וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניף סוהו האוס במומביי מחכה למייגן מרקל

11.12.2018 / 15:21

סוהו האוס, רשת המלונות האקסקלוסיביים האהובה על הדוכסית מססקס, פתחה סניף חדש במומביי שעוצב על טהרת הצבעים, ההדפסים והחומרים המקומיים. שיק,סטייל ואבק כוכבים כבר כלולים בפנים

נפתח סניף סוהו האוס מומביי. יח"צ,
נפתח סניף סוהו האוס מומביי/יח"צ

רשת סוהו האוס, המפעילה מעל עשרים מלונות ומועדונים אקסקלוסיביים ברחבי העולם
פתחה את הסניף האסייתי הראשון שלה במומביי שבהודו. הרשת היוקרתית חביבה על עשירי העולם ועל שורה של סלבריטאים, ורק לפני מספר חודשים זכתה לביקור מלכותי נוצץ של מייגן מרקל והנסיך הארי - שנמנים עם מעריצי סוהו האוס - בעת השקת סניף הרשת באמסטרדם.

הסניף החדש בולט בעושר החומרי שלו ובו חללים מעוצבים עם שלל פטרנים, בהשראת טקסטיל ומלאכות יד מקומיים. המלון שעוצב על ידי צוות העיצוב של המותג, שוכן בבניין משופץ בן 11 קומות בשכונת ג'והו (Juhu) היוקרתית, בה מתגוררים מספר מפורסמים בוליוודים.

עוד באותו נושא

מועדון יוקרתי סגור של האמנותיים והאמידים: מייגן מרקל והנסיך הארי ביקרו בסוהו האוס באמסטרדם

לכתבה המלאה

עם 38 חדרי אירוח, חדר קולנוע, שתי מסעדות ובריכה על הגג, המועדון שסגור לחברים בלבד מכיל אך ורק גופי תאורה וריהוט שנוצרו בהודו או מתפארים בהדפסים הודיים מסורתיים.

"הלקוחות וחברי המועדון שלנו הם אנשים שראו עולם, הם יצירתיים וסקרנים ומתעניינים באמת בערים בהן הם מבקרים. אנחנו מביאים להם את זה בעזרת השימוש שלנו בחומרים מקומיים ובפריטים אקסקלוסיביים שנוצרו באזור", אמרה לינדה בורונקאי, מנהלת העיצוב של סוהו האוס.

"סוהו האוס מומביי" הוא הסניף החדש השלישי שמותג האירוח פתח השנה. לפניו נפתחו "סוהו האוס העיר הלבנה" בלונדון, אשר מתייחס לתפקודו בעבר של הבניין בו הוא ממוקם כמטה ה- BBC, ו"סוהו האוס אמסטרדם" אשר קיבל השראה לעיצובו מהצבעים בהם השתמשו אמנים הולנדיים מפורסמים בציוריהם.

בדומה לסניפים האחרים, בריכת הגג היא מהפיצ'רים המרכזיים של הבניין. המרפסת, אשר משקיפה על חוף ג'והו הפופולרי, מחופה באריחי בטון הודיים טיפוסיים. האורחים יכולים לבחור להירגע על כיסאות קש שיוצרו על ידי אנשי מלאכה מקומיים, או על מיטות יום גדולות מתחת לסכך מעוצב.

אזור הלאונג' הראשי עבור חברים נמצא בקומה השמינית, ומאופיין בקירות ירוקים, רצפות עץ טיק כהות ונברשות מזכוכית. הבזקים נוצצים יותר של צבע מוצעים על ידי ספות הקטיפה ומבחר של יצירות אמנות של יוצרים מדרום מזרח אסיה. בקומת הקרקע של הבניין נמצאות שתי מסעדות, אשר פתוחות גם לקהל הרחב.

סוויטות האירוח במלון מתפזרות בין הקומה השלישית והשביעית. החדרים מרוהטים במיטות אפיריון, שולחנות צד, שידות, שטיחים בצבעי חיטה ואהילים העשויים בדי וינטג' הודיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully