וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' לשחקני מכבי תל אביב: שלושת המשחקים הקרובים הם משימה עליונה

12.12.2018 / 11:18

במכבי תל אביב נחושים להימנע משאננות ומתכוננים לשמונה ימים שיכללו מפגשים עם מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע. ברסקי לא יושאל

צילום ועריכה: קובי אליהו

ולאדן איביץ' לא מתרשם מכך שרבים כבר מכתירים את מכבי תל אביב לאלופה וסימן בפני השחקנים את שלושת המשחקים הקרובים כמשימה עליונה. "יש לנו שלושה משחקים גדולים בשמונה ימים ולזה מכין אותנו המאמן", אמר הבוקר (רביעי) אחד משחקני הקבוצה. "ביום שני מכבי חיפה בחוץ, ביום שבת בית"ר ירושלים בגביע המדינה בטדי ולקינוח הפועל באר שבע ביום שלישי. שלושה מפגשים גדולים כולל משחק קשה מאוד בגביע, שאחריו אי אפשר לתקן אם אנחנו רוצים לזכות בתואר הזה העונה".

במכבי תל אביב מקווים שכל הדיבורים בתקשורת על כך שהאליפות כבר מונחת בכיס, לא יחלחלו פנימה. "הפער בפסגה גדול וזה ברור, אבל דווקא עם סיום הסיבוב הראשון אסור שהשחקנים ירגישו בנוח ויורידו רגל מהגז", אמרו במועדון.

אייל גולסה ודן גלזר לא יהיו כשירים לשלושת המשחקים הקרובים של מכבי תל אביב, כך שהאפשרות שהועלתה מצד קבוצות שונות לצירופו של רוסלן ברסקי בחלון ההעברות הקרוב אינה ריאלית. "כל שחקן בקבוצה חשוב והמאמן לא יסכים לשחרר", אמרו במועדון, "די היה לראות את התרומה של יונתן כהן במשחק האחרון".

מי שבכל זאת עשוי לצאת להשאלה הוא מתן חוזז, מאחר שמכבי תל אביב צפויה לצרף את אורוש ניקוליץ' וחוזז גם כך לא רואה דקות משחק.

שחקן מכבי תל אביב מתן חוזז. ברני ארדוב
היחיד שעשוי להיות מושאל. חוזז/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully