וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני ההשקה: הגלקסי S10 נחשף בתמונות ראשונות

18.1.2019 / 7:47

בעוד חודש תקיים סמסונג מסיבת עיתונאים בסן פרנסיסקו, שם תציג את הגלקסי S10, מכשיר הדגל הבא של החברה. חודש לפני ההשקה, נראה כי תמונות ראשונות דולפות ולצד פרטים נוספים שדלפו במהלך החודשים האחרונים, נראה שאנחנו כבר יודעים כמעט הכל לגבי המכשיר הבא של סמסונג

סמסונג גלקסי S10 נצפה בשטח. Reddit / hissick2, צילום מסך
האם זה הגלקסי S10?/צילום מסך, Reddit / hissick2

בעוד כחודש סמסונג עתידה לערוך אירוע השקה למכשיר בעוד כחודש בסן פרנסיסקו, שם צפויה להציג שלושה מכשירי דגל חדשים תחת סדרת ה-S המפורסמת. רגע לפני ההשקה, נראה כי הגלקסי S10 נחשף בתמונות ראשונות והוא מרשים - בדיק כמו שחשבנו. בין הדגמים נמצא גם את ה-S10 פלוס היוקרתי שיגיע עם מערך צילום אחורי בעל ארבע עדשות וכן מערך צילום קדמי כפול שיהיה כלול בצורת חור בקדמת המסך החדש שיקרא "Infinity-O". ולמרות שאירוע ההשקה הרשמי במרחק של מעל לחודש, הגלקסי S10 נחשף כבר בלא מעט תמונות והדלפות, כשהאחרונה מביניהן מציגה אותה עובד בשטח. במידה ונסתמך על התמונה, השמועות אכן היו נכונות והגלקסי החדש עתיד להגיע עם זוג מצלמות סלפי בזמן שמסגרת המסך קטנה אפילו יותר מזו שבגלקסי 9.

האדם שפירסם את התמונה אישר כי מדובר בגלקסי S10 החדש עם כיסוי בצורת "ספר", אבל הסיר את החותם על מסך המכשיר שכלל את זהות העובד המחזיק בו וכן את המספר הסיריאלי של המכשיר. התמונה צולמה ככל הנראה באוטובוס המשנע עובדים בקמפוס סוון, בו נמאצים מתקני המפתחים של חברת סמסונג. המכשיר עדיין נמצא בשלבי פיתוח ומכוסה בכיסוי הנועד להסתיר את עיצובו עד לרגע ההשקה. עוד דווח כי המכשיר צפוי להיות קל יותר מהנוט 9 של החברה, למרות היותו בגודל זהה ומלבד המסך החדש בעל חיישן טביעת האצבע המוטבע בתוכו, השינויים מהדגם של השנה שעברה לא גדולים למדי.

סמסונג גלקסי S10 galaxy. צילום מסך
סמסונג חשפה בטעות את העיצוב למכשיר החדש בפרסומת/צילום מסך

אם השמועות נכונות, מערך הצילום של הדגם הגבוה ביותר, ה-Beyond X, יכלול: עדשה סטנדרטית, עדשה לצילום בזווית רחבה ועדשה עם זום אופטי, כשתפקיד העדשה הרביעית עדיין לא ברור. מלבד מערך הצילום ואפשרות ההטענה האלחוטית, הסמארטפונים יריצו את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 9.0 ובשוק האמריקאי, הסדרה תחלוק את סדרת המעבדים סנאפדרגון 855. מוקדם לקבוע, אולם מחירו המשוער מצביע כי ה-S10 הפשוט בסדרה, יעלה החל מ-3,178 שקלים ועד ל-6,647 שקלים עבור הדגם היקר ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully