וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך עד עכשיו חיינו בלי? התוספים לכרום שישנו את חווית הצפיה בנטפליקס

17.1.2019 / 7:11

צופים בנטפליקס דרך הדפדפן כרום? תכירו את התוספים שישדרגו לכם את חווית הצפיה: לעשות בינג' לסדרות עם חברים שלא נמצאים לידכם ותוסף שיאפשר לכם לצפות בדירוג הסדרה או הסרט של המומחים. כל התוספים לנטפליקס שאתם חייבים להכיר

מנכ״ל נטפליקס, ריד הייסטינגס/מייקי לוי

צופים בנטפליקס דרך הדפדפן כרום? הגיע הזמן שתשנו את חווית הצפיה ותשדרגו אותה. הדפדפן של גוגל מאפשר מזה כמה שנים להוריד הרחבות ותוספים שמשדרגים את חווית הגלישה. אבל מה קורה כשהתוספים מתחברים אל נטפליקס? חווית הצפיה שלכם משתדרגת ואתם יכולים לעשות עם נטפליקס וגם לקבל הרבה יותר. ברשימה: תוספים שיעזרו לכם לבחור תכנים בצורה חכמה יותר וגם לצפות בתכנים עם חברים שלא נמצאים לידכם. נטפליקס הפכה לערוץ צריכת התוכן העיקרי של הצופה הישראלי. כשהגיחה לפני שנתיים בישראל, רבים לא שיערו וידעו את השלכות השירות על עולם צפיית התוכן בישראל. בין היתר, השירות היה אחראי על הוזלת מחירי הטלוויזיות בישראל ופתח את הדלת לשירותי סטרימינג חדשים כמו פרטנר וסלקום TV. עוד בשנה שעברה קיבל השירות התאמות לשפה העברית, לרבות כתוביות, ממשק בעברית ואפילו חלק מהשמות של הסדרות תורגמו לעברית. לנטפליקס השפעה עצומה על חווית הצפייה שלנו כיום וגם על הדרך שבה אנחנו צופים בטלוויזיה. למעשה, היא לקחה את חווית הצפייה המוכרת והופכת אותה לזמינה כל הזמן, בכל מקום ומכל מכשיר.

כדי להתמודד אל מול התוכן האינסופי שמציעה, פיתחה נטפליקס אלגוריתם הממליץ למשתמשים על תכנים בהתאם לצפיות האחרונות, אולם משתמשים רבים טוענים כי הוא לא עובד בצורה אופטימלית ומרבית מהסדרות המומלצות, כלל לא רלוונטיות. במסיבת עיתונאים שקיימה בשנה שעברה, ריד הייסטינגס, מנכ"ל ומייסד נטפליקס, ציין בפנינו שמשתמשים רבים מתלוננים על כך ואתם לא לבד. הפתרון שלו מעט מוזר, אבל זה עדיף על כלום: פשוט פתחו משתמש נוסף, מתוך הארבעה שניתן ואל תצפו דרכו. השאירו אותו נקי לגמרי וכך תוכלו לראות על איזה תכנים נטפליקס ממליץ למשתמשים חדשים, מבלי סינונים כלשהם. אם תרצו לשדרג את חווית הצפייה שלכם אפילו יותר, ריכזנו עבורכם חמישה טיפים לשיפור הצפייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully