וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.1: אלכסנדר ארנולד האריך חוזה בליברפול, מרסיאל סיכם על חוזה חדש

המגן הצעיר חתם עד 2024, הצרפתי קרוב להאריך את חוזהו ביונייטד חמש שנים, הנרי לוטש עיניים לפלאיני, ברצלונה בפגישה מכרעת על דה יונג

עריכה: מתן חדד

העברות

* אמיליאנו סאלה מבורדו עבר לקרדיף תמורת 20 מיליון יורו. החלוץ הארגנטינאי חתם בקרדיף עד קיץ 2022 ואמר: "אני מאושר מאוד להיות כאן. אני כבר לא יכול לחכות לאימונים, לפגוש את החברים החדשים שלי ולהתחיל לעבוד".

* המגן הימני המצטיין של ליברפול טרנט אלכסנדר ארנולד חתם על חוזה חדש ו"ארוך טווח" בקבוצה. על פי דיווחים, החוזה ישאיר את האנגלי (20) בליברפול עד יוני 2024.

* שבוע וחצי אחרי ששוחרר ממכבי תל אביב, חתם כריסטיאן באטוקיו לשנתיים וחצי בשורות ברסט הצרפתית. למעשה מדובר בקדנציה שנייה של הקשר בן ה-26 בקבוצה. לידיעה המלאה

* חלוץ ווסטהאם טוני מרטינס (21) הושאל ללוגו מהליגה הספרדית השנייה עד תום העונה.

* ריאל בטיס החתימה את שחקן הכנף רוברט (18), תוצר מחלקת הנוער של המועדון, על חוזה חדש עד יוני 2024.

* בורדו האריכה את חוזהו של הבלם בן ה-20 ז'ולה קונדה עד 2023.

אנתוני מרסיאל, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
השתכנע. מרסיאל/רויטרס

* מנצ'סטר יונייטד סיכמה עם אנתוני מרסיאל על חוזה חדש לחמש שנים, וצפויה להכריז עליו בקרוב - כך על פי רשת "סקיי". החלוץ, שכבר היה בדרך החוצה בעידן מוריניו אבל פורח תחת אולה גונאר סולשיאר, דחה הצעה לחוזה חדש באוקטובר אולם כעת השתכנע שברצונו לקשור את עתידו במועדון.

* ריאל מדריד עדיין לוטשת עיניים לכיוונו של אדן הזאר, ומשוכנעת שצ'לסי תרד מהדרישה לשלם תמורתו 100 מיליון יורו בסוף העונה, כשלחלוץ הבלגי תישאר עונה אחת בלבד בחוזה. יחד עם זאת, לעת עתה הבלוז מתעקשים על תג המחיר המקורי שקבעו.

* אחרי ססק פברגאס, מונאקו רוצה להנחית עוד שלם גדול. על פי "דיילי מייל", השם החדש בפנקס של תיירי הנרי הוא קשר מנצ'סטר יונייטד מרואן פלאיני.

* על פי "אל מונדו דפורטיבו", ראשי ברצלונה ערכו פגישה מכרעת עם נציגיו של פרנקי דה יונג. על פי הערכות מעדיף הקשר ההולנדי הכישרוני לקבל את הצעתה של פריס סן ז'רמן, אולם בארסה מנסה לגרום לו לבצע פניית פרסה ולהצטרף אליה בחלון ההעברות הנוכחי.

* על פי "רדיו קטלוניה", ברצלונה "פתחה את הדלת" למכירה של מלקום כבר בחלון הנוכחי. בין המתעניינות: ארסנל, טוטנהאם, אברטון ואפילו גוואנגז'ו אברגרנדה הסינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully