וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את בני הרצליה 77:87, ספרופולוס: "ראיתי שיפור"

11.12.2018 / 19:25

יומיים לפני המשחק החשוב מול באסקוניה, הצהובים כבר הובילו פעמיים בפער דו ספרתי אבל כמעט הסתבכו במשחק ההשלמה, ג'ון דיברתולומאו (16 נק') מנע הפסד שני ברציפות בליגה. ספרופולוס: "היום היינו יותר מרוכזים"

one

המחזור השביעי בליגת העל, שנפתח בחודש שעבר, הגיע הערב (שלישי) לסיומו עם משחק ההשלמה בו המארחת בני הרצליה נכנעה למכבי תל אביב 87:77. החבורה של יאניס ספרופולוס עומדת בפני אחד המשחקים החשובים שלה העונה ביורוליג, באסקוניה ביום חמישי, ורצתה להעלות חזרה את המורל אחרי ההפסד המפתיע לנס ציונה מוקדם יותר השבוע. המשחק התנהל בקצב די גבוה, וברובו מכבי תל אביב הייתה זו שהובילה. הצהובים, ששיחקו בכחול, ברחו פעמיים לפער דו ספרתי, אבל הרבה נחישות מצד בני הרצליה ובעיקר כרם משעור ומייקל דיקסון, סידרו מעט מתח בדקות הסיום. ג'ון דיברתולומאו המשיך לככב במכבי תל אביב והועדף במשך דקות ארוכות במחצית השנייה על פני סקוטי ווילבקין. בהרצליה, שחסרו את ג'ף אדריאן, יכולים לחוש מאוכזבים ממשחק בינוני.


קלעו למכבי תל אביב: ג'ון דיברתולומאו 16 נקודות, ג'ייק כהן 15, ג'וני אובריינט 14, אלכס טיוס 9, טאריק בלאק 8, אנג'לו קלויארו 6, מייקל רול 5, יובל זוסמן ודיאנדרה קיין 4 כ"א. שותפו אך לא קלעו: נמרוד לוי (04:18), דני אבדיה (03:41).

קלעו לבני הרצליה: ג'יימס רובינסון 15 נקודות, כרם משעור 12 ו-8 ריבאונדים, הילטון ארמסטרונג 11 ו-8 ריבאונדים, בוגדן בליזניוק 10, מייקל דיקסון וגייב לוין 9 כ"א, סם סינגר 6, אור לאומי 5. שותפו אך לא קלעו: עמית ביר כץ (04:50), ניצן חנוכי (02:45).


עוד בנושא:

נס ציונה פותחת את שלב הבתים השני ביורופקאפ בסופיה
מכבי ראשון לציון: אלכס המילטון חתם ויצטרף לאימונים
עורך דינו של מנקו טוען: הפועל תל אביב מלינה שכר והוציאה תלושים פיקטיביים

שחקני מכבי תל אביב טאריק בלאק, ג'ייק כהן, מול שחקן בני הרצליה הילטון ארמסטרונג. מגד גוזני
רבע ראשון מצוין של המתאזרח. ג'ייק כהן/מגד גוזני

התגובות

יאניס ספרופולוס סיכם: "אין משחקים קלים, אם לא תגיע מוכן למשחק אז תשלם על זה. היום היינו יותר מרוכזים. זו היתה הכנה טובה לקראת באסקוניה, כי אנחנו צריכים להשתפר דרך התגברות על קשיים. בתקופה הזאת של העונה, שיש לנו ארבעה משחקים בשבוע הזה, ולפני זה חלון של הנבחרות, ולא יכולנו להתאמן, קשה להשתפר מאוד בלי לעבוד על המגרש. ראיתי שיפור ואני מרוצה איך שהשחקנים הגיבו".

מנגד, המאמן המפסיד גאשפר פוטוצ'ניק אמר: "כל הכבוד למכבי, הם היו אגרסיביים יותר ואתלטיים יותר. השחקנים שלי נתנו את הטוב ביותר שלהם כך שאני גאה בהם. במחצית השנייה אפשרנו יותר מדי שלשות חופשיות וזו אחת הסיבות העיקריות להפסד. הוכחנו שביכולתנו להתחרות עם כל קבוצה. ג'ף אדריאן הוא אחד השחקנים המובילים שלנו. הוא היה חסר לנו היום מאוד, אני מקווה שהוא יחזור כמה שיותר מהר. הרופא לא אמר שהפציעה שלו רצינית מדי, ואני מקווה שהוא ישחק במשחק הבא".

ג'יימס רובינסון: "הם גרמו לנו לשלם על כל טעות. נצטרך לקחת את הדברים הטובים וללמוד מהדברים הפחות טובים. כששאתה משחק מול קבוצה כזאת, אתה צריך לעשות מינימום טעויות".

עוד באותו נושא

דשון באטלר: "אני מקווה שתמיר בלאט ייקח אותי לאן שיגיע"

לכתבה המלאה

מהלך המשחק

רבע 1

הצהובים, שעלו בכחול, פתחו סקוטי ווילבקין, דיאנדרה קיין, טאריק בלאק, יובל זוסמן וג'ייק כהן. מנגד עלו מייקל דיקסון, אור לאומי, כרם משעור, הילטון ארמסטרונג ובוגדן בליזניוק. המשחק נפתח בקצב גבוה כששתי הקבוצות מצליחות להוציא לפועל את התרגילים שלהן, שלשה של בליזניוק קבעה 12:13 להרצליה. הצהובים רצו ל-0:7, אבל החבורה של פוטוצ'ניק לא איפשרה לברוח וצימצמה עד סיום הרבע, 18:21 למכבי תל אביב.

רבע 2

השחקנים של ספרופולוס נכנסו טוב יותר לרבע השני, סל של אור לאומי על השמירה הצמודה של ווילבקין הוריד במעט את ההפרש, 23:28 לאורחת. ריצת 2:11 של הצהובים קבעה 25:39. המומנטום המשיך לנוע מצד לצד, סל קשה של משעור על הבאזר שלח את הקבוצות לחדרי ההלבשה בתוצאה 41:50.

רבע 3

המארחת רצה 0:7 בתחילת הרבע וצימצמה את הפער לשתי נקודות בלבד, 48:50. ריצת 2:9 של מכבי נענתה בשני סלים רצופים של ג'יימס רובינסון שקבעו 54:60 לאורחת. שלשה של דיברתולומאו על הבאזר סידרה לאורחת יתרון דו ספרתי לפני הרבע המכריע, 59:70.

רבע 4

שתי נקודות של קלויארו המשיכו את המגמה הצהובה עם פתיחת הרבע האחרון וקבעו 66:79 למכבי תל אביב חמש דקות לסיום ההתמודדות. ריצת 2:9 של הרצליה הבהירה שהמארחת לא מוותרת בקלות על המשחק הזה, וזה רק 72:79. חדירה טובה של רול סידרה לאובריאנט שלשה נוחה וחשובה, 76:84 למכבי תל אביב. הצהובים, ששיחקו הערב בכחול, ידעו לשמור על היתרון, ובסיום 77:87.

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
100 אחוז מהשדה. אלכס טיוס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully