בר רפאלי. GettyImages
GettyImages

רגע לפני ההכרזה: הצביעו ובחרו את מגישי האירוויזיון שלכם

9.12.2018 / 17:09

עוד לא הספקנו להירגע מהניצחון שהביאה לנו נטע, ועוד רגע מגיע האירוויזיון הבא במאי. בנתיים הקרב על ההנחייה זולג החוצה לתקשורת - אחרי שגל גדות ושירי מיימון דחו את ההצעה להנחות, צריך לבחור בין השמות הגדולים האחרים

עוד לא הספקנו להירגע מאז שנטע ברזילי הפכה לצעצוע הלאומי (אנחנו מדמיינות שלמורת רוחה המוחלטת) עוד רגע מגיע האירוויזיון הבא במאי, והקרב על ההנחייה זולג החוצה לתקשורת - אחרי שגל גדות ושירי מיימון דחו את ההצעה להנחות, צריך לבחור בין השמות האחרים חלקם די גדולים. זו אחריות עצומה ומלחיצה לבחור מנחה לאירוע הכי חשוב העשור, אז החלטנו לסייע - ישבנו כאן וניסינו לדמיין איזה מן מנחה יהיה כל אחד מהמועמדים. או לפחות אלה שאנחנו ידעות מי הם.

מי זאת לוסי איוב, למשל? מישהו היה חייב לאבא שלה טובה?

נתחיל עם הכי לא קשור - ליאור סושרד. מה כבוד הקוסם קשור לאירוויזיון? איך הוא הגיע לרשימה האקסלוסיבית הזאת? חייבים להניח שהטיל כאן איזה כישוף, ובוודאו הוא יהיה מנחה מאד חלקלק, שינסה לנחש מחשבות של אנשים רציניים ממדינות זרות בניגוד לרצונם. יותר מדי מלחיץ

אסי עזר הוא הבחירה הכי הגיונית, מצד אחד, כי בכל זאת הוא המנחה של "הכוכב הבא", תוכנית הריאליטי היחידה שיש לקיומה הצדקה הגיונית. מצד שני אנחנו כבר יודעים איזה מנחה הוא יהיה. הוא מנחה כל כך הרבה שהוא מנחה את החלומות שלנו. בכלל, יש תחושה שכל אירוע שיש בו מעל 50 איש ומצלמה, אסי עזר מנחה. אז אולי ניתן לו לנוח שניה. רק אומרות.

את סגנון ההנחייה של גאולה אבן, למשל, מאד קל לנו לדמיין. זה יהיה כמו החדשות, אבל עם איפור הרבה יותר טוב. הרבה פחות פודרה, כאילו.

נועה תשבי תהיה מנחה טובה. מקצוענית אך גנרית - אבל זו לא הבעיה שלנו - היא חיה בחו"ל! המינימום שנדרש ממי שיקבל את העבודה הנחשקת הזאת, הוא שנדע שביומיום הוא או היא סובלים יחד איתנו, בג'יפה, ולא טסים לכאן לשבועיים חזרות מ-LA בדיוק בחודש היחיד שבו מזג האויר נוח - לא קר ולא חם. זה קצת אגואיסטי, מצטערות.

לירון ויצמן היא נקודה כאובה. היא מנחה מנוסה וטובה, ופעם היה לה וייב שאהבנו, לפני שקלקלו לה עם האח הגדול (לא שזו היתה אשמתה, כל התוכנית היתה קצת מאתגרת) אבל קצת ירד לנו ממנה.

אניה בוקשטיין היא בחירה תמוהה בערך כמו הקוסם. מה הקשר בינה לבין הנחייה? היא שרה, היא פרזנטורית היא שחקנית, ודי מוכשרת אפילו. אבל מה לה ולהנחייה ממלכתית יבשה? כלום. בשביל להיות מנחה באירוויזיון אץת צריכה להיות או לוח חלק יותר, או מנחה מקצועית. ואניה נפלה בין הסכאון - לא מספיק דוגמנית וגם לא מספיק משעממת.

נשארה בר רפאלי שאי אפשר להגיד שיש לה אישיות שמשתלטת על סגנון ההנחייה שלה, והיא ללא ספק ייצוגית מספיק ומוכרת מספיק. להגיד לכם שהיא יודעת להנחות? היא לא.

ואולי זו הסיבה שיצמידו לה את ארז טל, המנחה בה' הידיעה, הכי מנוסה שאפשר לבקש, שכשרונו הגדול ביותר הוא המינון המושלם שלו בין אישיות הטפלון חסינת השריטות שלו לבין ידידותיות מספקת שגורמת לך להרגיש שהוא סחבק, למרות הכל. תכונות שאנחנו אוהבות גם במלצרים שלנו. שיהיו חמודים אבל לא ישבו איתנו כשהם לוקחים הזמנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully