וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים לב.מ.וו סדרה 7

16.1.2019 / 14:50

גריל מפלצתי, עדכונים למנוע ה-V8 וגרסת הייבריד נטענת שקע חדשה ילוו את מתיחת הפנים של ב.מ.וו סדרה 7

ב.מ.וו סדרה 7 מתיחת פנים. יצרן, אתר יצרן
שאלה: האם מנקים את הגריל הזה עם בצל?/אתר יצרן, יצרן

כנראה שלעולם לא נדע האם זו קריצה לשוק הסיני או זיהוי של בעלי שיפודיות כקהל יעד - אבל התוצאה הברורה ביותר היא גדילה של 40 אחוזים בגודל הגריל הקדמי והגבהה של 5 ס"מ במכסה המנוע בנקודה הגבוהה שלו, ממש כמו זה של המגה-קרוסאובר X7.

אבל עד כמה שיהיה קשה שלא לבהות בו, בואו נדבר על השינויים המשמעותיים יותר של סדרה 7 המחודשת. גרסת ה-740e ההיברידית נפרדת ממנוע ארבעת הצילינדרים לטובת מנוע שישה צילינדרים בטור שבעזרת מנוע חשמלי מייצרים 394 כ"ס ו-61.2 קג"מ. הגרסה המחודשת תיקרא 745e ומלבד המנוע שודרגה גם סוללת הליתיום איון בה היא עושה שימוש. טווח הנסיעה החשמלי המוצהר נע בין 50 ל-58 ק"מ והמהירות המירבית בכוח החשמל היא 110 קמ"ש. אין ממש פשרה בביצועים עם 5.1 שניות ל-100 קמ"ש.

ב.מ.וו סדרה 7 מתיחת פנים. יצרן, אתר יצרן
הגבהת מכסה המנוע ב-5 ס"מ בעקבות הגריל החדש/אתר יצרן, יצרן

יחידת כוח נוספת שמתחדשת היא מנוע ה-V8 בנפח 4.4 ליטרים שנמצא ב-750 ותעשה שימוש בהנעה לארבעת הגלגלים. 80 סוסים נוספו להספק שעומד על 530 כ"ס ו-76.5 קג"מ, התאוצה ל-100 קמ"ש התקצרה ל-4 שניות. יחידות כוח נוספות הן מנוע שישה צילינדרים בטור מוגדש טורבו עם 335 כ"ס ב-740 ולא פחות מ-585 כ"ס ו-86.7 קג"מ לגרסת העל ה-M760 עם מנוע 6.6 ליטרים בתצורת V12. למאה קמ"ש היא תגיע ב-3.8 שניות ועד למהירות מירבית של 250 קמ"ש או 305 קמ"ש עם חבילת ה-M האופציונלית.

עוד באותו נושא

נחשף: ב.מ.וו X7

לכתבה המלאה
ב.מ.וו סדרה 7 מתיחת פנים. יצרן, אתר יצרן
יציאות המפלט גדלו ופס תאורה חוצה את תא המטען/אתר יצרן, יצרן

תיבת ההילוכים עם שמונה יחסי ההעברה שופרה לטובת יעילות והעברת הילוכים חלקה יותר בנסיעה רגילה ומהירה יותר במצב ספורט וספורט +. מתלי אוויר מגיעים כסטנדרט וכמובן שתא הנוסעים מקבל עוד קצת פינוקים כמו מולטימדיה עשירה יותר ליושבים מאחור, גלגל הגה חדש, לוח מחוונים דיגיטלי של 12.3 אינץ' ומסך מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ'. חלונות עבים יותר ותוספת לחומרי הבידוד יעשו הכל כדי שתוכלו לשקוע במושבי העור שכעת יגיעו במגוון של חמישה צבעים. סדרה 7 המחודשת גם תקבל את מערכת הסיוע לנסיעה לאחור שהופיעה בסדרה 8. המערכת "זוכרת" את 50 המטרים האחרונים בהם נעה המכונית ומסוגלת לנהוג בהילוך אחורי, כאשר הנהג שולט על הבלמים בלבד.

ב.מ.וו סדרה 7 מתיחת פנים. יצרן, אתר יצרן
12.3 אינץ' של לוח מחוונים ו-10.25 אינץ' במסך המולטימדיה/אתר יצרן, יצרן

חיצונית, מלבד הגריל הענקי (שפשוט קשה להפסיק לבהות בו, לא בהכרח בהנאה), יחידות התאורה עוברות לשימוש בפנסי הלייזר של ב.מ.וו כאופציה, בעוד תאורת לד תהייה הסטנדרט, מסיטי אוויר נוספו בפגוש הקדמי לקירור הבלמים, למכסה המנוע נוספו קימורים והמראות עוצבו מחדש. מאחור יש יציאות מפלטים גדולות יותר, ופס תאורה חדש נמתח לרוחב תא המטען.

מדלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל נמסר כי אלינו מתיחת הפנים צפויה להגיע ברבעון השלישי של 2019.

ב.מ.וו סדרה 7 מתיחת פנים. יצרן, אתר יצרן
לשכת המנכ"ל, עם יותר מולטימדיה ובחירה בין חמישה גווני עור/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully