וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אף אחד לא מצליח לעבור את חידון הידע המטורף הזה מ-1921. אתם יכולים?

8.10.2019 / 0:13

ממציא נורת החשמל, תומאס אדיסון, היה מעמיד את כל מי שרצה לעבוד אצלו בסדרה של שאלות לכאורה רנדומליות בשורה של נושאים לפני שהחליט האם להעסיק אותו ומעטים היו אלה שעברו. לפי יוצרי החידון, גם בעידן שלנו אף אחד כמעט לא מצליח לעבור אותו בהצלחה

מחקר מצא: אנשים שמקללים הרבה - חכמים יותר/מערכת וואלה!

בווידיאו: אנשים חכמים מקללים יותר

אם קורים לך לפעמים רגעי גאונות בהם כאילו נדלקת לך נורה מעל הראש - זה בדיוק חידון הידע הכללי בשבילך. הסיבה? הוא מגיע, לפי יוצריו ב-Playbuzz, מלא פחות מהממציא תומאס אלווה אדיסון. בתחילת המאה ה-20 נחשב אדיסון לממציא הגדול והמפורסם בעולם, הוא רשם מספר שיא של 1,093 פטנטים ברחבי העולם והמציא ופיתח מוצרים רבים שנועדו לצריכה המונית, בהם נורת החשמל, הפונוגרף, הטלגרף הדו כיווני ועוד.רבים מהפטנטים שלו היו שכלול של המצאות קודמות (למשל הטלפון) עליהם עבדו בין היתר רבים מעובדיו. אדיסון היה מעמיד את כל מי שרצה לעבוד אצלו בסדרה של שאלות לכאורה רנדומליות בשורה של נושאים לפני שהחליט האם להעסיק אותו. לאחר שהחידון דלף הוא אף פורסם באותה תקופה ב"ניו יורק טיימס".

לפי אנשי פלייבאז, גם בעידן המודרני שלנו מעטים מאוד מצליחים לעבור את המבחן בהצלחה. בכדי לראות האם אתם ביחידי הסגולה פשוט ענו על השאלות פה - ואז גללו למטה בכדי לגלות את התשובות הנכונות.

התשובות הנכונות הן

1. יוהאן גוטנברג
2. רוסיה
3. נכון
4. כל התשובות נכונות
5. האריסברג
6. רוח
7. בערך 4,600 ק"מ
8.האוקיינוס השקט
9. 299,792,458 מטרים לשנייה
10. דנמרק
11. קורסיקה
12. פלורידה
13. אייזיק ניוטון
14. חול
15 יתושים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully