וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקוביץ' התפטר מרמת גן בשידור חי: "אני לא בובה של אף אחד"

מאמן האורדונים אחרי ההפסד 2:1 לסקציה נס ציונה: "לא יכול להיות שמנחיתים לי שחקנים שאני לא רוצה בלי שאדע על כך. זה לא מתאים"

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-20 בליגה הלאומית יגיע לשיאו ביום ראשון, כאשר המוליכה הפועל כפר סבא תארח את הפועל קטמון, אבל כבר היום (שישי) התקיימו חמישה משחקים. בזמן שארבע הראשונות נמצאות במנוחה, סקציה נס ציונה והפועל עפולה ניצלו זאת על מנת להתקרב למוליכות ולהפוך את הצמרת לצפופה ביותר. דרמה התרחשה אחרי ההפסד של הפועל רמת גן לנס ציונה, אז מאמן רמת גן ניר ברקוביץ' הודיע על התפטרותו בשידור חי.

seperator

הפועל פתח תקוה - הפועל אשקלון 1:1

מסאי דגו אירח את קבוצתו הקודמת, שאמנם קטעה רצף של 540 דקות ללא שער עם 0:1 מפנדל שלא היה מול הפועל ראשון לציון בשבוע שעבר, אבל סובלת מבעיות בין ההנהלה לעירייה. בזמן שהפועל אשקלון טרודה בענייני העסקנים, הפועל פתח תקוה מחכה לסיום המכרז וקיוותה להשיג ניצחון שלישי רצוף כדי להימלט שוב, והפעם באופן קבוע, מהקו האדום. אחרי מחצית מאופסת, נגיחה של ספיר איטח העלתה את המארחים ליתרון (48), אבל שער עצמי של עומר ורד איזן עבור אשקלון (66) והקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות. אשקלון ירדה למקום השישי כשבמאזנה 32 נקודות, פתח תקוה ניצלה את ההפסד של בני לוד כדי לעלות למקום ה-14 עם 17 נקודות כשהיא מחזיקה ביחס שערים טוב יותר.

עוד באותו נושא

גביע המדינה: הפועל עפולה ניצחה 1:3 את מ.ס. אשדוד והעפילה לרבע הגמר

לכתבה המלאה

סקציה נס ציונה - הפועל רמת גן 1:2

למרות רצף ארבעת ההפסדים שלה, הסקציה ידעה שהיא עדיין נמצאת מרחק חמש נקודות בלבד משתי המוליכות וחזרה לעניינים בגדול. רמת גן דווקא קיבלה הזדמנות לעלות ליתרון בדקה ה-22, אבל עמית שמש עצר את הפנדל של דור חוגי וניר שרון גרם לו לשלם על כך עם שער בצד השני (33). רז שטיין מצא את נאור סבג שלא התבלבל מול טל בומשטיין והכפיל (60). מאיר כהן צימק (69), אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי לרמת גן שירדה למקום התשיעי עם 24 נקודות. נס ציונה התאוששה מרצף ההפסדים ועלתה למקום השלישי עם 33 נקודות, מרחק שתי נקודות מהמוליכה הפועל כפר סבא.

הדרמה האמיתית הגיעה בסוף המשחק, אז הודיע מאמן רמת גן ניר ברקוביץ' על התפטרותו בשידור חי. ברקוביץ' אמר: "המשחק הזה לא היה בראש שלי. החלטתי לפני המשחק שאני מתפטר ועכשיו אני מודיע על התפטרותי. לא יכול להיות שמנחיתים לי שחקנים שאני לא רוצה בלי שאדע על כך, ומצד שני משחררים לי שחקנים שאני רוצה בקבוצה. אני לא בובה של אף אחד, אני מאמן. זה לא התנהלות, זה לא מתאים. אני ווינר בנשמה. אני שלם בזה ב-100 אחוז, חיכיתי עד לסיום המשחק כי לא רציתי להשאיר את הקבוצה בלי מאמן. תודה להפועל רמת גן, מחכה לאתגר הבא".

שחקן הפועל עפולה דור כוכב. אדריאן הרבשטיין
עפולה השתוותה לקטמון. דור כוכב/אדריאן הרבשטיין

הפועל עפולה - בני לוד 0:1

נציגת הלאומית היחידה שעלתה לרבע גמר גביע המדינה רצתה להמשיך המומנטום המרשים שלה באצטדיון הסוכרייה, והיא עשתה זאת הודות לפנדל מוצלח של הכוכב אדריאן רוצ'ט בדקה השלישית כדי להשיג את שלוש הנקודות. חסן אבו זייד הורחק בדקה ה-67 ולוד ירדה מתחת לקו האדום, למקום ה-15 עם 17 נקודות. עפולה השתוותה לקטמון ועלתה למקום הרביעי עם 32 נקודות, מרחק שלוש נקודות מהמוליכה הפועל כפר סבא.

הפועל ראשון לציון - הפועל איכסל 1:4

שני הפסדים רצופים ושתי נקודות מתוך 12 האחרונות סיבכו את הכתומים בתחתית, כשהפועל איכסל עברה אותם באמצע השבוע בזכות ה-1:4 המרשים על בית"ר תל אביב רמלה. זה התחיל רע עבור המארחת, שספגה מאמיר חלאיילה שניצל טעות של בן וייצמן והעלה את איכסל ליתרון (6). גיל יצחק איזן במהירות עם נגיחה נאה (9), ואף הפך במהירות כשסיים התקפה יפה בקלאס (11). איתמר שבירו הוסיף את השלישי (50), וגיל יצחק חגג עם שלושער ענק ועם שערו ה-12 העונה (79). ראשון לציון יצאה מהמשבר ועלתה למקום השמיני עם 24 נקודות, איכסל ירדה למקום ה-12 עם 21 נקודות והיא במרחק ארבע נקודות מהקו האדום.

מוטי איוניר מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
כבר לא ביציע, אבל ספג הפסד כואב. מוטי איוניר/יוסי ציפקיס

מכבי אחי נצרת - הפועל מרמורק 2:0

חוזהו של מוטי איוניר עבר בבקרת התקציבים בשעה טובה ומוצלחת, והוא עמד לראשונה על הקווים במשחק הביתי בו אחי נצרת רצתה לקטוע רצף של שלוש תוצאות תיקו רצופות. לרוע מזלה ומזלו, נועלת הטבלה של אסי דומב כבשה פעמיים במחצית השנייה עם בן מיזן (47) ויהב אפריאט (55) והכניסה את הירוקים לצרות גדולות בתחתית. מרמורק עדיין אחרונה, אבל היא העלתה את מאזנה ל-12 נקודות והיא במרחק חמש נקודות מהפועל פתח תקוה שנמצאת במקום ה-14. נצרת מסובכת מאוד בתחתית והיא במקום ה-13 עם 20 נקודות, מרחק שלוש נקודות מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully