פופה ואמפ מסקרה. חו"ל,
חו"ל

מצאנו את הליפסטיק המושלם: המומלצים והמאכזבים של החודש

19.4.2019 / 8:44

מהו הליפסטיק המושלם? זה שהוא גם נוח, גם עמיד, גם הופך את השפתיים שלך לרכות וסקסיות, וגם מגיע בגוונים הנכונים. אחרי שנים של חיפושים סוף סוף מצאנו כזה - לא אחד - שניים! כן, ועוד כמה מוצרים אחרים מעניינים - סקירת מוצרי האיפור של החודש

חייבים להתחיל עם הליפסטיקים את הסקירה הזאת, כי וואו, המותגים כנראה עשו כמה פריצות דרך. כל הליפסטיקים שנדבר עליהם כאן היום מצטיינים במרקמים סופר-ייחודיים, ולכולם דבר משותף נוסף - הם נעימים ללבישה. סוף סוף המשט "את הכי יפה כשנוח לך" יכול להיאמר בלי ציניות.

ליפסטיק מושלם מס'1 - Crushed Liquid Lip, בובי בראון
עכשיו מגיע השלב שאני צריכה לתאר אותו, וזה לא כזה פשוט כמו שנדמה לכם. מצד אחד הוא גלוס, מצד שני הוא ליפ-באלם, ומצד שלישי הוא יושב על השפתיים ומרגיש כמו ליפסטיק לחותי רגיל, לא חלקלק מדי, לא שמנוני, ודי פאקינג עמיד. הוא מגיע ב-14 גוונים יפים בטירוף, החל ממגוון של ניודים לכל גוון עור, המשך בכתומים משוגעים קצת יותר אבל עדיין לבישים, וכלה באדומים וורודים בכל דרגות החוזק. בנוסף, ולאורך כל המגוון, הטקסטורה נותרת קונסיסטנטית. אין פה מצב שגוון אחד הצליח, והגוון השני קצת שקוף מדי או במרקם שונה. מושלם, אמרתי? אמרתי. כי זאת האמת. להשיג בחנויות המותג.

את הפייסבוק והאינסטגרם שלנו כבר יצא לך לראות? כדאי לך

ליפסטיק מושלם מס' 2 - M.A.C Powder Kiss Lipstick
משהו אחר לחלוטין, אבל מושלם באותה המידה. זה ליפסטיק מאט, שיש בו את כל היתרונות של ליפסטיק מאט, כולל עמידות - והוא נטול החסרונות של ליפסטיק מאט כמו יובש, התפוררות על השפתיים, קושי במריחה וקושי בתיקון מריחה שלא עלתה היטב, או דהייה לא מחמיאה במשך היום. מדובר בליפסטיק שאיכשהו הוא מרגיש כמו פודרה, אבל לא פודרה יבשה מעצבנת - כמו פודרה שעשויה מעננים - פודרה קרמית, אם תרצו (כן, אני יודעת שזה לא נשמע סביר, אבל בחיי שזה התיאור הכי מדויק של המרקם המוזר הזה). המריחה רכה כל כך, שלא צריך אפילו טיפה לחץ, מה שמאפשר גם שימוש כסומק רך ולא דביק מעל פנים מפודרים, או אפילו כצללית - נגיעה קלילה בליפסטיק עם מברשת פלאפית, ומניחים. ניסיתי, זה עובד מדהים, וזה ישב על העפעף הרבה יותר טוב מכל פודרה. והשלמות הזאת מגיעה ב-21 גוונים לכל אישה, לכל מצב רוח, לכל סיטואציה. אני אישה אחת בלבד עם מגוון סיטואציות מוגבל, ואני מתכננת לרכוש עוד לפחות חמישה, כי הם כל כך גוד דאם מעולים. להשיג בחנויות מאק ובאתר

L'absolu Lacquer, לנקום
עוד שפתון מהמם ומפנק מבחינת תחושת הנוחות על השפתיים, הוא הגלוס המכתים הזה של לנקום, שעושה עבודה של גלוס, פעם ראשונה, ושל stain, פעם שנייה. הגימור מבריק מבריק ולא דביק דביק. אחרי שעה של לבישה, כשמצמידים את השפתיים יחד, כבר כמעט לא מרגישים אותו, ואת חושבת לעצמך "טוב, בטח הוא כבר ירד". את מגיעה למראה, והוא עדיין שם במלוא תפארתו, פשוט קצת פחות מבריק. סוג של קסם. הוא מגיע ב-9 גוונים שיצרה ליסה אלדריג', מאפרת בריטית מקסימה בעלת שם עולמי ומנהלת האיפור האומנותי של המותג, שיודעת מה היא עושה, ביג טיים. להשיג בפארמים.

Volupté Liquid Colour Balm, איב סאן לורן
מדובר בעוד גלוס מכתים בעל צבע עשיר מאד ועמיד מאד, במרקם דומה לקודם, אבל טיפה יותר דקיק ויותר שמנוני. גם הוא נעים ונוח על השפתיים כמו מוצר טיפוח יותר מאשר ליפסטיק, גם הוא מבריק מאד, עמיד מאד, וגם הוא מאבד מהברק אבל לא מהצבע אחרי שעה, ואז נשאר לעוד שעות רבות בלי להיות מורגש. מגיע ב-12 גוונים של אדומים, כתומים וקורלים עסיסיים. להשיג בפארמים

Matte Ink super stay, מייבלין ניו יורק
כבר דיברתי על הליפסטיקים הכי עמידים בעולם, לכן לא נרחיב עליהם יותר מדי, רק נאמר ש-7 גווני ניוד חדשים ויפים הגיעו לארץ. הליפסטיקים הללו נוזליים, מתייבשים לגימור מאט, ונשארים על השפתיים עד שתחליטי להוריד אותם עם מסיר איפור שמנוני, וגם אז זה יהיה מאבק. אם לא תסירי, הוא פשוט יישאר שם. מדובר בליפסטיק שאת יכולה ללכת לישון איתו ולקום בבוקר כשכולו עדיין שם. לא יודעת למה שתרצי לעשות דבר כזה, אבל אולי את כוכבת טלנובלות, מה אני יודעת? להשיג בפארמים.

GLOWPOWDER Hyaluronic Acid Infused Glow Palette, גלאם גלואו
מישהו ידע שגלאם גלואו עושים איפור? גם אני לא, אבל הנה. בתור התחלה הם הוציאו פלטה של היילייטרים. הפלטה עצמה מגיעה באריזה יפיפייה וורודה, כיאה למיתוג הבובתי של החברה, ומחומר מאד מעניין שמרגיש כמו גומי, או סיליקון, מעוטר עם אותיות בולטות גדולות עליו. בפנים תקבלו שלוש פודרות שימריות, אחת בהירה מאד בגוון כמעט לבן, עם שיפט כחלחל בתוכה, אחת בזהב בהיר, ואחת בזהב ברונזה. המרקם של הפודרות לא לגמרי לטעמי, אני חייבת להודות. למרות שהוא מועשר בחומצה היאלורונית, הוא קצת קשיח מדי וקצת מדגיש טקסטורה. יש טובים יותר במחירים זולים יותר. להשיג בסופר-פארם וברשת אפריל

ליפסטיק פודרה, איפור מאק. רועי דדו פרי,
ליפסטיק שיכול להיות גם צללית/רועי דדו פרי

Prisme Blush, ג'יבנשי
לא יוצא לי להחמיא הרבה לג'יבנשי. בעיקרון אני חושבת שזה מותג שיכול יותר, אבל נח על זרי הדפנה. אין מה לעשות, בימינו יש כל כך הרבה אופציות בכל טווחי המחירים, שמותגים יוקרתיים כמו ג'יבנשי באמת צריכים להבין כבר שלתקוע כל מוצר בנרתיק קטיפה זה לא מספיק, ולתת גז במחלקות הפיתוח שלהם. אבל הנה מוצר שהתאהבתי בו. מדובר בסומק ורדרד, שכביכול לא חוכמה לייצר , אבל אהה! לא נכון! אפשר ליפול עם סומק וורוד בקלות רבה מאד. הוא יכול להיות פודרתי ומדגיש טקסטורה, הוא יכול להיות פיגמנטי מדי, הגוון שלו יכול להיות בובתי מדי, כזה שמלבין אותך בצורה לא טבעית, והוא יכול להדגיש נקבוביות באיזור הלחיים. אני שמחה לבשר ששום דבר מהדברים האלה לא קורה כאן - הוא עשוי מהפודרות החלקות של ג'יבנשי, שאם כבר הן עושות משהו זה החלקת של העור, הוא עדין מספיק כדי שתוכלי להתאפר ביד בטוחה וללא טעויות, והוא הדרגתי, כך שאת יכולה להתמקד בגוון הבהיר מבין השניים, בכהה, או לערבב את שניהם יחד - בכל מקרה התוצאה מאד מייפה וסופר טבעית ומחמיאה. סומק מושלם. להשיג בפארמים

מייק-אפ Hydrating Studio Skin, סמאשבוקס
המייק אפ האהוב עלי בכל הזמנים, כזה שאין פעם שאני יוצאת איתו מהבית ולא שואלים אותי חמישה אנשים מה שמתי ואיך העור שלי נראה ככה - הוא מתאים לכל סוגי העור ונראה מהמם על כולם. זה כל מה שיש לי להגיד עליו. מה חדש? לא המון. לא נגעו בפורמולה, תודה לאל, אבל הרחיבו את מגוון הגוונים ותתי הגוונים. עכשיו יש 40, מספר שמאז שריהאנה הוציאה את הליין שלה, הפך לסטנדרט החדש של מותגי איפור. אם אתם מותג איפור, תעשו לעצמכם טובה ואל תצאו עם ליין של מייק-אפ שיש בו פחות מ-40 גוונים, כי האמריקאים יכעסו עליכם, וכשאמריקאים כועסים הם לא קונים. הם לוקחים צרכנות PC מאד ברצינות, האנשים האלה. צרות של עשירים. להשיג בחנויות המותג וברשת אפריל.

עוד באותו נושא

חתונה ממבט ראשון: 4 טעויות שקלקלו לבת אל את החתונה

לכתבה המלאה

למחירים ולתמונות, דפדפו בעזרת החיצים

Crushed Liquid Lip, בובי בראון, 110 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

Longevity Second Skin Foundation, ג'ייד
מייק אפ חדש נוזלי, עמיד וללא אפקט מסיכה. או לפחות זה מה שמבטיחים. אני חוששת שהוא קצת מסיכתי יותר ממה שציפיתי, אבל זו לא הבעיה הגדולה שלי איתו. הבעיה שלי איתו היא שלא מצאתי צבע שמתאים לי. יש לי את הגוון הכי בהיר, והוא עדיין כהה לי בשני טונים. וזאת בעיה. קשה לי להמליץ על מייק-אפ בכיסוי מלא שמתאים רק לחמישה גווני עור, גם אם המרקם שלו מהמם והוא באמת עמיד. מילא מוצר עם כיסוי נמוך או אפילו בינוני, כזה שרואים את העור דרכו ולכן לא כזה קריטי להתאים בול את הגוון. אבל מייק אפ בכיסוי מלא? סורי, לא. השנה היא 2019, וממותג מעולה כמו ג'ייד אני לגמרי מצפה ליותר גוונים.

Panoramic Lifting Mascara, ג'ייד
המסקרה שלהם, מצד שני, מעולה. מעבה קצת, מרימה ומעגלת מאד, מאריכה הרבה, ושחורה כפחם. מה עוד יש להגיד על מסקרה?

Pupa Vamp! Explosive Lashes Mascara
השם הכי מוגזם למסקרה, אבל גם זאת מצוינת. הפורמולה שלה טיפה יותר עבה מזו של המסקרה הקודמת, מה שמייצר סכנה של גושים, אבל מצד שני היא גם מעבה יותר. במסקרה זה משחק של העדפות. בדרך כלל המאריכות פחות מעבות ולא עושות גושים, ולהיפך - תבחרו.

Snapscara, מייבלין ניו יורק
ההבטחה היא שהפורמולה נותנת נפח טבעי לריסים, ושקל להוריד אותה. אז קודם כל מה זה אומר "נפח טבעי"? לי זה נשמע במילים אחרות כמו "לא תקבלי הרבה נפח". ודבר שני, לא כזה קל להוריד אותה. היא לא מי יודע מה מעבה, לא ממש מאריכה, והפורמולה שלה רטובה מדי. האמת, הופתעתי - למייבלין יש מלא מסקרות והרבה מהן טובות מאד. מזאת, ספציפית, התאכזבתי.

Gel Couture, סדרת לקים חדשה של ESSIE
לק ג'ל ללא מנורה, זה המשפט החשוב כאן. עכשיו, זה כמובן לא עמיד כמו לק ג'ל, זה מתקלף אחרי זמן מה, מנסיוני זה מחזיק בסביבות עשרה ימים (לא 12, כמובטח) אבל מכפיל את חייו של המניקור שלך. וזה גם משהו לחשוב עליו. אז יש לנו כאן 26 גוונים, ממש יפים, כיאה למותג הזה שתמיד היה חזק בבחירת הגוונים שלו, וטופ-קואוט, שסוגר את הלק, מבריק אותו למראה דמוי ג'ל, וגורם לו להחזיק מעמד כפול מהרגיל. להשיג בפארמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully