וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: טירוף ההאצה של טסלה רודסטר

10.12.2018 / 11:02

טסלה פרסמה סרטון המראה את תגובת הנוסעים לתאוצה המופרכת של הרודסטר החדשה והמהירה להפליא שלה. 1.9 שניות ל-100 קמ"ש, אנחנו אומרים, תחזיקו חזק

סטלה רודסטר. יצרן, אתר יצרן
כן, אלו היו פחות או יותר התגובות לסנסציית התאוצה/אתר יצרן, יצרן

מכוניות חשמליות מתקשרות אצל רובנו עדיין עם כלי רכב שחיסכון הוא הדבר הראשון שהן יודעות לעשות. למרות מכונית כמו יגואר i-PACE שהינה בעלת יומרות ספורטיביות ומקיימת אותן, טסלה היא פחות או יותר החברה היחידה שהצליחה עוד מימי המודל S לקחת את העניין של הביצועים במכונית חשמלית ולהפוך אותו למוקד העניין שלה.

השחקנית החדשה בזירה הזו, גם אם כרגע אינה נמכרת בפועל היא הטסלה רודסטר. דור שני למכונית הספורט הקטנות של טסלה ומי שנכון להיום מהווה מקור אור לטסלה, שבין הסתבכויות על סף הפלילים של בעליה במשחקי מניות ובעיות ייצור ואספקה - מצליחה למקד אליה גם תשומת לב חיובית.

סטלה רודסטר. יצרן, אתר יצרן
החל מ-200 אלף דולר, או 250 אלף לאלו שחייבים אותה ראשונים/אתר יצרן, יצרן

הסיבה לחגיגה הפעם היא סרטון שהעלתה החברה לערוץ היוטיוב שלה ובו מצולמים נוסעים שזכו להדגמה של התאוצה המסחררת של המכונית - 1.9 שניות מאפס למאה. המכונית אינה מיוצרת עדיין, ולא צפויה להגיע לייצור לפני 2020, אבל בטסלה מתעקשים למכור אותה ללקוחות אמידים מאוד במכירה מוקדמת עם תג מחיר של 250 אלף דולר למהדורות הראשונות ו-200 אלף דולר לאלו שיגלו עוד קצת סבלנות.

עוד באותו נושא

קלשניקוב מציגה מכונית חשמלית "מהפכנית", ויורה לכוון טסלה

לכתבה המלאה

אבל הרודסטר היא לא רק פוני של טריק אחד עם התאוצה הזו, היא גם תגיע ל-160 בתוך 4.2 שניות, שזה עדיין פחות ממחצית הזמן שיקח למכונית זריזה להגיע ל-100 קמ"ש ולגמרי בתחום של מכוניות על. המהירות המירבית לפי טסלה היא 400 קמ"ש. כמו כן, על פי טסלה, המכונית הינה בעלת טווח ריאלי של 1,000 ק"מ, כמובן לא כאשר היא ננהגת כמו בסרטון...

יש לציין כי למרות המספרים המופרעים האלו, על הנייר ורשמית הרודסטר אינה המכונית החשמלית המהירה ביותר. לתואר הזה זוכה הרימאק קונספט 2 הקרואטית שמאיצה ל-100 קמ"ש ב-1.85 שניות.

סטלה רודסטר. יצרן, אתר יצרן
מאכילה אבק את מכוניות העל/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully