וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור הגיע לסביליה, צפוי לחתום בקרוב

16.1.2019 / 23:59

החלוץ הגיע לספרד כדי לעבור בדיקות ולחתום על חוזה, יעבור לאנדלוסים רק בסיום העונה וירוויח 1.8 מיליון יורו לעונה. סכום ההעברה מוערך ב-15 מיליון יורו, מכבי תל אביב תקבל 300 אלף

אדריאן הרבשטיין

בדרך למעבר הגדול: מונס דאבור נחת היום (רביעי) בשדה התעופה 'סן פבלו' שבסביליה, אליה הוא צפוי לעבור מרד בול זלצבורג האוסטרית תמורת 15 מיליון יורו. שכרו של דאבור ישודרג מ-1.3 מיליון יורו בזלצבורג ל-1.8 מיליון יורו. החלוץ הגיע לספרד על מנת לעבור בדיקות רפואיות, אחריהן יחתום על חוזה ויוצג כשחקן הקבוצה, אליה יעבור מזלצבורג רק בתום העונה הנוכחית.

היציאה החפוזה והמפתיעה של החלוץ לספרד היום נבעה מהתעקשות של זלצבורג כי כבר מחר ישוב לאימוני הקבוצה. החלוץ התעקש להשלים את המעבר כבר בחלון ההעברות הנוכחי בשל חשש שאם ייפצע הספרדים יוותרו ויירדו מהעסקה. מנגד, הספרדים הסכימו להקדים את מועד העסקה כדי להימנע מלשלם עליו סכום גבוה יותר בקיץ לו היה ממשיך בקצב הכיבושים הנוכחי שלו. פאבלו מאצ'ין מאמן סביליה התייחס לצירופו של דאבור: "מונס הוא רכש לעונה הבאה, פעולה של המועדון למען העתיד. רצינו שיצטרף כבר עכשיו, אבל זה היה בלתי אפשרי".

כזכור, בימים האחרונים התחזקו הדיווחים לפיהם סביליה מעוניינת מאוד בסקורר הישראלי, שכבש העונה 20 שערים ב-30 הופעות בכל המסגרות במדי זלצבורג, וכעת מושלמת לה העסקה שתהפוך את מונס דאבור לישראלי היקר ביותר אי פעם. גם מכבי תל אביב תרוויח דמי סולידריות מהמעבר, כשתקבל 300 אלף יורו.

עוד בנושא

רק שלשום הכריזו בזלצבורג: "דאבור נשאר"
בשבוע שעבר סביליה שידרגה את ההצעה על דאבור

דאבור, שיחגוג במאי את יום הולדתו ה-27, פתח את הקריירה האירופית שלו ב-2014 אחרי שנתיים וחצי במדי מכבי תל אביב, ממנה עבר לגראסהופרס תמורת 425 אלף דולר. בשנתו השלישית הוא הוכתר למלך השערים של הליגה בשוויץ עם 19 כיבושים וכמלך הבישולים עם 12, וב-2016 נרכש על ידי רד בול זלצבורג תמורת 7 מיליון יורו.

בעונתו הראשונה באוסטריה הוא מיעט לשחק תחת אוסקר גרסיה, מאמנו לשעבר במכבי תל אביב, ובחלקה השנה של העונה הושאל בחזרה לגראסהופרס. אחרי עזיבתו של גרסיה חזר דאבור לזלצבורג ורשם עונה נהדרת שהסתיימה עם תואר מלך השערים של הליגה האוסטרית עם 22 כיבושים, והעפלה לחצי גמר הליגה האירופית, בקמפיין בו כבש 5 שערים.

גם את העונה הנוכחית הוא פתח בסערה, וצמד שלו מול הכוכב האדום בלגרד במוקדמות ליגת האלופות כמעט העלה את זלצבורג לשלב הבתים, ואחרי שנשרה לליגה האירופית החלוץ הישראלי המשיך להפגיז גם שם וסיים את שנת 2018 כמלך השערים של מפעלי הקבוצות הבכירים ביבשת (ליגת האלופות והליגה האירופית), עם 12 - חמישה יותר מכריסטיאנו רונאלדו, למשל, ושלושה יותר מליאונל מסי. במדי נבחרת ישראל הוא רשם 3 שערים ב-13 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully