וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר זוהר או אבידן? בחרו את ה"אביב" המפורסם הכי חביב

19.4.2019 / 0:40

פרחי הבר פורחים, הציפורים מצייצות ואנשים מנשנשים מצות? זה אומר שתקופת המעבר הגיעה. לכבוד חילופי העונות, וואלה! סלבס רוצה שתקבעו מי לדעתכם הכוכב האביבי שאתם הכי אוהבים: טום אביב, אביב גפן או אלוש? בחרו

אלוסטרציה אביב סלבס 2019. מערכת וואלה! NEWS
פרחוניים. הכוכבים האביביים/מערכת וואלה! NEWS

עונת המעבר שבין החורף המקפיא לקיץ המהביל, או כפי שאתם קוראים לה - האביב - היא אחת התקופות המתעתעות של השנה: מצד אחד חמימה, אבל יכולה גם למלא אתכם באבק וחול. מצד שני מוארת וזוהרת, כולל הפריחה המלבבת בחוץ, מנגד מביאה איתה אלרגיות מעצבנות ופריחות אחרות לגמרי. הניגודים? כנראה קיימים גם אצל אלה המפורסמים, ששמם נקשר איכשהו בעונה המרגשת.

רכלו על האביבים של הביצה באינסטוש

ביצת הבידור המקומית מלאה בשלל "אביבים" מקומיים: יש את אביבה אבידן המסלסלת, לעומת אביבית בר זוהר הסופר-מוחצנת. אביב גפן הזעקני שידע פרובוקציה או שתיים במהלך הקריירה כזמר, שונה לחלוטין מאביב אלוש השחקן, שנדמה ששומר לעצמו הרבה יותר מאשר מחצין לעולם. אבל את מי מהם אתם יותר מחבבים?

לכבוד העונה המרגשת שהגיעה יחד עם חג הפסח, כמדי שנה, וואלה! סלבס רוצה שתבחנו את ה"אביבים" של הביצה הנוצצת, תחליטו מי מהם הכי בא לכם בטוב ותצביעו. זה יכול להיות טום אביב, השף השובב עם הטמפרמנט ותדמית הילד המאוהב, אבל זו גם יכולה להיות אביבה תבורי, ה"מאמא (עוף) של" שזוכה לכותרות גם בזכות עצמה. יאללה, הצביעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully