וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקי מינאז' רוצה להתחתן ולהביא ילדים עם עבריין מין

וואלה! סלבס

12.12.2018 / 12:44

הראפרית הסופר-מצליחה מחפשת ריגוש בחיים? מתברר שניקי מינאז' לא רק מאוהבת עד מעל הראש בחבר החדש-ישן שלה, שהוא במקרה גם עבריין מין מורשע שישב בכלא, אלא באמת מתכננת להתחתן וללדת איתו. וואלה! סלבס סקנדל

צילום מסך

אי שם בניינטיז, ראפרים מצליחים היו חברים בכנופיות מסוכנות ועברו חיים לא פשוטים - גם בתור כוכבי בידור ענקיים. עם זאת, מתברר שגם כמה עשורים אחר כך, החיים בתור כוכב היפ הופ יכולים להיות סוג-של-מסוכנים, לפחות במקרה של ניקי מינאז', שלפי שעה לא הסתבכה בשום אירוע פלילי, אבל מתחזקת מערכת יחסים חדשה-ישנה עם עבריין מורשע שבילה לא פחות מעשר שנים שלמות בכלא (!). כלומר, מאוהבת עד מעל הראש ורוצה להתחתן ולהביא איתו ילדים!

ארצות הברית מזועזעת מכך שזמרת ודיוות הראפ הסופר מצליחה, מנהלת בשבועות האחרונים קשר עם אהובה מתקופת הנעורים, קנת' פטי. לא מדובר בגבר מוכר, אלא באחד שבו ניקי (בת ה-36) התאהבה אי אז כשהייתה פחות או יותר בת 16, כשהשניים חיו יחד ברובע קווינס שבניו יורק... כלומר, עד שהורשע בניסיון לאונס ונשלח למאסר של שנים.

ניקי מינאז' והחבר, קנת' פטי. אינסטגרם, צילום מסך
האהבה הראשונה שלה. ניקי מינאז' עם קנת' פטי/צילום מסך, אינסטגרם

מתברר שהבחור שמסובב את הראש של הגברת הקשוחה, נשפט על מעשה פלילי מיני שביצע ב-95', אז נמצא אשם ונשלח לארבע שנות מאסר. עם זאת, בצוות של ניקי מספרים שמדובר באמה של הבחורה שאיתה יצא ולא אהבה את הקשר, שהפלילה אותו ביחסי מין בכפייה וגרמה לכך שישלח למאסר, כדי להפריד בינו לבין בתה.

שנים אחר כך, קנת' (כיום בן 39) הורשע גם בהריגה מדרגה ראשונה ובילה עוד שבע שנים בכלא, שממנו שוחרר רק ב-2013. קסום? מספיק על מנת שמינאז' תזכור אותו בתור "האהבה הראשונה שלי", חבר ילדות שעדיין עושה לה את זה, כפי שהיא מעידה ברשתות החברתיות בימים האחרונים, תצא איתו לחופשה רומנטית לכבוד יום הולדתה ותפרגן בהמון תמונות וסרטונים זוגיים... מחדר הכושר.

רכלו על האהבה של ניקי מינאז' באינסטגרם

עוד באותו נושא

ניקי מינאז' מענגת את עצמה

לכתבה המלאה
ניקי מינאז' והחבר, קנת' פטי. אינסטגרם, צילום מסך
מתכננת להיכנס להריון?/צילום מסך, אינסטגרם
ניקי מינאז' והחבר, קנת' פטי. אינסטגרם, צילום מסך
פאן להם מאז הניינטיז. מינאז' ופטי/צילום מסך, אינסטגרם

חבריה, מספרים לצהובונים שהכימיה בין השניים כל כך טובה, עד שהיא מאמינה שהוא "אדם טוב, שממש השתנה מאז ימיו בכלא". הראפרית, לטענת חבריה הרכלנים מרגישה מאוהבת ומוכנה מספיק כדי להתחתן איתו ואפילו להביא לו לא ילד אחד, לא שניים, אלא המון ילדודס מחוספסים - כדי לשים את העבר של השניים מאחוריהם. "אינטרנט, אתם לא יכולים לנהל לי את החיים. אתם אפילו לא יכולים לנהל את שלכם. אז תודה לכם", הגיבה לכל המצקצקים על הקשר ברשת.


וואלה! סלבס לא מתעסקת עם עבריינים, אלא אם אתם מחשיבים את ההוא שפילח בשבילה שקית שוקו מהמכולת, כשהיו בני 15.זה היה פיקוח נפש ממש!

ניקי מינאז' והחבר, קנת' פטי. אינסטגרם, צילום מסך
סלפי מהמיטה? למה לא/צילום מסך, אינסטגרם
ניקי מינאז' והחבר, קנת' פטי. אינסטגרם, צילום מסך
מאוהבת עד מעל הראש. מינאז' את פטי/צילום מסך, אינסטגרם
ניקי מינאז'. GettyImages
"עבריין, שו הדא עבריין?"/GettyImages
מטרופוליטן גאלה. GettyImages
לא מתרגשת מכך שישב בכלא/GettyImages
ניקי מינאז', ספארי סמואלס. GettyImages
האקס כבר נשמע יותר מבטיח. החבר לשעבר ספארי עם ניקי מינאז'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully