וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "אנתוני דייויס ללייקרס? וואו, זה יהיה מדהים"

כוכב הלייקרס התייחס לאפשרות שהסופרסטאר של ניו אורלינס יצטרף אליו, בארה"ב מנתחים את הסיכויים למגה טרייד אפשרי

לברון ג'יימס עושה כמעט הכל בלייקרס, אבל זה לא תמיד מספיק כדי להביא ניצחונות ומהרגע שהמלך הגיע לעיר המלאכים היו דיבורים על עוד כוכב על שיצטרף אליו בהמשך. ביום שישי תפגוש הלייקרס את ניו אורלינס של אנתוני דייויס ורגע לפני המפגש הזה לברון דיבר בפתיחות על האפשרות שהלייקרס תצרף את המגה סטאר של הפליקאנס.

"זה יהיה נהדר אם דייויס יגיע אלינו", אמר לברון ל-ESPN לפני שקבוצתו הפסידה 115:110 לברוקלין, "זה יהיה פשוט מדהים", הוסיף המלך שזכה באליפויות עם כוכבים כמו קיירי אירווינג, קווין לאב ודוויין ווייד לצידו בעבר.

עוד בנושא:

הלילה ב-NBA: לברון והלייקרס הפסידו לברוקלין, יוקיץ' ניצח את דונצ'יץ'
בלדה לשוטר: ג'ים בוילן הוא עוד תזכורת לדרישות החדשות ממאמנים ב-NBA

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול אנתוני דייויס, ניו אורלינס פליקנס. AP
בקרוב ישתפו פעולה? לברון בימי הקאבס מול דייויס/AP

דייויס, רק בן 25, מעמיד העונה שורה סטטיסטית של 28 נקודות, 12.4 ריבאונדים, 4.7 אסיסטים, 2.8 חסימות ו-1.7 במדי הפליקאנס, שמתקשים לייצר רצף של ניצחונות ומדורגים רק במקום ה-12 במערב עם מאזן שלילי של 16:15.

לדייויס יש חוזה של 27.1 מיליון דולר לעונה הבאה עם אופציה גם לעונת 2020/21, מה שאומר שהלייקרס תהיה חייבת למצוא טרייד עבורו כדי להשיג אותו לפני שהוא הופך לשחקן חופשי. מה שמוסיף עניין לעסקה האפשרית בין הצדדים היא העובדה שדייויס הצטרף הקיץ לסוכנות קלאץ' ספורטס של ריץ' פול, מי שמייצג כמובן גם את לברון ג'יימס.

כזכור, הלייקרס ניסתה לצרף את טרבור אריזה מפינקס, אך זה עבר בטרייד לוושינגטון בזמן שהקבוצה של מג'יק ג'ונסון שמרה על השלד הצעיר שלה שכולל את ברנדון אינגרם, לונזו בול, קייל קוזמה וג'וש הארט. כדי להנחית שחקן בסדר גודל של דייויס הקבוצה תצטרך לוותר על לא מעט נכסים, אך ניו אורלינס מצידה לא תמהר לוותר על כוכבה הגדולה. "אין אף שחקן בליגה הזו שנרצה להביא אותו בתמורה לדייויס ואין אף אחד מחוץ לליגה, אפילו לא ביונסה". כך אמר באוקטובר אלווין ג'נטרי מאמן ניו אורלינס בהתייחס לכוכב שלו. האם בכל זאת נקבל מגה טרייד בקרוב? נחכה ונראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully