וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא חלום: המקום החדש שמסעיר את פתח תקווה

17.12.2018 / 8:05

עידן מימון, שף-קונדיטור עם מסעדות כמו קלארו וטוטו ברזומה, החליט להגשים דווקא בפתח תקווה את החלום שלו, ולפתוח שם את דרימרי - בייקרי וביסטרו באווירה פריזאית. אם המושבות מעולם לא נראתה אטרקטיבית יותר

קראנץ'. חן ברקוביץ נוי,
קראנץ' מלא תקווה, צילום: חן ברקוביץ נוי/חן ברקוביץ נוי

פתח תקווה האם את מוכנה להפוך לאירופה? מאפייה וביסטרו חדש שנפתחו בימים אלו מביאים את אירופה לאם המושבות בעזרת קרואסונים, פחזניות ובבקות. השף-קונדיטור עידן מימון עלה על כביש חמש ופותח את דרימרי, בייקרי-ביסטרו אירופאי קלאסי בפתח תקווה. דרימרי, כשמו כן הוא, הוא התגשמות חלום עבור מימון, מי שלמד בלה-נוטרה שבפריז איך עובדים עם קמחים וחומרי גלם אירופאים, ואחר כך יישם את התורה הזו כקונדיטור במסעדת קלארו תחת השף רן שמואלי, וכן במסעדת טוטו. לצד המאפייה, יפעל בית קפה-ביסטרו, שיציג תפריט קטן ואיכותי המורכב מחומרי גלם טובים, ירקות אורגניים של מגדלים מקומיים, פיצה ומאפים נוספים מתנור אבן ופסטה טרייה הנעשית במקום.

עוד מאפיות חדשות שכדאי לכם לבדוק:
המאפיה החדשה של ערן שרויטמן בנחלת יצחק שבתל אביב
ברדא המאפייה החדשה בחיפה שעכשיו התרחבה גם לבית קפה

בראוניז. חן ברקוביץ נוי,
בראוניז, צילום: חן ברקוביץ נוי/חן ברקוביץ נוי

בבייקרי של דרימרי יוצגו מידי יום מגוון מאפים קלאסיים כמו קווין אמן - מאפה שמרים מקופל עשוי שכבות פריכות של בצק דקיק שעטופות בין לבין בקרמל חמאתי; מאפה ריקוטה אמרנה; בבקה פטיסרי ואגוזי לוז; מאפה שקדים פקאן וקרם פרנג'יפן; פחזניות סבלה ברטון ממולאות בקרם פטיסייר; פררו רושה - כדור גנאש ממולא במוס שוקולד נוגט; ברד פודינג - לחם אבוד בבלילת קרם ברולה מוגש עם קרם פרש וגלידה ועוד. יש כמובן גם לחמי מחמצת, עוגות בחושות, פרעצלים, קרואסונים ועוד.

עוד באותו נושא

יש סיבה להגיע לפתח תקווה

לכתבה המלאה
טורטליני דלעת ערמונים. חן ברקוביץ נוי,
טורטליני דלעת ערמונים, צילום: חן ברקוביץ נוי/חן ברקוביץ נוי

בבית הקפה יגישו בשעות הבוקר מאפי בוקר וכריכים, ובצהריים יתרחב התפריט גם לסלטים טריים ופסטות טריות כמו סלט פטריות ממולאות, פולנטה, אספרגוס, פרמז'ן (44 שקלים); סלט אנדיב וחסה עם גזר, שקדים, גבינת ברי פקאן, ויניגרט אגוזים, ביצה קשה ואיולי לימון כבוש (52 שקלים); פיצה פרסקה עם פסטו ירוקים, שום קונפי, מוצרלה, גאודה ומיקס בצלים (54 שקלים); טורטליני תרד בר וגבינות ברוטב עגבניות קונפי ופרמזן (60 שקלים); טורטליני דלעת וערמונים על קרם כרובית, ירוקים, חמאת מרווה ואגוזים (64 שקלים).

ברד פודינג. חן ברקוביץ נוי,
ברד פודינג, צילום: חן ברקוביץ נוי/חן ברקוביץ נוי

בימי שישי יוגש תפריט בראנץ' מיוחד עם מנות של מאפים וביצים בגרסאות שונות כמו קרואסון בולונז'רי עם קציפת טחינה, חצילים, ביצה חצי קשה ומשוויה של ירקות שרופים (44 שקלים); בייגל בריוש עם סלמון, גבינת שמנת, אבוקדו, ביצה חצי קשה (46 שקלים); אגז בנדיקט על בריוש עם ביצים עלומות, תרד בר, בצל ורוטב הולנדייז (48 שקלים) ועוד. מימון בחר להביא את איכויות האפייה הצרפתיות שלמד דווקא אל מחוץ לתל אביב - אל פתח תקווה בואך גבעת שמואל, אזור שהופך למרכז קולינרי של בקעת אונו והסביבה. מסתמן שיש תקווה בפתח תקווה.

דרימרי, הערבה 1 גבעת שמואל / הסיבים 49 פתח תקווה, 03-9503330, שעות הפעילות בימים א'-ה' בשעות 8:00-00:00, ביום ו' 8:00-15:00 ושבת 19:00-00:00, עסקית מוגשת בימים א'-ה' 12:00-17:00.

מאפים. חן ברקוביץ נוי,
מצרפת לפתח תקווה, צילום: חן ברקוביץ נוי/חן ברקוביץ נוי
לחם. חן ברקוביץ נוי,
לחמים משובחים, צילום: חן ברקוביץ נוי/חן ברקוביץ נוי
בבקה. חן ברקוביץ נוי,
בבקות, צילום: חן ברקוביץ נוי/חן ברקוביץ נוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully