וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחול לבן עם ניחוח איטלקי: טמבור רכשה את חברת הצבע האיטלקית Zetagi Colorficio

החברה הישראלית הותיקה ביצעה את רכישה הראשונה שלה מעבר לים ותמורת כ-7 מיליון יורו צירפה לפורטפוליו שלה את אחת מחברות הצבע המובילות באיטליה. אז איך אומרים "טמבור" באיטלקית?

טמבור רכשה את חברת הצבע האיטלקית Zetagi Colorficio. יח"צ,
תחנת הרכבת Mediopadana Railway station באיטליה/יח"צ

בקרב הישראלים השם "טמבור" הוא כמעט מילה נרדפת למילה "צבע". החברה הישראלית שנוסדה ב-1936 ועוסקת בתחום הצבעים, הציפויים וחומרי בנייה מתקדמים עברה התפתחויות רבות לאורך השנים, כשאחד השיאים התרחש זה עתה, כשהחברה הודיעה על השלמת רכישת חברת הצבע האיטלקית Zetagi Colorficio.

Zetagi נוסדה בשנת 1957, ומתמחה בייצור צבעים לתחום התעשייה. החברה צברה ידע רב בשנות קיומה, עם יכולות ייצור גמישות המשתלבות עם חדשנות ואמינות, כשאלה הביאו אותה להיות מהמובילות בתחום באיטליה.

טמבור רכשה את חברת הצבע האיטלקית Zetagi Colorficio. יח"צ,
אצטדיון יובנטוס/יח"צ

עם תג מחיר של כ-7 מיליון יורו, זוהי עסקת הרכישה הראשונה של טמבור מחוץ לישראל, שמחזקת את הפורטפוליו הרחב שלה ומהווה גם צעד ראשון בהפיכתה של טמבור לחברת צבע בינלאומית מובילה.

Zetagi Colorficio שידרגה את יכולותיה בתחום הציפויים ההגנתיים לתעשייה בשנת 2011, לאחר מיזוג עם חברת הצבע Veneziani, שהינה החברה הוותיקה ביותר באיטליה בתחום הציפויים ההגנתיים ובתחום הצבעים לספינות, ואשר נוסדה בשנת 1863. צבעי Zetagi משמשים לצביעת פרויקטים רבים ברחבי העולם, ביניהם אצטדיון הכדורגל של יובנטוס בטורינו, תחנת הרכבת במילאנו ועוד.

עוד באותו נושא

הבקבוקים (לא) למחזורית: אדריכלים יצרו מבנה זמני בלב מקסיקו סיטי מ-2500 בקבוקי פלסטיק

לכתבה המלאה
טמבור רכשה את חברת הצבע האיטלקית Zetagi Colorficio. יח"צ,
פרט מתחנת הרכבת הפיסולית/יח"צ
  • עוד באותו נושא:
  • טמבור
  • צבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully