וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "אלו שאוהבים לשנוא, תמיד יהיו שם"

14.12.2018 / 18:56

אחרי ששוחרר ממכבי פתח תקוה בעקבות המתיחות עם אלישע לוי, הקשר שבר שתיקה וכתב בפוסט אינסטגרם: "תודה לכל אלו שעומדים לצידי, בסופו של דבר כולנו יודעים את האמת. לא אפסיק להאמין בדרך שלי"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

יוסי בניון נכנס היה במוקד העניינים בשבוע האחרון ולאו דווקא בשל עניינים מקצועיים. הקשר סיים את דרכו במכבי פתח תקוה ביום רביעי אחרי שהתעמת עם אלישע לוי על רקע העובדה שלא נכלל בהרכב במשחק הליגה הקודם מול מ.ס. אשדוד. בניון ספג ביקורת רבה על התנהלותו מאז אותו משחק מדובר והיום (שישי) הוא שבר שתיקה כשפרסם פוסט אינסטגרם שבו הוא ענה למבקריו.

"אותם אנשים שכל כך אוהבים לשנוא, הם תמיד היו שם. תודה לכל אלה שעומדים לצידי ודואגים להזכיר לי ולגרום לי להרגיש אחרת", כתב בניון והוסיף, "הרי בסופו של דבר כולנו יודעים את האמת. להיות חזק, להקשיב למי שאני חשוב לו באמת, לשמור על אותה דרך ששמרה עליי עד היום, ולא להפסיק להאמין לעולם".

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה הודיעה: יוסי בניון סיים את דרכו במועדון
השפלה אחת יותר מדי: מאחורי הפיצוץ בין בניון למכבי פתח תקוה

ראשיתה של המתיחות בין בניון לבין ראשי מכבי פתח תקוה בחודש ספטמבר האחרון. בניון הביע רצון לחזור לבית"ר ירושלים בעידן החדש תחת משה חוגג, והמלאבסים אף ניהלו משא ומתן קדחתני עם הקבוצה מהבירה על מנת למלא את בקשתו. בסופו של דבר העסקה לא יצאה לפועל, ואבי לוזון הצהיר בביטחון: "בניון יסיים את העונה אצלנו".

לאחר מכן גם היחסים בין בניון לבין המאמן אלישע לוי הידרדרו והגיעו לנקודת רתיחה. בסופו של דבר הפיצוץ הגיע ביום שבת האחרון, לפני המשחק מול מ.ס אשדוד. בניון קיבל הודעה שהוא לא מתוכנן לפתוח בהרכב, ולטענת מכבי פתח תקוה "החליט שהוא מעדיף לא להתלבש". בתגובה, הקבוצה החליטה להשעות את בניון באופן מיידי ולזמנו לוועדת משמעת, שאמורה הייתה להתקיים היום (רביעי).

"יוסי התבשר על ידי שעתיים לפני שהוא לא ישחק, בגדול הוא לא קיבל את זה", הסביר אלישע לוי אחרי המשחק המדובר נגד אשדוד. "חבל, הוא שחקן מנוסה, וזה הכל. המאמן תמיד קובע את ההרכב ומחליט לפרסם אותו כשהוא מוצא לנכון. בסופו של דבר הוא היה צריך לקבל את זה כמו כל שאר השחקנים. אתם עושים מזה יותר מדי רעש. זה לא עובר לסדר היום, לא ככה מתנהגים".

"הודעתי לו שעתיים לפני שהוא יעלה מהספסל, והוא היה צריך לקבל את זה. הוא יושעה לכמה ימים ויבוא לוועדת משמעת. ברור שלא מתנהגים ככה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יוסי בניון מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
מה תהיה התחנה הבאה? יוסי בניון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully