-Galaxy Fold נשבר או מפסיק לעבוד אחרי זמן קצר. המכשיר שיגיע בשבועות הקרובים לחנויות, החל להגיע בימים האחרונים אל עיתונאים ברחבי העולם. בסמסונג כל כך התגאו בסמארטפון המתקפל, כשאירוע ההשקה שהתקיים בפברואר, נפתח עם סרטון שחושף את הסמארטפון המתקפל. עוד התגאו כי הסמארטפון קופל יותר מ-200 אלף פעמים וכי הוא עמיד במיוחד. "המסך של הסמסונג שלי הפסיק לעבוד לגמרי ונשבר אחרי יומיים בלבד. הסמארטפון הגיע עם ציפוי. סמסונג אמרה שכדאי לא להוריד אותו. הסרתי אותו מבלי שידעתי את זה. נראה לי שזה תרם לבעיה שלי", אמר עיתונאי בבולמברג.

יצרניות הסמארטפונים מתקשות לחדש ולהציג מדי שנה חידושים פורצי דרך ויחודיים. כתוצאה מכך, אנחנו מסתפקים מדי שנה בסמארטפונים עם עדכונים קלים. לאחרונה החלו היצרניות השונות במרוץ אחר הסמארטפונים המתקפלים, כשחברה סינית - אמריקאית בשם Royole הייתה הראשונה להציג את הסמארטפון המתקפל, ואחריה סמסונג ווואווי. גם שיאומי הודיעה כי תצטרף למרוץ הסמארטפונים המתקפלים, אולם נראה כי הטכנולוגיה עדיין צעירה והצרכנים הם אלו שהולכים לשלם את המחיר ופעמיים: הראשון הוא המחיר הגבוה שעומד על 1,980 דולרים ובישראל קרוב ל-9,000 שקלים. השני הוא בכך שמדובר בטכנולוגיה שעדיין לא בשלה וניתן לראות את זה כעת, עם הסמארטפונים המתקפלים של סמסונג.

בסמסונג מסרו: "מספר קטן של מכשירי Fold סופקו לעיתונאים עבור סקירה. קיבלנו כמה דיווחים על כך שהמסכים בסמארטפונים האלו הפסיקו לעבוד. אנחנו נבדוק את היחידות האלו כדי לקבוע במה מדובר. בנוסף, כמה מהסוקרים הסירו את המדבקה שעל המסך וגרמו לנזק במסך. ה-Fold מגיע עם שכבה שנועדה לתת הגנה, כשהיא חלק מהמסך ונועדה להגן עליו משריטות. הסרת שכבת המגן עשויה לגרום לנזק. אנחנו נוודא כי המידע הזה מועבר וברור ללקוחות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully