וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גישה שונה לגמרי": השמועות על הסמארטפון המתקפל של אפל

17.1.2019 / 4:56

סמסונג, וואווי, שיאומי, LG וגם אפל: יצרניות הענק במרוץ אחרי הסמארטפונים המתקפלים, מגמה שהתחילה בחודשים האחרונים והולכת להתעצם בשנה הקרובה. נראה שבשנת 2019 אנחנו עשויים לשמוע ולראות לא מעט סמארטפונים מתקפלים ועכשיו מגיעות השמועות על הסמארטפון של אפל

flexpai סמארטפון מתקפל. עמית לגו, צילום מסך
הסמארטפון המתקפל של חברת FlexPai האמריקאית - סינית./צילום מסך, עמית לגו

שסמסונג מתכוננת להציג את הסמארטפון המתקפל, ה-Galaxy F במהלך השקת ה-Galaxy S10, מכשיר הדגל שיוכרז ב-20 בפברואר. אחריה צפויות להציג וואווי, שיאומי וגם LG. אולם כעת מדווח כי גם אפל עובדת בשנים האחרונות על עיצוב חדש לאייפון מתקפל. אולם לדברי בכירי סמסונג, נראה כי אפל עשויה לנקוט בגישה אחרת לגמרי. צריך לזכור שהסמארטפון המתקפל עשוי גם להחליף את הטאבלטים, מה שעשוי אולי לחסל את קטגוריית האייפדים, אלא אם אפל תצליח להצדיק את קיום שתי הקטגוריות. לדבריו, את הסמארטפון של אפל יהיה אפשר רק לקפל החוצה, בניגוד לסמארטפונים המתקפלים האחרים שמתקפלים פנימה. למעשה, העיצוב של אפל באם הוא נכון, הוא פשוט וקל יותר לביצוע, בשל הרדיוס הגדול יותר.

אפל רשמה פטנט בשנת 2013 על מסך אחורי בסמארטפון, ניסיון שניסתה לבצע מייזו באחד ממכשירי הדגל האחרונים. אולם עבור מייזו, הניסיון לא צלח, אף על פי שהציע גישה נוחה להתראות וצילום סלפי באמצעות המצלמה האחורית שנחשבת לאיכותית יותר. יהיה מעניין לראות האם אפל באמת תיכנס לעולם הסמארטפונים המתקפלים, אולם מה שבטוח זה שסמסונג תשב מהצד כפי שהיא יודעת, תבדוק את תגובות הקהל לסמארטפון המתקפל ורק אז תבחר באסטרטגיה. ייתכן והסמארטפונים המתקפלים לא יתקבלו בפני הלקוחות, מה שעשוי לחסל את פרויקט הסמארטפונים המתקפלים של סמסונג, וואווי ו-LG. או שמא במקרה האופטימי, הסמארטפונים המתקפלים באמת יציעו בשורה ופריצת דרך בתחום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully