וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תראו, מייקל לואיס שוב חושף בטעות!

19.1.2019 / 0:01

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. הפעם, הפירות של עדן פינס, הקרם של משה דץ וגם: מצאו את ההבדלים בין שני כוכבי "גולסטאר". וואלה! סלבס עממית

זאק אפרון במשחק גולף ללא חולצה (אינסטגרם)

לא תאמינו, אבל אסתי גינזבורג קונה במכולת. עומר אדם עומד בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון וגלית גוטמן - גם היא עובדת עם המכשירים בחדר הכושר כדי להשוויץ בגזרה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת היפים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

כתחזית לקראת השנה האזרחית הבאה עלינו לטובה, וואלה! סלבס אספה עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם) - והפכו לתחזיות לשנת 2019 הקרבה. הרי זה רק נראה נוצץ.


גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 19/1/2019. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ 19/1/2019/צילום מסך, אינסטגרם
רק נראה נוצץ 19/1/2019. אינסטגרם, צילום מסך
זאק אפרון/צילום מסך, אינסטגרם

חוצפה שכזאת, בזמן שבחצי כדור הארץ הצפוני משקשקים מקור והטמפרטורות חד ספרתיות (במקרה הטוב) - זאק אפרון מעז להסיר את החולצה בזמן שהוא משחק על מגרש הגולף. חם לו? יותר כמו השחקן שרצה להשוויץ בווריד החדש שנחשף #בזרוע_החסונה שלו.

רק נראה נוצץ 19/1/2019. אינסטגרם, צילום מסך
עדן פינס/צילום מסך, אינסטגרם

חוצפה שכזאת, בשעה שאושיות כמו קרדשיאן, גאגא או מיילי לא מסוגלות להשאיר את הבגדים על גופן כשהן רואות מצלמה או כל מכשיר תיעוד אחר, עדן פינס מסתירה את הקימורים שלה באמצעות פירות תמימים. טוב, בערך מסירה, בערך פירות, בערך #פריחת_הדובדבן

רק נראה נוצץ 19/1/2019. אינסטגרם, צילום מסך
דין מירושניקוב ואלכסיי מורוזוב/צילום מסך, אינסטגרם

חוצפה שכזאת, בזמן שאחרים מתאמצים לייצר חיבורי תמונה מיוחדים כדי להמחיש עד כמה השתנו בעשור שעבר במסגרת ה-#10yearchallenge ששורף את הרשתות החברתיות, יש כאלה שמסוגלים לחבר עבר ועתיד בבת אחת, מבלי שנראה שהצילום עבר פוטושופ או תעלול טכני כלשהו. נכון, דין מירושניקוב ואלכסיי מורוזוב?

רק נראה נוצץ 19/1/2019. אינסטגרם, צילום מסך
משה ועומר דץ/צילום מסך, אינסטגרם

חוצפה שכזאת, בשעה שמאות, סליחה, אלפי בנות מנסות לשכנע את האמהות שלהם ללכת איתן ליום כיף משותף בספא או מינימום לסדר את הגבות יחד במסגרת בילוי בין דורי ונתקלות בסירוב עיקש, משה דץ אץ ורץ ל#טיפול_קוסמטי_קלאס מתועד כהלכה אצל ד"ר פולה יחד עם בנו האוהב, עומר, שבו התחפשו לרוחות רפאים. או משהו. למה כל הטוב הזה מגיע למעריצים?

רק נראה נוצץ 19/1/2019. אינסטגרם, צילום מסך
אריאנה גרנדה/צילום מסך, אינסטגרם

חוצפה שכזאת, בשעה שיש כאלה שלא מצליחים לייצר קשר חברי עם יותר משני אנשים בו זמנית, אריאנה גרנדה סובלת מעודף משתתפות בערבי הפטפוטים שלה. אפשר לשער שהפופסטאר וה#סקוואד ריכלו על בנים, צבע לק חדש, העצמה נשית והעובדה שמיס ארי שרפה לטיילור, סלינה והחברות שלהן השנה?

רק נראה נוצץ 19/1/2019. אינסטגרם, צילום מסך
דנית גרינברג ואליאב אוזן/צילום מסך, אינסטגרם

חוצפה שכזאת, בזמן שאליאב אוזן שולח מבט שרמנטי לעבר עדשת המצלמה, אשתו האוהבת דנית גרינברג אמנם מצליחה להוציא לשון שובבה - אבל לא מסוגלת לשמור על העיניים שלה פקוחות כשהפלאש מכה. טוב, זו לא אשמתו שהוא נראה כל כך #חדור_מטרה בצילום...

רק נראה נוצץ 19/1/2019. אינסטגרם, צילום מסך
מייקל לואיס/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: חוצפה, חוצפה, אבל מלבד חלקיק של איבר מין שובב שנחשף בטעות בפרופיל האינסטוש של מייקל לואיס, מתברר שהכוכב אוהב לחשוף דברים אחרים שאינם הקוביות בבטן שלו. למשל את זה שהוא כנראה פחות טוב בטיפוס סלעים, את זה שהוא אוהב לשתות מפחית או העבודה שרגלו ארוכה כמעט כמו שאר הגוף שלו. לא #הרגל_השלישית, היא נשארה הפעם בתוך התחתונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully