וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג מטיילים הועלה על המוקד בזכות תמונה שערורייתית שפרסם באינסטגרם

17.4.2019 / 0:10

"אתם מלמדים אנשים להיות טיפשים": זוג המטיילים המאוהב הזה ביצע תרגיל מסוכן כדי לספק תמונה מושלמת לאינסטגרם - ושילם על זה ביוקר מהעוקבים שלא היו מרוצים מהסיכון שלקחו ומהדוגמא שהם מהווים לדור הצעיר

mariefeandjakesnow

זוג מטיילים ספג ביקורת קשה בימים האחרונים אחרי שפרסמו תמונה שלהם באינסטגרם בה הם מבצעים תרגיל מסוכן שיכול היה לעלות להם בחייהם. הבלוגרים האמריקאים, קלי וקודי, שחיים בימים אלה בבאלי ןמנהלים משם חשבון אינסגרם מצליח עם יותר מ-100 אלף עוקבים, שיתפו ב-3 באפריל תמונה שלהם רובצים בבריכה באתר הנופש "קיון ג'אנגל" שבאובוד. בתמונה נראית קלי תלויה על קצה הבריכה כשמתחתיה תהום עמוקה - ומנשקת את החבר שלה, קודי, שנעמד בקצה הבריכה ואחז בה חזק בזמן שהיא בין שמים לארץ. כן, מספיקה הייתה טעות קטנה אחת וקודי היה מפיל אותה אל מותה. הזוג ההרפתקני, שצפה את הביקורת שתגיע, עמד על כך שפעל "באיטיות ובזהירות רבה" כשצילם את התמונה וכי השניים "סומכים זה על זה בעיניים עצומות".

התמונה השערורייתית:

"הכוח הגדול ביותר שלנו בחיים, העיקרון החשוב ביותר שלנו הוא היכולת לבצע הבחנה נכונה. רק אתה מכיר את הגוף שלך, מרגיש את החלל סביבך ויכול להבין את יכולותיך", כתבו בני הזוג לצד התמונה, "כדאי שכולנו נזכור את זה בידיעה שלא כל פעולה, דרך או צורה שאחרים עושים צריכה להיות משועתקת. בסופו של יום אנחנו רואים בנו אחראיים להחלטות שאנחנו עושים. זה היה נהדר להצטלם ככה. קודי החזיק בי חזק. אנחנו סומכים אחד על השנייה לגמרי. זו הייתה הרגשה כל כך מדהימה לגלות שזה יצא בדיוק כפי שתכננו".

עם או בלי הכנה מוקדמת, הביקורות כמובן הגיעו מכל עבר. הן התייחסו גם להחלטה לסכן את חייה של קלי וגם ל"השראה" שהם מעניקים לאחרים שירצו לשחזר את הרגע בעצמם. "אתם מלמדים אנשים אחרים להיות טיפשים ולסכן את חייהם", כתבה אחת מהמגיבות ואחרת הוסיפה: "אני אוהבת את התמונה אבל אני לא חושבת שהסיכון שווה את זה. אפילו אם זה היה רעיון שלה". אחד נוסף כתב: "התמונה הזאת יפה אבל בבקשה אל תעשו את זה שוב. החיים יפים מדי כדי לאבד אותם". כמובן שהיו גם כאלה שפחות תקפו. "זה מפחיד, אבל יצאה לכם תמונה מושלמת", כתב אחר ואחר הוסיף: "זו ההגדרה של אמון. נראה יפה אבל שמרו על עצמכם". עוקב נוסף כתב: "אוי אלוהים, כל כך מפחיד, אבל אני חייב להודות שהתוצאה מדהימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully