רומי נסט. אלעד קליג ל-PMA models, איפור שיער: אלה רן, אתר רשמי
אתר רשמי/אלעד קליג ל-PMA models, איפור שיער: אלה רן

מי את רומי נסט? הדברים שלא יספרו לכם באח הגדול

16.1.2019 / 18:40

אין לה גבולות, היא לא סובלת שאומרים לה מה לעשות, ומשימות זה קטן עליה - דיברנו עם אמא ואבא של רומי של רומי נסט ויצאנו מסוקרנים

רומי נסט, 23, ספורטאית, רקדנית, דוגמנית בין-לאומית שעובדת בתצוגות של מוסקינו וורסאצ'ה ובשבועות אופנה באירופה. אתם מכירים אותה בעיקר כי לפני שבוע נכנסה לבית המפורסם במדינה.

מאז ראינו אותה בעיקר זוחלת בביוב בתחפושת של צב באחת המשימות המרגיזות של ההפקה, וברור לכל מי שראה את תעודת הזהות שלה שנסט לוהקה מלכתחילה למשבצת של הדוגמנית הסתומה, ועריכה מגמתית תנסה לשכנע אותנו שאכן כך הדבר.

אבל כמו בכל תוכנית מציאות, המציאות היא משהו אחר לגמרי. אז בואו תכירו את רומי נסט האמיתית, ותכל'ס, אין יותר אמיתי ממה שאמא ואבא שלה אומרים עליה. קצת משוחד, בטוח, אבל עדיין, הכי אמיתי.


בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו כבר הייתם?

היא משפחתית
היחסים של רומי עם המשפחה טובים מאד. ההורים גרושים מאז שהיא בת שנתיים והיא בקשר מצוין גם עם אדי, בן זוגה של אמה, לימור, וגם עם דורון, אביה הביולוגי. היא עדיין גרה אצלם. ביחידה נפרדת כמובן.

היא מקצוענית
ואת זה אנחנו יודעים כי רומי היא חברה בנבחרת המשפיעניות שלנו, ויצא לנו לעבוד איתה. לא תשמעו ממנה מילה של תלונה במשך ימי צילום ארוכים, והצפי הוא שגם בבית האח הגדול היא האחרונה שתתבכיין

יש לה חבר
רומי נמצאת כרגע במערכת יחסים. למעשה היא כבר שנתיים במערכת יחסים - חבר שלה הוא בן בית

נשבר לה הלב פעמיים
היו לה שתי מערכות יחסים רציניות בעבר. אחת הסתיימה כי ההורים שלו רצו שהוא יתקרב לדת. באסוש.

היא יודעת לשים דברים בצד ולהמשיך הלאה
הפרידה מהחבר הזה קרתה ביום שבו למדה רומי לבחינת בגרות. למרות שההודעה השאירה אותה שבורת לב ובהלם, אחרי שבכתה שעה, התעשתה, שמה את זה בצד, ולמדה לבחינה.

רומי נסט. אינסטגרם, אתר רשמי
רומי נסט/אתר רשמי, אינסטגרם

היא חכמה
את הבחינה היא סיימה בהצטיינות, וגם את שאר בחינות הבגרות. עכשיו היא לומדת תקשורת, וכשתסיים היא תלך ללמוד משפטים, חלום ישן שלה. היא כבר התקבלה פעם, אבל שינתה את דעתה ברגע האחרון והלכה ללמוד תקשורת, מקצוע שיסייע לה במשלח ידה הנוכחי

היא מכורה לטלפון
הדבר הכי קשה בשבילה באח הגדול זה הניתוק מהטלפון, כי בבית היא לא מרימה את הראש מהטלפון, זאת ממש בעיה. התירוץ שלה הוא שזו העבודה שלה. ואבא שלה אומר שזה לא תירוץ.

אין לה גבולות
בעיקר בכל מה שקשור לבגדים ונעליים. כשנגמר לה המקום בארון היא עברה לארון כביסה, ואז השתלטה גם על הממ"ד.

משימות? קטן עליה
יהיה לה אולי קשה בבית האח, אבל היא לא תישבר, כי היא מסתדרת בכל מקום ועם כל אחד, וגם עם משימות יש לה נסיון. רומי היתה ב-3 תחרויות בינלאומיות: מיס מולטיברס, תחרות בדרום קוריאה ותחרות באנטליה של פשן-טי-וי ובכל אחת מהן לקחה מקום שלישי מתוך 30 דוגמניות ומלכות יופי מכל העולם. מדובר בשבועות על גבי שבועות של משימות בכל התחומים, ומשימות הרבה יותר קשות מבית האח.

היא לא סובלת שאומרים לה מה לעשות
אבל כל עוד מתייחסים אליה בכבוד היא משתפת פעולה. בבית האח הגדול היא תשתף פעולה כל עוד לא יפגעו בדברים שהם עקרוניים לה, אבל גם אז היא תענה בדרך יפה ומנומסת

אבל אין לה בעיה להגיד לאחרים מה לעשות
לימור, אמא של רומי מספרת שמתישהו בגיל חמש רומי החליטה שהשיער שלה (של אמא שלה) ארוך מדי לטעמה. יום אחד לימור ישבה ודיברה בטלפון, ושמעה לפתע רעשים מוזרים מאחוריה. היא הציצה לראות מה קורה וקלטה את רומי בשקט בשקט עושה לה תספורת.

היא עקשנית
כבר מילדות היא היתה ילדה מאד עצמאית שעמדה מאד על שלה. למשל היא התעקשה לגרור את אמא שלה ברגל לגן, מה שלקח פי ארבע זמן, מאשר לשבת בעגלה.

היא מזל גדי
שזה בעצם כמו להגיד שוב שהיא עקשנית. למעשה בדיוק היום, ב-20 לינואר, יש לה יומולדת 23. מעניין איך יחגגו לה בבית

עוד באותו נושא

לפני שנכנסה לאח הגדול: סודות היופי של רומי נסט

לכתבה המלאה
רומי נסט. אינסטגרם, אתר רשמי
רומי נסט/אתר רשמי, אינסטגרם

המשימה שתשבור אותה
ג'וקים. למרות שהיא נכנסה במוד של האח הגדול והיא תשתתף במשימה לא משנה כמה היא טפשית. אם היא תצטרך להתעסק עם ג'וקים אמיתיים, היא כנראה תישבר.

הטראומה שלה
חרם בכתה ו'. רומי היתה מלכת הכתה בכתה ה', אבל לפני העלייה ל-ו' המשפחה של רומי נסעה לחו"ל. כשחזרה ללימודים גילתה שמישהי עבדה כל הקיץ בחתירה תחתיה, ובהיעדרה ארגנה חרם שנמשך כמעט שנה. בסופו של דבר היא מצאה חברות אחרות. אבל השריטה קיימת עד היום.

הסיבה שהיא בבית האח
היא רוצה שיכירו אותה גם בארץ בענייני דוגמנות - להיות בתודעה של החברות המובילות כמו שהיא בארצות אחרות. אבל היא מציאותית ויודעת שזה ייגמר יום אחד אז היא גם לומדת.

החיים שלה טובים
אם תזכרו היא אמרה בתעודת הזהות שהיא רוצה להיות הזוכה הראשונה שלא תזכה בגלל שיש לה סיפור עצוב. אם זה יקרה, זאת בהחלט תהיה מהפכה

רומי נסט. אינסטגרם, אתר רשמי
רומי נסט/אתר רשמי, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully