וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד וההשפלה: איסקו ספג שריקות בוז מהקהל, וסירב לקבל את סרט הקפטן

ריאל ספגה את ההפסד הביתי הגדול בתולדותיה באירופה, 3:0 מול צסק"א, איסקו שוב במרכז. מרסלו סיפר על התקרית, סולארי שוב נאלץ לתרץ

עריכת וידאו: ניר חן

ריאל מדריד ספגה היום (רביעי) את התבוסה הביתית הגדולה בתולדותיה ב-252 משחקיה במסגרות אירופאיות, כשהפסידה 3:0 לצסק"א מוסקבה במסגרת המחזור השישי שנועל את שלב הבתים של ליגת האלופות. אז נכון, מדובר היה במשחק חסר חשיבות אמיתית, לנוכח העובדה שריאל כבר הבטיחה את עלייתה לשמינית הגמר מהמקום הראשון. ונכון, ריאל שיחקה בהרכב משני, השלישי הכי צעיר שלה אי פעם בליגת האלופות (גיל ממוצע 24 ו-100 ימים), אבל שום דבר לא מצדיק הפסד משפיל שכזה בסנטיאגו ברנבאו. כמובן שההפסד רק מגביר את הלחץ במועדון, לנוכח התצוגות הלא משכנעות האחרונות בליגה.

עוד בנושא
היסטוריה בליגת האלופות: צסק"א מוסקבה היממה וניצחה 0:3 את ריאל מדריד
ברצלונה: עוסמאן דמבלה התנצל אבל נקנס ב-200 אלף יורו (!), מי המדליף?
קלופ מתמוגג מאליסון: "הצלה משנת-חיים, מעולם לא ראיתי דבר כזה"

איסקו, ריאל מדריד. AP
מה אתם רוצים ממני? איסקו/AP

ואם זה לא מספיק, במהלך המשחק חווה גם איסקו חוויה לא נעימה. הקשר הספרדי, שרחוק מלהרשים העונה, הגיע להזדמנות מצוינת בדקה ה-55 אבל בעט ברשלנות החוצה. מאותו הרגע ספג איסקו קריאות בוז בכל נגיעה בכדור כשהוא עצמו מתבונן לעבר הדשא ומתלונן עם תנועות ידיים עצבניות. אחרי כעשר דקות במהלכן ספג קריאות בוז, חלק אחר מהקהל של ריאל מחא לו כפיים וכך נפסקה המחאה נגדו. בשלב מסוים אפילו נראה איסקו כמי שעומד לקהל ומסמן עם הידיים "מה אתם רוצים ממני? מה אתם רוצים?". בספרד טענו שייתכן שהוא לא פנה לקהל, אלא בתסכול לקוון שסימן החלטה נגדו.

ריאל לא הפסידה בבית בשלב הבתים מאז אוקטובר 2009 (מול מילאן), אבל כמובן מעפילה לשלב הבא, ועוד מהמקום הראשון. צסק"א, מנגד, שניצחה אותה פעמיים (0:1 בבית, 0:3 בחוץ) היא הראשונה שגוברת עליה פעמיים בשלב הבתים ולא עולה שלב, ומסיימת את דרכה באירופה אחרי שסיימה אחרונה בבית עם 7 נקודות. שוערה איגור אקינפייב שמר היום על רשת נקייה בליגת האלופות בפעם השלישית בלבד ב-50 משחקיו במפעל. פעמיים מהן היו מול ריאל מדריד.

מרסלו אמר אחרי המשחק: "אם האוהדים שורקים בוז, יש להם זכות מלאה לעשות את זה. אם יש משהו לא בסדר, ננסה לשנות אותו. לא שיחקנו ברפיון. העפלנו לשלב הבא, ובשום שלב לא שיחקנו בגישה לא נכונה. אסור לנו להיראות ככה". מרסלו, שהוחלף בדקה ה-76, אף סיפר שאיסקו סירב לקבל את סרט הקפטן: "ניסיתי לתת את הסרט לאיסקו, אבל הוא אמר לי שאני צריך לתת אותו לקרבאחל, לא יודע למה".

המאמן סנטיאגו סולארי אמר בסיום: "זה עצוב, כי כבר העפלנו ורצינו לסיים היטב את השלב הראשון עם תצוגה יפה, אבל זה לא קרה. התחלנו טוב, 35-30 הדקות הראשונות היו טובות, אבל לא היינו יעילים והם הענישו אותנו. הרבה שחקנים שלא רגילים לקבל דקות שיחקו, חלקם חזרו מפציעות, והיינו חייבים לקחת סיכונים כדי להציב הרכב כזה, אבל זה היה נחוץ". סנטיאגו נשאל על איסקו ואמר: "אף אחד לא אוהב לספוג שריקות, אבל כשאנחנו לא טובים, צריך להתמודד עם זה. התגובה שלו? לא ראיתי".

חבר ההנהלה ושחקן העבר אמיליו בוטראגניו: "זו תוצאה קשה, וקצת מוגזמת, לא הגיע לנו להפסיד בכזה הפרש. התנועה של איסקו? אני חושב שהוא דרש קרן. אנחנו חייבים להישאר מאוחדים, גם כשהמצב קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סנטיאגו סולארי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
הצרות מצטברות. סולארי/רויטרס

עשרת הפסדי הבית הגדולים בהיסטוריה של ריאל מדריד באירופה:

3:0 נגד צסק"א מוסקבה (2018)
4:2 נגד באיירן מינכן (2000)
3:1 נגד ספרטק מוסקבה (1991)
3:1 נגד יובנטוס (2018)
2:0 נגד פנארול (1966)
2:0 נגד אינטר (1967)
2:0 נגד אודנסה (1995)
2:0 נגד אייאקס (1995)
2:0 נגד יובנטוס (2008)
2:0 נגד ברצלונה (2011)
4:3 נגד שאלקה (2015)

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל מאוכזב. רויטרס
נכנס במחצית, נפצע, ושוב לא הועיל. בייל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully