וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוגריות הפלאס סייז המצליחות בעולם

25.4.2019 / 8:00

תגידו שלום לנשים הבינלאומית שעומדות מאחורי כוחה של מהפכת הפלאס סייז בתעשיית האופנה. אנחנו בעידן בו הגיע הזמן להכיר בכוחן של הבלוגריות המייצגות את הקטגוריה המכובדת

לפני כשבועיים מותג סכיני הגילוח ג'ילט הצית את הרשת בסערה כשחשף בטוויטר מודעה חדשה לקידום סכיני ונוס לנשים כשבמרכזה בלוגרית הפלאס סייז אנה אובראיין. בתקופה בה גברים משתמשים פחות ופחות בסכיני גילוח, אפשר להבין את הרצון של ג'ילט לחפש תשומת לב מהסוג ששובר את האינטרנט, כך שהבחירה באובראיין, ועוד בביקיני, לגמרי סיפקה את הכותרות המיוחלות. 'צאי החוצה ותכבשי את היום' נכתב מתחת לתמונה בה בלוגרית האופנה והלייף סטייל מציגה את עצמה בגאון על רקע ים שמיים בהירים, והתגובות לא איחרו להגיע. נאמלק לכם אותן כי יש ערימות, ורובן מתרכזות בביקורת וחוסר אחריות מצד ג'ילט שבחרו להאדיר משהו שהוא חולני ולא בריא באופן קיצוני.

אבל לא באנו לספר על שערורייה שהייתה יכולה לעטוף את כל הדגים שנרכשו בימים האחרונים לקראת ליל הסדר. מדובר פשוט בדוגמא שמבהירה במדויק את הכוח של מהפכת הפלאס סייז בתעשיית האופנה באופן כללי ובפרט את העובדה שאנחנו נמצאים בעידן בו הגיע הזמן להכיר בכוחן של הבלוגריות המייצגות את הקטגוריה המכובדת.

הפרסומת של ג'ילט עם אנה אובראיין

גבריאל גרג

עוקבים באינסטוש: 693k
חותמת טרייה להיותה אחת החזקות בתחום, קיבלה גבריאל גרג ממש לאחרונה כשהשיקה את 'רטרו ברבי'- קולקציית בגדי ים בשיתוף swimsuit for all המעוצבת בסגנון מלתחת הריזורט של הבובה האיקונית, רק במידות נדיבות יותר. בנוסף, היא כבר שנתיים הבעלים של מותג האופנה premme, אותו ייסדה יחד עם ניקולט מסון (נגיע אליה בהמשך), המציע קו פלאס סייז סופר סטייליש לאלו שלא נכנסות לטווח הסמול, מדיום לארג' הנפוץ, ויש גם ליין לנז'רי בעיצובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טנשה אווטסי

עוקבים באינסטוש: 464k
אווטסי פתחה את הבלוג שלה 'נערה עם קימורים' לפני שמונה שנים במטרה לפרסם בו ברמה היומיומית טוטאל לוקים מלאי השראה לכאלו שאינן יכולות לקבל אותה בערוצי המדיה הרגילים. מלבד קולקציות שת"פ שהוציאה בעבר ניתן לרכוש דרך הבלוג שלה כמעט כל אאוטפיט איתו היא מצולמת.

אלי טייט

עוקבים באינסטוש: 85.4k
היפהפייה המשגעת היא דוגמנית ומוזה שמזכירה לנו את מונחי תעשיית האופנה הבלתי נתפסים במסגרתם כל בחורה שלובשת מידה 40/42 נחשבת פלאס סייז.

ניקולט מסון

עוקבים באינסטוש: 177k
עוד לפני שנהייתה החצי השני של גבי גרג ב-premme ניקולט מסון מיצבה את עצמה כאחד הקולות המשמעותיים בתחום כשכתבה וערכה עבור המגזינים מארי קלייר וטין ווג. עם תואר ראשון בעיצוב אופנה מפארסונס, מסון היא מאלו שהגיעו להכרה קודם כל בזכות עשייה ורק לאחר מכן קיבלה תאבון להצטלם ולפזר השראה באינסטוש.

שרה טריפ

עוקבים באינסטוש: 458k
הבלוגרית המצליחה מעצימה דימוי גוף חיובי באמצעות פיד סכריני בגוונים פסטליים ומלא תמונות עם הבעל החתיך רובי שמתחזק חשבון דומה עם 115 אלף עוקבים. יחד הם נראים יותר מידhי כמו ברבי וקן שעסוקים לשווק לייף סטייל ורוד תרתי משמע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully