וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ירדה מאילון אלמוג, שלומי אזולאי עשוי לחזור

17.1.2019 / 11:44

הקבוצה מהבירה החליטה שלא לרכוש את החלוץ (20) אחרי חילוקי דעות עם מכבי תל אביב על סכום הרכישה. קשר מכבי חיפה יחזור לקדנציה שנייה?

צילום גולשים

בית"ר ירושלים הודיעה: ירדנו מאילון אלמוג, אחרי אי הסכמות עם מכבי תל אביב על סכום הרכישה. "למרות הניסיון והרצון העז לצרף את חלוצה הצעיר והכישרוני של מכבי תל אביב, אילון אלמוג, הדברים לא הבשילו לכדי עסקה בין שני המועדונים וזאת בשל דרישת תשלום נוספת אשר התגלתה ביישורת האחרונה והעלתה את סכום ההשקעה הגבוה מאוד ממילא. אנו מודים למועדון מכבי ת"א על הנסיון הכן ומאחלים הצלחה לשחקן", נכתב מטעם בית"ר.

תחילה דובר על סכום העברה בגובה מיליון יורו על חצי כרטיס, אולם המחיר הלך והאמיר עם הזמן. בסופו של דבר סוכם על סכום העברה של 1.5 מיליון יורו, סכום שחוגג לא היה סגור לגביו אבל החליט לאשר אותו בכל זאת. ברגע שעלתה סוגיית המע"מ והשלמות נוספות החליט חוגג שהסיכון גדול מהסיכוי ובשלב זה ירד מהשחקן. בבית"ר לא פסלו את האפשרות שמכבי תחזור בה מדרישותיה ובסופו של דבר תירקם עסקה, אבל מעריכים שהסיכויים לכך נמוכים.

עוד בנושא

דן איינבינדר: "כיף שבניון ופלומן הצטרפו, התחרות תעשה טוב לכולם"
ערן לוי בדרך החוצה מבית"ר ירושלים, השחקנים דווקא מגנים עליו
עוד שחקן יעזוב את בית"ר בחלון? בני יהודה מעוניינת ביעקב בריהון

שחקן מכבי תל אביב אילון אלמוג. ברני ארדוב
הפרשייה ארוכה הסתיימה בלא כלום. אילון אלמוג/ברני ארדוב

אלמוג בן ה-20 חתם באפריל 2018 לשלוש שנים במכבי תל אביב עם אופציה לעונה נוספת, ועל פי התוכנית המקורית אמור היה לחזור לסגל הצהובים בסיום העונה. הוא ערך העונה 22 הופעות במדי בית"ר תל אביב/רמלה וכבש שבעה שערים בכל המסגרות - 6 בליגה הלאומית ואחד בגביע הטוטו. בעונה שעברה כבש 19 שערים בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב.

בעקבות נפילת העסקה של אלמוג, בית"ר תבחן כעת מספר חלוצים שהוצעו להם, ביניהם לוקה זאחוביץ' הסלובני. בנוסף, הקבוצה עוקבת אחר מעמדו של הקשר שלומי אזולאי במכבי חיפה. אם חיפה תצרף קשר ייתכן שהיא תאפשר לאזולאי לעזוב ובבית"ר ישמחו לצרפו. כזכור, את הפריצה בליגת העל עשה אזולאי במדי בית"ר ירושלים לפני כארבע שנים ולאחר מכן ונמכר ב-900 אלף יורו למכבי תל אביב.

עוד באותו נושא

דן איינבינדר: "כיף שבניון ופלומן הצטרפו, התחרות תעשה טוב לכולם"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully