וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 17.12: זלאטן הודיע שהוא נשאר בגלאקסי, טוכל רומז שראביו עשוי לעזוב

השבדי ישחק גם בעונה הבאה ב-MLS. מאמן פריס סן ז'רמן הצית שמועות בקרב הגדולות. אוברמארס: ברצלונה הפייבוריטית לצרף את דה ליכט ודה יונג

צילום מסך

בווידאו: שימון זורקובסקי מפציץ

* נשאר באל.איי: זלאטן איברהימוביץ', החלוץ השבדי בן ה-37, הודיע באמצעות הרשתות החברתיות שהוא יישאר בלוס אנג'לס גלאקסי מה-MLS גם העונה הבאה.

* מאמן פריס סן ז'רמן טומאס טוכל הודה שאדריאן ראביו עשוי לעזוב בינואר הקרוב אם הוא לא יחתום על חוזה חדש במועדון: "אני לא יכול להבטיח שאדריאן יסיים את העונה איתנו. הוא עדיין לא אמר 'כן' לפריס סן ז'רמן, ולכן הכל אפשרי". ראביו, הקשר הצרפתי בן ה-23, הוזכר בקיץ האחרון כמועמד רציני לברצלונה, כשגם ליברפול הוזכרה כמועמדת. היום "סאן" כבר טען שצ'לסי מעוניינת, ו"קוריירה דלה סרה" דיווח שיובנטוס עוקבת. כך או כך, נראה שנשמע את שמו של ראביו לא מעט בשבועות הקרובים.

* הקרב על כוכבי אייאקס הצעירים - הקשר פרנקי דה יונג (21) והבלם מתיאס דה ליכט (19) - צפוי להיות אחד מאופרות הסבון של הקיץ הבא. לא מעט מועדונים באירופה מעוניינים בשני השחקנים המבטיחים, אבל על פי פרנק אוברמארס, המנהל המקצועי של אייאקס: "ברצלונה היא הפייבוריטית, זה מועדון פנטסטי, אבל יש עוד שני מועדונים שמאוד קרובים. מסי יכול לעזור, כסף זה לא משהו חשוב עבורם, בשנה שעברה הם קיבלו הצעות טובות ויכלו לעזוב, אך החליטו להישאר. הם לא צריכים שאמליץ להם על ברצלונה, הם כבר יודעים את זה".

* ב"אס" כותבים היום שקבוצה מהליגה הסינית מוכנה לשלם לברצלונה 65 מיליון יורו כדי לרכוש ממנה את מלקום. הברזילאי שהגיע מבורדו בקיץ האחרון תמורת 40 מיליון יורו, ממעט לשחק בקאמפ נואו.

* אחרי שבאנגליה טענו אתמול שמנצ'סטר יונייטד רוצה להיפטר ממנו, באיטליה טוענים שיובנטוס מוכנה להרים את הכפפה ולרכוש בחזרה את פול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד. לפי "טוטוספורט", ייתכן שהגברת הזקנה תעשה מהלך כבר בינואר ולא תמתין לקיץ.

* שימון זורקובסקי שנחשב לאחד מכוכבי העתיד של הכדורגל הפולני, נמצא על הכוונת של יובנטוס. הקשר בן ה-21 משחק בגורניק ז'אבז'ה וגם מילאן ופיורנטינה עוקבות אחריו.

* רומא נחושה להתחזק בקשר אחורי והמנהל המקצועי מונצ'י סימן שני שמות: סקו סאנוגו מיאנג בויז ברן ויוליאן וייגל מבורוסיה דורטמונד.

* באנגליה מדווחים שבורוסיה דורטמונד ובאיירן מינכן לוטשות עיניים לחלוץ מנצ'סטר סיטי, ראבי מאטונדו. השחקן בן ה-18 כבר הספיק לערוך הופעת בכורה בנבחרת ויילס והוא צפוי לעלות כ-10 מיליון ליש"ט.

אדריאן ראביו שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
לא מעט שמועות. ראביו (צילום: רויטרס)/רויטרס
שחקן מנצ'סטר סיטי, ראבי מאטונדו. GettyImages
מבוקש בגדולות של גרמניה. מאטונדו (צילום: GettyImages)/GettyImages

* מנצ'סטר יונייטד פתחה במגעים עם גלאטסראיי בנוגע למעבר של אוזאן קבאק לאנגליה. הבלם בן ה-18 כבר הפך לשחקן הרכב קבוע בענקית מאיסטנבול והיא תדרוש עליו לפחות 18 מיליון ליש"ט.

* אקס מכבי תל אביב, פטר בוס, הוא אחד המעומדים המובילים לאמן את אנדרלכט, כשגם שמו של פרנק דה בור עלה. הענקית מבריסל פיטרה אתמול את היין ואנהזברוק אחרי פתיחת עונה מאכזבת.

* ולנסיה מגנה עניין רב בקשר ססואלו, אלפרד דאנקן. הגנאי בן ה-25 צפוי לעלות לפחות 15 מיליון יורו אחרי חצי עונה פנטסטית בסרייה A.

* באיטליה מדווחים פעם נוספת שברצלונה שלחה סקאוטים לצפות בחלוץ גנואה, קשישטוף פיונטק. הפולני בן ה-23 כבש העונה 11 שערים בסרייה A ונמצא ברשימה של אלופת ספרד כיורש אפשרי של לואיס סוארס.

* בורסת השמות בעניינה של מילאן עולה על גדותיה. הרוסונרי יחתימו כמה שחקנים בינואר ואלו השמות שעלו באירופה בימים האחרונים: ססק פברגאס, רובן לופטוס צ'יק, אלשנדרה פאטו, מרכוס רשפורד, מישי בטשואיי, לואיס מוריאל, פאביו קווליארלה, וויליאן ז'וזה, ולנטינו לזארו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully