וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: למה עומר אדם הוא הסלב הכי חכם בביצה?

19.4.2019 / 0:33

ההגדה מספרת שכנגד ארבעה בנים דיברה התורה: חכם, רשע, תם וזה שאינו יודע לשאול. אז לפני שאתם מתיישבים לארוחת החג ומנסים לשבור את הראש מי במשפחה שלכם מתאים לכל אחת מההגדרות, וואלה! סלבס בחרה עבורכם את ארבעת הבנים מהתעשייה המקומית. צפו

בווידאו: הרשימה של וואלה! סלבס ערב חג הפסח/מערכת וואלה!

חכם | עומר אדם

עומר אדם. ניר פקין
חכמולוג/ניר פקין

נראה שהשנה האחרונה לגמרי הייתה השנה של עומר אדם, אם בתחום המקצועי או בתחום הרומנטי, אבל לא מכאן נובעת חוכמתו אלא מההתעקשות שלו (הבלתי נסבלת, יש לציין) שלא לשתף פעולה עם התקשורת. אם לא די בכך, מספיק להיזכר בתרגיל היחצני המטורף שעשה כשלקח את רוסלנה רודינה, שבמקרה היא גם האקסית של הנמסיס שלו, אייל גולן, לככב בקמפיין למותג המשקפיים שלו, מי חכם של אבא?

רשע | איל ברקוביץ'

איל ברקוביץ' הבעלים של הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
אני לא אשם. איל/ברני ארדוב

בואו נרגע, לא מדובר בבן אדם רע, בכל זאת אנחנו לא מעוניינים להסתכסך עם אף אחד, אבל אם תבחנו טוב טוב את מפת הכוכבים, קשה להתעלם מהעובדה שאיל ברקוביץ' נחשב לבאד גאי של התעשייה - אחרי שהעליב את סתיו סטרשקו, פגע בטיטי איינאו וירד על אביבית בר זוהר, נראה שאפשר להכתיר את הכדורגלן לשעבר עם הפה הגדול כאיש הרע.

תם | קובי מרימי

קובי מרימי בתל אביב. ניר פקין
תמימות היא שם המשחק/ניר פקין

זה לא היה קשה בכלל, בשתי מילים: קובי מרימי. הבחור המתוק, הביישן, שבעידן שכולם כל כך מודעים לעצמם, לאיך שהם נראים ולכל פוסט ולייק - נראה שמרימי עדיין לא הפנים את גודל המעמד שלו ואת היקף החשיפה שלה זכה. אז נכון, הפרצופים הנבוכים שלו וחוסר הביטחון שלו מקסים ומתוק, אבל בייבי - מה שעובד בשדרות רוטשילד לא עובד על בימת האירוויזיון.

אינו יודע לשאול | אסף גורן

אסף גורן. ניר פקין
אסף גורן/ניר פקין

בואו נדבר על זה רגע, אסף גורן, מה נשמע? מה קורה? איך המצב? מה עושה? מה מחפש? אלו רק חלק מהשאלות שאתה יכול לשאול את הסובבים אותך או למשל לפנות לאנשי מקצוע אמיתיים בשביל להבין לאן הקריירה שלך הולכת, כי אם לא סיפרו לך - יש לך רק 15 דקות להוכיח את עצמך ואת הקיום שלך בביצה. וקבל טיפ: הן חולפות ממש ממש מהר. למעשה, עד שתצפה בתכנית, יש מצב שהן כבר יגמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully