וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חור באמצע המסך: הסמארטפון החדש והמוזר של סמסונג

11.12.2018 / 7:52

התחרות: "למי יש את הסמארטפון הביזארי" עולה שלב: ראינו כבר סמארטפון עם מצלמה קדמית בתחתית המסך, שהמצלמה יצאה באמצעות מגירה בגוף הסמארטפון ועכשיו סמסונג שחררה מכשיר ביניים חדש שמגיע עם חור באמצע המסך עבור המצלמה. למה היא עשתה את זה ולמה אנחנו צריכים את זה?

Samsung Galaxy A8s גלקסי איי 8 אס. צילום מסך, צילום מסך
הסמארטפון החדש והמוזר של סמסונג/צילום מסך, צילום מסך

מאז שאפל הציגה את המגרעת באייפון X, יצרניות רבות קיבלו השראה ושחררו סמארטפונים עם מגרעות כמו הוואווי P20 Pro, הוואן פלוס 6T ואפילו גוגל אפילו הוסיפה תמיכה רשמית למגרעות באנדרואיד. עם זאת, משתמשים מרבים להתלונן על המגרעות ובצדק. המשתמשים דורשים מהיצרניות למצוא פתרון אחר, כזה שלא יתפוס נתח גדול מהמסך, ונראה שסמסונג היא הראשונה לענות לקריאה. ה-Galaxy A8s הוכרז אמש כתוספת לסדרת מכשירי הביניים של החברה והוא כולל את הפתרון היצירתי ביותר להעלמת המגרעת שראינו עד כה - יש בו חור קטן באמצע המסך, שנועד עבור המצלמה הקדמית. סמסונג קוראת לעיצוב החדש "Infinity-O" ובכך היא מקדימה את וואווי, שבעצמה מתכננת להשיק בקרוב את ה-Honor View 20 עם עיצוב דומה.

למרות שמדובר במכשיר ביניים, מדובר עדיין בסמארטפון עוצמתי שכבר מתקרב ליכולות מכשירי הדגל. ה-A8s מסוגל לספק ביצועים גבוהים במיוחד: בלבו פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 710 לצד 6 או 8 גיגה זיכרון ראם, הסטנדרט ברוב מכשירי הדגל כיום, ו-128 גיגה זיכרון פנימי הניתן להרחבה. בכל הנוגע למסך, סמסונג לא חשפה את סוג הפאנל, אך ציינה כי הוא מגיע בגודל 6.4 אינץ' וברזולוציית Full-HD+ עם יחס 19.5:9. כאמור, המסך מאכלס חור עבור המצלמה הקדמית בקוטר של 6.7 מילימטרים וכן חיישן טביעת אצבע.

Samsung Galaxy A8s גלקסי איי 8 אס. צילום מסך, צילום מסך
ה-Galaxy A8s החדש של חברת סמסונג/צילום מסך, צילום מסך

סמסונג לא התפשרה על מערך הצילום האחורי, הכולל שלוש עדשות. החיישן הראשי הינו 24 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם של f/1.7, השני הוא חיישן טלפוטו עם מפתח צמצם של f/2.4 ואילו השלישי והאחרון הוא חיישן 5 מגה-פיקסל עבור צילומי עומק שדה בלבד, עם מפתח צמצם של f/2.2. מקדימה נוכל למצוא חיישן 24 מגה פיקסל לצילומי סלפי עם מפתח צמצם של f/2.0. עוד המכשיר כולל סוללת 3,400 מיליאמפר-שעה עם הטענה מהירה ואנדרואיד 8.1 אוראו. סמסונג עדיין לא חשפה פרטים על המחיר והזמינות מחוץ לסין, אך נכון לכרגע, הוא מוצע בצבעים כחול, אפור וירוק. מדובר בעיצוב חדשני וייחודי שטרם זכינו לראות בסמארטפונים. נותר רק לראות כיצד הוא יתקבל בעיניי הרוכשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully